Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

LANGZAAM afvallen - gezond eten, bewegen, doorzetten

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   fientjuh
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Hoi,qua kilo's lijkt het hier niet hard te gaan maar ik heb nu drie mensen gezien die ik een tijdje niet gezien heb en ze zeggen allemaal dat ze zien dat ik ben afgevallen Dus misschien wat spieren gekregen door al het sporten...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 jan 2018 8:14    
Vrouw Weeggegevens   elsinaktie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dat geeft een boost als anderen het zien dat je hard aan je gewicht hebt gewerkt! Extra stimulans lijkt mij fientjuh!!
Voor mij lijkt het idd erg langzaam te gaan. Ben benieuwd of er daadwerkelijk wat afgaat. Ik heb t gevoel dat ik tot stilstand aan het komen ben Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 jan 2018 10:07    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
ik spring er ook gezellig bij in

Ik ben momenteel niet echt met afvallen bezig maar alles is mooi mee genomen wat er af gaat

ik ben momenteel aan het kijken wat ik qua voedingswijze ed wil en wat werkt voor mij.. ik ben in juni 2016 begonnen als zwaarlijvige met het koolhydraatarm eten.. het is me goed afgegaan en ben nu al een aantal weken aan het kijken wat er precies bij mij past.. het is inmiddels een combi van kha en "gewoon met mate" geworden.
Dat houdt voor mij in dat ik 1 of 2 maaltijdenper dag koolhydraatarm eten en andere maaltijd gewoon met het gezin mee, maar niet als vroeger borden vol ed maar gewoon kleinere porties .. tot nu toe werkt dat prima voor mij..

Ben ook langzaam aan mijn bewegings patroon weer aan het opbouwen, na dat ik in september een zware been/knie operatie heb gehad sta ik nu op het punt om alles weer langzaam aan op te bouwen, sporten mag ik alleen nog bij de fysio en thuis op de home trainer..

iedereen een fijne dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 jan 2018 10:07    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Op de laatste dag er toch wat afgekregen en de magische grens van 70kg achter me gelaten. Ik ben weer extra gemotiveerd!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jan 2018 15:58    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
elsinaktie schreef:
Op de laatste dag er toch wat afgekregen en de magische grens van 70kg achter me gelaten. Ik ben weer extra gemotiveerd!

Gefeliciteerd met het behalen van die magische grens... ik weet hoe dat voelt, ik heb het afgelopen herfst eindelijk behaald (terwijl het al vanaf mijn begin hier in 2012 mijn doel was). Ik had het onnozele gevoel dat er spontaan vlaggetjes en ballonnen en feestmuziek uit de weegschaal tevoorschijn zouden springen... Lachen Natuurlijk gebeurde dat niet, maar wat was het een feestje voor mezelf.

Ik zie bij je grafiek nog meer: je hebt vanaf afgelopen zomer alleen maar groen gescoord! Daar mag je ook trots op zijn, wat een mooie prestatie!

Ik wens je veel motivatie en discipline toe voor de komende tijd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 jan 2018 11:06    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel Geke,
Met die discipline valt het wel tegen merk ik. Ik heb in de avonduren weer de hele tijd t gevoel te moeten snaaien. Ik beperk met tot een handje noten, maar kan dit ook zeker niet achterwege laten.
Deze week kwam een vriendin onaangekondigd binnenwaaien en de wijn en lekkers was snel op tafel. Dan kan ik me geen grens opleggen Verward Onverwachte dingen zijn dus erg lastig voor mij. Iemand tips hoe ik dat weer aan kan pakken?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jan 2018 9:25    
Vrouw Weeggegevens   iniemin

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik warm een zak popcorn op is niet super slecht en kan je lang van eten.
En anders ga ik bewegen. Of komkommer of huishoude

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jan 2018 11:33    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi iedereen, heb de sprint 2 weken langer gemaakt en hem opgeschoond. Een paar mensen vulden al weken niets meer in, dat ziet er zo rommelig uit, en dat is demotiverend. De sprint is trouwens open, dus iedereen kan nog steeds meedoen als hij/zij dat wil. Veel succes allemaal deze week, en zet hem op mensen ! (maar wel op gezonde wijze !) Lachen

Laatst aangepast door micha1 op ma 29 jan 2018 9:50, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 jan 2018 9:48    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@Jacomine, fantastisch gedaan deze week ! Lachen Hoe is het met de griep ? Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 jan 2018 9:49    
Vrouw Weeggegevens   iniemin

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Oh fijn misschien sluit ik hem dan positief af.
Ben de laatste week weer wat beter bezig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 jan 2018 15:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 3 van 5