Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Koude dagen, lekker naar buiten sprintje.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   miranpeet
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
welkom foodlover

Ik ben heel de week druk buiten geweest, wandelen, fietsen heerlijk..
Vanmorgen voor het eerst met een vriendin wezen wandelen, rondje dorp en 6,5 km verder.. we hebben afgesproken zodra het leuk om 's middags wanneer we ons kids naar school hebben gebracht gewoon een rondje gaan lopen.. heerlijk.. dit had ik nooit verwacht dat ik dit voor mezelf leuk zou gaan vinden.. ik had eerder echt een gruwelijke hekel aan wandelen.. en nu als het ff kan hups..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 feb 2018 14:04    
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM

Dieet: Gezond eten 8 augustus 2017 Gastric Sleeve operatie

Reageer met quote
Ik was dit sprintje een beetje vergeten Schaam Schaam Krijg ook nooit meldingen.

Ik kom bijna iedere dag buiten voor een frisse wandeling.
Het gewicht vaart er wel bij Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 feb 2018 8:36    

Reageer met quote
Hier ook bijna iedere dag ff heerlijk naar buiten.. zowiezo om mijn draakje naar school te brengen, alhoewel hij makkelijk alleen kan maar goed ik vind het heerlijk en heb gelijk weer wat beweging...

vanmiddag weer een rondje wandelen met een vriendin direct als we de kids naar school hebben gebracht

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 feb 2018 10:04    
Vrouw Weeggegevens   Major
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik baal. Ik ben al anderhalve week ziek. Wel al vanaf vrijdag koortsvrij maar ik kom zo min mogelijk buiten. En als ik buiten ben geweest (mijn vangnet is ook ziek dus ik moet zelf boodschappen doen) dan krijg ik daarna een niet te stoppen zware hoestbui.
Dus zit ik nu maar vanaf de bank naar de zon te kijken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 feb 2018 11:58    

Reageer met quote
he gats.. iig veel beterschap en sterkte en hopelijk ben je gauw weer wat beter ed..

Hier vanmiddag heerlijk met een vriendin wezen lopen onder schooltijd van de kids.. mooi rondje dorp en weer 8,5 km verder... gezellig bijgekletst en het was bovendien heerlijk weer alleen een behoorlijke wind zo af en toe

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 feb 2018 16:37    
Vrouw Weeggegevens   Esje79
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
0,2 kg eraf, niet veel maar blij mee na een carnavalswagen waarin ik toch wel wat extra drankjes gedronken had. Maar wel gewoon gekookt, geen vette happen tussendoor.
Nu de wasmachine aan en lekker met de hond 5 km lopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 feb 2018 9:17    

Reageer met quote
@esje

goed bezig

Hier gaat het gewicht ook lekker, morgen mijn weegdag zodat ik vanavond niet kan snacken Lachen Lachen .. dat doen we morgenavond als iedereen thuis is..
Vanmiddag weer gezellig met mijn vriendin wandelen al zal het de laatste keer zijn voorlopig aangezien onze kinderen 2 weken vakantie hebben en denk maar niet dat ze staan te springen om mee te wandelen hihi.. dus ff 2 weken rust..
Ik heb as week wel wat leuke dingen op de planning staan oa trampoline park en naar oma met rondje markt en winkelen.. en de rest zien we wel ow ja en mijn sport half uurtje plan ik in als mijn lief thuis is.. 2e week gaat draakje naar zijn vader en ik ga dan met mijn lief 3 dagen in een wellness resort waar ook van alles te doen is en ook een sportzaal heeft.. dus kom daar wel aan mijn beweging

iedereen een fijn weekend en succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 feb 2018 10:15    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Gisteren ruim een half uur gefiets en lekker even in het zonnetje met de hond gewandeld aan het eind van de middag...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 feb 2018 10:52    
Vrouw Weeggegevens   Esje79
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Gisteren ging mijn zoontje spelen bij zijn nichtje dat 4 km verderop woont. Lekker op de fiets in de zo'n! Dat was weer 16 km...aangezien ik hem ging brengen en uiteindelijk ook weer ging halen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 feb 2018 9:14    
Vrouw Weeggegevens   Major
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Zo, ik voel me eindelijk weer redelijk. Ik doe nog een paar dagen rustig aan en dan wil ik vanaf maandag weer voorzichtig gaan lopen. Maar ik zal weer echt volledig vanaf 0 moeten opbouwen. Ik ben longpatient en ben vaker zo zwaar verkouden als nu door de griep. Ik kan voorlopig nog niet al te snel ademen want dan krijg ik een onstilbare hoestbui. En na 2 weken op de bank heb ik ook totaal geen draad conditie meer. Dus ik zal maandag eerst eens gaan proberen hoe het gaat met 10 minuutjes heel rustig lopen. Zodat mijn adem niet versnelt en ik nog energie over hou om hier in de flat alle trappen op te klimmen (ik woon 3 hoog zonder lift)
Ik heb er weer zin in.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 feb 2018 11:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 6 van 8