Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

LANGZAAM afvallen - gezond eten, bewegen, doorzetten

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   iniemin
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gelukkig weer groen, de laatste 300 gram en dan sluit ik de sprint groen ik ga rvoor

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 feb 2018 7:16    
Vrouw Weeggegevens   elsinaktie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier een dikke groen, dat zal dan wel ter compensatie zijn van het rode van vorige week. Ik ben tevreden. Op naar het volgende weegmoment!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 feb 2018 9:21    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dit sprintje eindig ik met een rood vakje, maar mijn doel van 69 kg heb ik netjes gehaald, ik zit er zelfs nog een paar ons onder. Met 'dank' aan de griep...

Bedankt allemaal en tot ziens. Of wordt deze sprint weer verlengd? Dan doe ik graag weer mee!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 feb 2018 6:45    
Vrouw Weeggegevens   elsinaktie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
+0,2 een tegenvaller, mijn motivatie is steeds moeilijker om vast te houden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 feb 2018 9:37    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@elsinaktie, zet door ! Probeer je motivatie weer te starten ! Heb net zelf een dietiste bezocht in een poging mijn stilstand van 2 maanden vlot te trekken, en dat is 100% gelukt ! Ze duidde aan dat er langzaamaan een denkfout was ontstaan in mijn denk en dus eetpatroon. Nu gaat het weer prima !
Je moet wel iets doen om die motivatie weer aan de gang te krijgen, bijv. een boek kopen, of ga eens 1 x naar de weightwatchers (je kunt ook per keer betalen: e 12,50, dan maak je een ''cursus'' mee, ontmoet daar andere afvallers, etc.) of wat jij maar kan verzinnen.
Hoop dat je het weer te pakken krijgt ! Lachen

Er is een vervolgje op deze sprint gemaakt, voor de liefhebbers. Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen

Doorzetten mensen !

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 feb 2018 10:15    

Reageer met quote
En waar vind ik dat vervolg?

Ik heb even bij jouw profiel gezocht... maar daar staan zoveel sprintjes dat ik de weg kwijt raakte...
Misschien kun je een link neerzetten hier?
Of moet ik zoeken in de sprintlijst?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 feb 2018 11:42    

Reageer met quote
Sorry voor al deze berichtjes... ik heb de sprint intussen gevonden.

Hier is ie:

https://www.weegclub.nl/forum/langzaam-afvallen-gezond-eten-bewegen-doorzetten-deel-2-t55347.html#2629892

Tot ziens daar?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 feb 2018 11:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5