Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Leg je belofte vast! (deel 2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 46, 47, 48  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Kordiya schreef:

Ik eet niet meer tot morgenochtend.

Gelukt, whew. Toen ik het moeilijk had heb ik maar weer een keer opgeschreven waarom ik per se van de verslaving af wil. En dat ik moet kiezen: toegeven en dan zeer waarschijnlijk al snel weer met eetbuien te maken hebben, met alle ellende en schuldgevoel en geworstel en beroerde stemmingen van dien, OF me aan de regels houden en afvallen en gezonder zijn en een kans om me beter teg aan voelen, psychisch en emotioneel. op den duur.

Vandaag ga ik dus weer voor drie maaltijden zonder trigger foods. En ik ga de keuken schoonmaken vanmorgen, voordat ik vanmiddag twee afspraken heb.

* I can eat - I just can't eat addictive foods and I need to measure. (C. Harris) * Wat kies ik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 jul 2021 9:43    

Reageer met quote
Kordiya schreef:

Vandaag ga ik dus weer voor drie maaltijden zonder trigger foods. En ik ga de keuken schoonmaken vanmorgen, voordat ik vanmiddag twee afspraken heb.

De maaltijden zijn gelukt tot nog toe, maar het schoonmaken niet. In plaats daarvan heb ik een ander moeilijk klusje gedaan.

* I can eat - I just can't eat addictive foods and I need to measure. (C. Harris) * Wat kies ik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 jul 2021 19:43    
Vrouw Weeggegevens   gramma
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ja, gisteren ging niet goed. Lekker uit eten geweest voor lunch. Van te voren had ik goed overdacht dat ik mee zou doen met maximaal 2 glazen wijn, en daar genoot ik echt van. Verder had ik gekozen voor een lekkere salade, dus dat ging allemaal goed. Maar toen ik thuiskwam kreeg ik zo'n lekkere trek, en vooral in zoete dingen, vooral chocola.... 's Avonds met eten heb ik ook niet echt opgelet, maar wonder boven wonder was de weegschaal best vriendelijk vanmorgen, dus dat viel mee. Verder heb ik de hele morgen in de tuin gewerkt, en heel goed m'n best gedaan wat eten betreft vandaag, dus het gaat weer goed. Morgen beloof ik weer dat ik geen alcohol en geen zoete tussendoortjes neem.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 jul 2021 0:35    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Ik beloof dat ik vanmorgen ga koken voor vandaag en morgen. Het worden hele drukke diensten (1 collega tekort) en ik MOET daarom goed voor mezelf zorgen.

Helaas niet gelukt, er kwam van alles tussendoor.
Weekend vrij, dan maar kijken of ik kan koken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 jul 2021 6:38    

Reageer met quote
gramma schreef:
Morgen beloof ik weer dat ik geen alcohol en geen zoete tussendoortjes neem.

Goed plan! cheerleader

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 jul 2021 11:03    

Reageer met quote
vlinderrr schreef:

Helaas niet gelukt, er kwam van alles tussendoor.
Weekend vrij, dan maar kijken of ik kan koken.

Ik hoop het, het valt soms niet mee.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 jul 2021 11:04    

Reageer met quote
Kordiya schreef:

Gelukt. Ik houd het weer bij drie maaltijden vandaag en ik beloof dat ik nog twee huishoudelijke klussen doe vanmiddag na mijn belafspraak.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 jul 2021 11:04    

Reageer met quote
Kordiya schreef:

Ik houd het weer bij drie maaltijden vandaag en ik beloof dat ik nog twee huishoudelijke klussen doe vanmiddag na mijn belafspraak.

Met eten gelukt tot dusver. Ik heb drie klussen gedaan.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 jul 2021 19:05    

Reageer met quote
Zijn er nog mensen die hier actief willen zijn? Zo ja dan zou ik het heel fijn vinden als je hier wat vaker (hoeft niet elke dag maar eens per week of zo zou al fijn zijn) een berichtje plaatst.

Het vastleggen van je belofte werkt gewoon heel goed!

Ik heb echt behoefte aan wat medestanders, het wordt anders zo eenzaam.

Laatst aangepast door Kordiya op za 17 jul 2021 12:34, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 jul 2021 9:40    
Vrouw Weeggegevens   gramma
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Na m'n 'slechte' dag woensdag gaat het hier weer goed. Ik vind het ook echt helpen als je je van te voren voorneemt wat je wel en wat je niet wil eten en/of doen. En de weegschaal reageert hier ook op! Maar je VOELT ook beter, het is zo lekker positief allemaal. Vandaag dus geen wijn en geen ongezonde tussendoortjes voor mij. Ik ben wel saai in mijn beloftes, maar dat is waar ik het meeste moeite mee heb...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 jul 2021 12:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 46, 47, 48  Volgende
Pagina 35 van 48