Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Leg je belofte vast! (deel 2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 46, 47, 48  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wat ben je goed bezig Kordiya!

Een collega zei van de week tegen me: je bent écht afgevallen! Dat geeft motivatie om door te gaan Erg blij

Normaal eet ik geen witte bolletjes, maar had er nu zo'n zin in. Gisteren met een hamburger en net met kaas en gebakken ei, genooten! Ik beloof dat ik de rest in de vriezer doe en max 2 per dag neem en niet iedere dag, het moet niet op..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 jul 2021 10:38    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
vlinderrr schreef:

Een collega zei van de week tegen me: je bent écht afgevallen! Dat geeft motivatie om door te gaan Erg blij

Normaal eet ik geen witte bolletjes, maar had er nu zo'n zin in. Gisteren met een hamburger en net met kaas en gebakken ei, genooten! Ik beloof dat ik de rest in de vriezer doe en max 2 per dag neem en niet iedere dag, het moet niet op..

Goede zelfregulatie. cheerleader

* I can eat - I just can't eat addictive foods and I need to measure. (C. Harris) * Wat kies ik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 jul 2021 10:49    

Reageer met quote
Dank Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 jul 2021 10:51    

Reageer met quote
Kordiya schreef:

Dus ik beloof dat ik nu straks eerst het eten ga voorbereiden voor de lunch en diner... en dat ik wat aan yoga en opruimen doe vandaag. En ja, de rest van het stofzuigen nog doen... . Rollende ogen

Gelukt met eten tot nu toe, heb nu wel wat moeite met het idee niks meer te eten; het zij zo.

De yoga en het stofzuigen en het voorbereiden zijn gelukt. Opruimen niet. Ook dat zij zo...

Ik eet niet tot het ontbijt morgenochtend.

* I can eat - I just can't eat addictive foods and I need to measure. (C. Harris) * Wat kies ik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 jul 2021 20:20    

Reageer met quote
Kordiya schreef:

Ik eet niet tot het ontbijt morgenochtend.

Gelukt.

Vandaag ga ik weer voor drie maaltijden. Ik beloof dat ik vandaag minstens één huishoudelijke klus doe.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 jul 2021 7:37    
Vrouw Weeggegevens   tantezus
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik beloof dat ik vandaag alleen datgene eet wat gepland staat en niets anders, ook al is dat gezond.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 jul 2021 7:56    

Reageer met quote
Kordiya schreef:

Vandaag ga ik weer voor drie maaltijden. Ik beloof dat ik vandaag minstens één huishoudelijke klus doe.

Gelukt, ik heb de koelkast schoongemaakt en tot dusver 3 maaltijden gegeten.
Ik eet niet meer tot morgenochtend.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 jul 2021 19:25    
Vrouw Weeggegevens   gramma
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag een 'slechte' dag gehad. Ik had mezelf niets beloofd, en dat had ik natuurlijk wèl moeten doen... Vooruit, morgen weer met frisse moed verder. Ik beloof voor morgen dat ik weer drie gezonde maaltijden ga eten en geen tussendoortjes. Bij erge trek tussendoor alleen fruit.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 jul 2021 2:54    

Reageer met quote
Ik beloof dat ik vanmorgen ga koken voor vandaag en morgen. Het worden hele drukke diensten (1 collega tekort) en ik MOET daarom goed voor mezelf zorgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 jul 2021 7:44    

Reageer met quote
gramma schreef:
Vandaag een 'slechte' dag gehad. Ik had mezelf niets beloofd, en dat had ik natuurlijk wèl moeten doen... Vooruit, morgen weer met frisse moed verder. Ik beloof voor morgen dat ik weer drie gezonde maaltijden ga eten en geen tussendoortjes. Bij erge trek tussendoor alleen fruit.

Betekent een 'slechte dag' ook dat je weer alcohol hebt gedronken?

Veel succes vandaag!

Zelf neem ik als ik een tussendoortje eet, er iets van eiwit bij of alleen iets met eiwit (handje noten, schaaltje peulvruchten met wat Tomato Frito of een andere smaakmaker, of zoiets). Alleen fruit als tussendoortje geeft mij teveel een piek in de bloedsuikerspiegels, waardoor ik nog meer trek krijg.

vlinderrr schreef:
Ik beloof dat ik vanmorgen ga koken voor vandaag en morgen. Het worden hele drukke diensten (1 collega tekort) en ik MOET daarom goed voor mezelf zorgen.

Heel verstandig Vlinderrr, veel succes met de diensten.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 jul 2021 9:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 46, 47, 48  Volgende
Pagina 34 van 48