Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Leg je belofte vast! (deel 2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 51, 52, 53  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jojo Annie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Belofte voor zaterdag en zondag.

Ik bak altijd wat lekkers voor het weekend, dat ga ik nu ook doen maar ik ga er zelf niets van eten. Na zondag is het wel op Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 jul 2021 17:20    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Jojo Annie schreef:

Super!! Knap dat je een salade meeneemt! , Die kun je veel lekkerder maken dan zo'n vette pizza Lachen

Thanks, ha ha ik beleef het niet steeds zo! Maar goed perspectief!

Jojo Annie schreef:

De was ligt in de kast en de planning is klaar Lach

Goed gedaan! Applaus

Jojo Annie schreef:

Ik bak altijd wat lekkers voor het weekend, dat ga ik nu ook doen maar ik ga er zelf niets van eten. Na zondag is het wel op Lachen

Dat is een hele goede belofte!

Laatst aangepast door Kordiya op vr 30 jul 2021 18:21, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 jul 2021 18:19    

Reageer met quote
Kordiya schreef:

Vandaag weer: drie maaltijden, geen tussendoortjes. En straks na weegclub éérst eten voorbereiden voor lunch en diner.

Gaat goed met eten tot dusver. Wel de lunch tevoren gemaakt, avondeten niet gelukt.
Ik eet nu niet meer tot morgenochtend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 jul 2021 18:20    

Reageer met quote
Kordiya schreef:
.

Gelukt. Vandaag zet ik in op vier eetmomenten, heb ontbijt gehad en een tussendoortje (om op de been te blijven, ben heel veel aan het bewegen dit weekend). Dus nog de lunch en het avondeten, verder niet tenzij ik het idee heb dat ik omval van de honger / lage bloedsuikerspiegels.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 31 jul 2021 10:23    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Kordiya schreef:
Kordiya schreef:
.

Gelukt. Vandaag zet ik in op vier eetmomenten, heb ontbijt gehad en een tussendoortje (om op de been te blijven, ben heel veel aan het bewegen dit weekend). Dus nog de lunch en het avondeten, verder niet tenzij ik het idee heb dat ik omval van de honger / lage bloedsuikerspiegels.

Applaus Applaus Applaus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 31 jul 2021 19:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Jojo Annie schreef:

Vandaag gelukt en ook nog een grote appelkoek afgeslagen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 31 jul 2021 19:23    

Reageer met quote
Goed gedaan Gramma!!!

Kordiya schreef:

Hmmm. Ik heb uiteindelijk vijf eetmomenten gehad, d.w.z. twee tussendoortjes. Ik weet niet echt zeker of dat nu echt 'honger' was of meer 'ik baal, ik ben moe, ik zie het allemaal niet zitten - ik moet wat eten'. Of allebei.
Hoe dan ook heb ik het wel met grenzen omgeven: ik ga zo en zoveel eten en daarna stop ik weer. En dat heb ik ook gedaan.

Vandaag weer 'gewoon' drie maaltijden en geen tussendoortjes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 aug 2021 10:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Kordiya schreef:
Goed gedaan Gramma!!!

Kordiya schreef:

Hmmm. Ik heb uiteindelijk vijf eetmomenten gehad, d.w.z. twee tussendoortjes. Ik weet niet echt zeker of dat nu echt 'honger' was of meer 'ik baal, ik ben moe, ik zie het allemaal niet zitten - ik moet wat eten'. Of allebei.
Hoe dan ook heb ik het wel met grenzen omgeven: ik ga zo en zoveel eten en daarna stop ik weer. En dat heb ik ook gedaan.

Misschien had je lijf gewoon behoefte aan meer. Als je daar met de 3 normale eetmomenten daar rekening mee houd geeft het toch niet?

Zelf eet ik 6x per dag, ik merk dat ik dan ove4 de dag geen geen honger of trek heb. Maar iedereen heeft een andere manier die goed voelt en bij je past. Dat is het belangrijkste.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 aug 2021 10:43    

Reageer met quote
Jojo Annie schreef:

Misschien had je lijf gewoon behoefte aan meer. Als je daar met de 3 normale eetmomenten daar rekening mee houd geeft het toch niet?

Zelf eet ik 6x per dag, ik merk dat ik dan ove4 de dag geen geen honger of trek heb. Maar iedereen heeft een andere manier die goed voelt en bij je past. Dat is het belangrijkste.

ja, het is ook okay zo, maar mijn streven is wel om geen tussendoortjes te eten. Ook om het helder te houden voor mezelf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 aug 2021 14:22    

Reageer met quote
Kordiya schreef:

Tot nog toe gaat het goed. Ik beloof dat ik nu eerst een administratief klusje aanpak, en dan een half uur ga luisteren naar een lezing, dat wilde ik al lang doen, en dat ik daarna het avondeten vast ga voorbereiden. Pompoensoep, waarschijnlijk. Of een salade.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 aug 2021 14:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 51, 52, 53  Volgende
Pagina 44 van 53