Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Leg je belofte vast! (deel 3)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 22, 23, 24  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Kordiya schreef:

Regelmaat en ritme: nieuwe vaste gewoontes creëren al kost dat tijd. Als het eenmaal een gewoonte is, wordt het automatisch....

Dat is het hele eiereten hé? Zou inmiddels een makje moeten zijn.. de theorie ken ik inmiddels goed, nu in praktijk nog doorzetten. Zo zie ik ook dat eten niet alleen maar eten is.. De lat maar niet te hoog leggen en compassie hebben voor mezelf, dan komt het uiteindelijk wel goed.

Tja, het is voor iedereen weer anders. Voor mij werkt de 'compassie'methode niet maar dat heeft met mij te maken. Als ik toegeeflijk word naar mezelf is al gauw de beer los... Maar anderen kunnen het wél.
De praktijk is altijd zo veel weerbarstiger dan de theorie!

Ik las ook dat nachtdiensten dus doorbreken van je dag-nacht ritme het echt heel moeilijk maken om af te vallen en je leefstijl aan te passen (kan ik me ook goed voorstellen) dus mogelijk speelt dat bij jou ook nog mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 sep 2021 15:34    

Reageer met quote
Kordiya schreef:

Gelukt. Ik eet niet meer tot 15.15 uur.

Gelukt. Ik eet niet meer tot 18.00 uur.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 sep 2021 15:35    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Met compassie bedoel ik eigenlijk meer het 'voelen' en laten zijn van gevoelens en emoties, niet direct het maar aanvallen in eten haha. Lief zijn voor mezelf op een andere manier dan eten...

Gelukkig hoef ik geen nachtdiensten te draaien, daar ben ik niet geschikt voor. Ik vindt de afwisseling tussen dag en avonddiensten al pittig genoeg, dit is net voldoende variatie voor mij Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 sep 2021 16:02    
Vrouw Weeggegevens   Eindelijk weer mezelf
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Eindelijk weer mezelf schreef:
@kordyia dank je! Wat ben je goed bezig zeg!

@vlinder bedankt! Hopelijk voel je je snel weer beter!

Ik beloof dat ik vandaag tussen 12 en 20u maximaal 4 keer een gezonde maaltijd/ tussendoor eet.

Gelukt!! Hele goede dag vandaag!
Morgen weegdag, hopelijk eindelijk onder die 90...
Nu snel slapen. Goedenacht!

Ik beloof dat ik morgen tussen 12 en 20u maximaal 4 keer een gezonde maaltijd/ tussendoor eet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 sep 2021 23:13    
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Met compassie bedoel ik eigenlijk meer het 'voelen' en laten zijn van gevoelens en emoties, niet direct het maar aanvallen in eten haha. Lief zijn voor mezelf op een andere manier dan eten...

Wens je veel compassie voor jezelf vlinderr want het het vat zit vol bij je en loopt over.

@ Kordiya wat goed van je Erg blij Je bent een vrouw met kracht ben trots op je doorzettingsvermogen vermogen Erg blij

Ik heb zaterdag en zondag mijn ontbijt gegeten en drie ommetjes van elk 37 min gelopen, dus ik ging goed en voldaan aan mijn belofte. Ontbijt kost moeite maar belofte helpt mij hierin, dus denk aan jullie als ik mijn ontbijtje eet.
Voor deze week ommetjes van 30-37 min en nog ontbijt, want wil de 21/30 dagen regel passeren om goede gewoonte in te passen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 sep 2021 8:27    

Reageer met quote
vlinderrr schreef:

Gelukkig hoef ik geen nachtdiensten te draaien, daar ben ik niet geschikt voor. Ik vindt de afwisseling tussen dag en avonddiensten al pittig genoeg, dit is net voldoende variatie voor mij Lachen

Ah! Dat is mooi als je compassie in de zin van voelen en laten zijn van wat je voelt kunt toepassen!

Ach, je doet avonddiensten en geen nachtdiensten (gelukkig). Maar avonddiensten lijken mij inderdaad ook heel zwaar om te doen. Het is knap dat je het voor elkaar krijgt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 sep 2021 16:00    

Reageer met quote
Kordiya schreef:

Gelukt. Ik eet niet meer tot 18.00 uur.

Gelukt. Ook gisteravond gelukt niet meer te eten na het avondeten.
Vandaag gaat het ook goed tot dusver.

Ik eet straks mijn avondmaaltijd en daarna eet ik niet meer tot morgenochtend bij het ontbijt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 sep 2021 16:01    

Reageer met quote
Kordiya schreef:

Ik eet straks mijn avondmaaltijd en daarna eet ik niet meer tot morgenochtend bij het ontbijt.

Niet gelukt.

Vandaag doe ik opnieuw mijn best. En eet ik niet meer tot 12 uur.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 sep 2021 9:09    
Vrouw Weeggegevens   Eindelijk weer mezelf

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Kordiya schreef:
Kordiya schreef:

Niet gelukt.

Vandaag doe ik opnieuw mijn best. En eet ik niet meer tot 12 uur.

Zo jij bent echt goed bezig Kordiya dat je zo vaak je beloftes haalt!

Ik zit eindelijk onder die 90 kg! Het is nog gevaarlijk, dus ik moet lekker verder gaan richting de 80.

Ik beloof dat ik nooit meer die 90 aantik.
En voor vandaag beloof ik dag ik mijn werk afmaak en tussen 12 en 20u gezond eet.

Fijne dag allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 sep 2021 10:03    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dankjewel Soesje!

Kordiya, wat eten betreft vindt ik de wisselende diensten soms pittig, maar wanneer ik lekker in mijn vel zit, vindt ik de afwisseling erg fijn.

EWM, onder de 90 gefeliciteerd!

Eigenlijk wil ik een belofte doen dat ik vandaag boodschappen ga doen, maar weet niet of het me lukt, daarom mag het morgen ook.

Fijne zonnige dag allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 sep 2021 10:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 22, 23, 24  Volgende
Pagina 19 van 24