Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Leg je belofte vast! (deel 2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 46, 47, 48  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
vlinderrr schreef:
Ik beloof vandaag 'normaal' te eten en geen NMF te kopen!

Het niet kopen is tot nu toe gelukt, maar op het werk was een collega jarig.. en daar ging ik de mist in Rollende ogen

Morgen een nieuwe dag! In elk geval goed dat je niks gekocht hebt!

* I can eat - I just can't eat addictive foods and I need to measure. (C. Harris) * Wat kies ik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jul 2021 19:06    

Reageer met quote
gramma schreef:
Bij ons begint de dag nu pas. Meestal ben ik vroeg wakker, maar vandaag 'schrok' ik wakker om kwart over 8! Gisteren is een hele goede dag geweest, ik heb me keurig aan de regels gehouden! Ga het vandaag ook weer proberen!

Goed gedaan! Misschien sliep je beter door het vermijden van alcohol? Ze zeggen dat het de slaap hindert...
Veel succes gewenst! Hou vol, de eerste dagen zijn het lastigst.

* I can eat - I just can't eat addictive foods and I need to measure. (C. Harris) * Wat kies ik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jul 2021 19:07    

Reageer met quote
Kordiya schreef:
Kordiya schreef:

Vandaag houd ik me bij 3 maaltijden, geen tussendoortjes.
Ik beloof dat ik vandaag een huishoudelijke taak doe en ga mediteren. Maar eerst: eten voorbereiden en rondje opruimen!

Tot nog toe goed gegaan met het eten.
Ik heb drie van de vier taken gedaan: mediteren, eten voorbereiden en opruimen. Maar de huishoudelijke taak heb ik verruild voor de kans lekker met mijn man te gaan wandelen en een kopje thee drinken in de natuur...

Ik eet niet meer tot morgenochtend en ruim nu even de keuken op.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jul 2021 19:08    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Klinkt als een fijne dag Kordiya Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 jul 2021 7:43    

Reageer met quote
Ik voelde me wel voldaan in elk geval, Vlinderrr.... Lach

Kordiya schreef:

Ik eet niet meer tot morgenochtend en ruim nu even de keuken op.

Gelukt!

Ook vandaag eet ik geen tussendoortjes en drie lekkere maaltijden. Ik heb er nu nog 1 tegoed, verder eet ik niet.
Vanmiddag verricht ik in elk geval één huishoudelijke taak en maak ik een begin met het uitwerken van de antwoorden aan een cliënt.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 jul 2021 12:07    
Vrouw Weeggegevens   gramma
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Echt een heel leuk sprintje! Gisteren vond ik mezelf zo knap, we zijn bij een lavendeltuin en wijnmakerij geweest. Je kon ook wijn proeven en natuurlijk kopen, maar Nee hoor, dankzij dit sprintje ging ik naar huis met een flesje handzeep!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 jul 2021 12:10    

Reageer met quote
gramma schreef:
Echt een heel leuk sprintje! Gisteren vond ik mezelf zo knap, we zijn bij een lavendeltuin en wijnmakerij geweest. Je kon ook wijn proeven en natuurlijk kopen, maar Nee hoor, dankzij dit sprintje ging ik naar huis met een flesje handzeep!

Ohhh wat goed! Meteen de vuurdoop! Nu weet je dat je het kunt!

Geniet van de handzeep! Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 jul 2021 12:23    

Reageer met quote
Kordiya schreef:

Ook vandaag eet ik geen tussendoortjes en drie lekkere maaltijden. Ik heb er nu nog 1 tegoed, verder eet ik niet.
Vanmiddag verricht ik in elk geval één huishoudelijke taak en maak ik een begin met het uitwerken van de antwoorden aan een cliënt.

Allemaal gelukt.

Vandaag houd ik het bij drie maaltijden. Dat wordt wel een uitdaging omdat ik een afspraak heb waarbij het idee is om samen te lunchen met een klein groepje. Voor mij de eerste keer sinds corona dat ik weer meerdere mensen ontmoet. Maar de afspraak is op een tijd waarop ik normaal niet eet en ik weet ook niet wat of waar men wil eten. Dus ik ga thuis lunchen en dan eet ik niets tijdens de bijeenkomst. Ik weet niet hoe ik het anders aan moet pakken maar ik zie er wel wat tegenop. Wish me luck...

Ik beloof dat ik zo straks eerst het eten voor de rest van de dag voorbereid.
En daarna wat aan yoga en meditatie doe.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 jul 2021 8:32    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Goed bezig Kordiya, mss sober lunchen, zodat eventueel iets kleins kunt nemen met het groepje?

Ik wil komende dagen wat minder 'schermen' dus plaats ik geen beloftes tussendoor. Wel beloof ik minimaal 3 doppers water te drinken en op mijn werk dectrap naar beneden te nemen.

Fijn weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 jul 2021 10:10    
Vrouw Weeggegevens   gramma
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Kordiya en Vlinderr, jullie zijn allebei heel goed bezig met iedere dag 'opnieuw' beginnen en beloftes maken, en ze te houden! Ik houd het voorlopig even bij mijn belofte om geen alcohol te drinken. En verder houd ik het zoveel mogelijk bij gezonde tussendoortjes. Ik heb een schaaltje met bosbessen op de aanrecht staan en daar neem ik er af en toe wat van. Misschien zou ik wat meer water moeten drinken, dat zou een goed voornemen zijn. Ok, voor vandaag minstens drie grote glazen water Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 jul 2021 12:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 46, 47, 48  Volgende
Pagina 30 van 48