Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

kort sprintje. (tussen gewicht bereiken

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dunea
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dr. Phil

Reageer met quote
Hallo,

Ik wil ook graag nog meedoen. In december ben ik veel te veel aangekomen en dat moet er nu ook weer af. De eerste week van januari is goed verlopen en nu probeer ik dat door dit sprintje vol te houden!

Trouwens, super goed idee zo'n kort sprintje!

Succes allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jan 2011 12:19    
Vrouw Weeggegevens   Anneliez
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (Bright Line Eating)

Reageer met quote
Fijn dat het maandag zo goed ging Vroedje! Hopelijk heb je dat gisteren en vandaag weten te herhalen? Wat is garde dansen? Ik heb er nog nooit van gehoord.
Maandag ging bij mij ook hartstikke goed. Ook veel gefietst, 50 km. Dat is naar mijn werk en terug, dat probeer ik twee keer per week te doen. Gisteren met de trein naar het werk. Ik ben nu hartstikke druk op mijn werk, gisteren kwam ik bekaf thuis. Wel gekookt, maar daarna moe op de bank neergestort. En dan vind ik het erg moeilijk Nee te zeggen tegen allerlei verleidingen. Blokjes kaas en zo. Lukte ook niet helemaal, maar het bleef wel binnen de perken.
Vanochtend weer hard gelopen, dat ging heel lekker. En nu heb ik weer zo'n zin in zoetigheid. Ik blijf mezelf voorhouden dat dat niet is wat ik wil. Ik wil het niet, ik wil het niet, ik wil het niet.

En welkom Broddels en Dunea!

De rest van jullie, hoe gaat het ermee? Jullie zijn toch niet weer gestopt voor je goed en wel begonnen bent? Denk er om, als je nu stopt heb je heel lang spijt. Ga je door, dan heb je alle reden om trots op jezelf te zijn en dat wordt alleen nog maar meer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jan 2011 16:09    
Vrouw Weeggegevens   jsteen
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Grip op koolhydraten

Reageer met quote
hoi luitjes
ik doe ook mee en wel om toch eens ff streng voor mn zelf te zijn,tis de eerste keer dat ik echt echt moet afvallen ,het iets minder eten helpt niet meer!!als ik zie dat die ene kilo minder al zo fijn is ,geen vervelend maagzuur meer ,en alles niet meer zo super strak om je lijf,dus daarom ,ff nog een sprintje !! Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 12 jan 2011 17:06    
Vrouw Weeggegevens   Broddels
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Een gezonde leefstijl

Reageer met quote
Ik ben nog steeds bezig.
Mijn motivatie wordt langzamerhand sterker.
Ik heb een goede week gehad. Gister alleen 's avonds toastjes gegeten, maar binnen de perken.
Vandaag had manlief snoep gekocht, maar ben ervan afgebleven!
Ik kan het niet bij één laten. dan kan ik er maar beter van afblijven toch.
Woensdag ga ik weer wegen. ik ben benieuwd!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 jan 2011 23:50    
Vrouw Weeggegevens   Evi1978
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
- 1,2 deze week! Ik ben dus hartstikke tevreden!!! Op naar de volgende kilo maar weer...

Vandaag maar lekker intensief wandelen tijdens het shoppen Lachen , want bewegen heb ik afgelopen week echt te weinig gedaan...

Groetjes van Petra

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jan 2011 8:26    

Reageer met quote
Petra, harstikke goed! En ben je geslaagd tijdens het shoppen?

Broddels, mooi dat je van het snoep af kon blijven. Daar had ik afgelopen donderdag en vrijdag heel veel moeite mee. En hop, er zit weer negen ons bij. Ook voor een deel vocht, als ik snoep hou ik meer vocht vast denk ik. Want zaterdag heb ik me netjes aan mijn planning gehouden en vanochtend was er al weer een ons af.
Dus die laatste paar dagen vergeet ik maar gauw en deze week zorg ik dat ik weer afval.

Jsteen, dat 1 kilo al zoveel verschil maakt, moet je enorm motiveren. Wat zullen meer kilo's dan wel voor geweldig effect hebben. Zet hem op!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jan 2011 11:12    
Vrouw Weeggegevens   Dunea
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dr. Phil

Reageer met quote
Een mooi resultaat neergezet deze week. En wat lees ik een goeie resultaten hier! Echt heel goed! Nog een week hard aan de slag, dat moet lukken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jan 2011 8:14    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Anneliez schreef:
Fijn dat het maandag zo goed ging Vroedje! Hopelijk heb je dat gisteren en vandaag weten te herhalen? Wat is garde dansen? Ik heb er nog nooit van gehoord.
Maandag ging bij mij ook hartstikke goed. Ook veel gefietst, 50 km. Dat is naar mijn werk en terug, dat probeer ik twee keer per week te doen. Gisteren met de trein naar het werk. Ik ben nu hartstikke druk op mijn werk, gisteren kwam ik bekaf thuis. Wel gekookt, maar daarna moe op de bank neergestort. En dan vind ik het erg moeilijk Nee te zeggen tegen allerlei verleidingen. Blokjes kaas en zo. Lukte ook niet helemaal, maar het bleef wel binnen de perken.
Vanochtend weer hard gelopen, dat ging heel lekker. En nu heb ik weer zo'n zin in zoetigheid. Ik blijf mezelf voorhouden dat dat niet is wat ik wil. Ik wil het niet, ik wil het niet, ik wil het niet.

En welkom Broddels en Dunea!

De rest van jullie, hoe gaat het ermee? Jullie zijn toch niet weer gestopt voor je goed en wel begonnen bent? Denk er om, als je nu stopt heb je heel lang spijt. Ga je door, dan heb je alle reden om trots op jezelf te zijn en dat wordt alleen nog maar meer!
Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 19 jan 2011 17:01    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
letterlijk en figuurlijk ff de kiezen op elkaar.Nu valt me erg zwaar hoor,ik eet gezond snoep niet ja af en toe een ontbijtkoek of kaakje ,geen chocolade (mis het zo Huil huil )geen patatje geen snackie.terwijl ik in de catering werk Rollende ogen ,valt nie mee met je neus erop!! en val maar mondjes maat af Heel heel boos ,je zou toch zeggen he .
maar goed ,ben zo blij me hier te hebben aangemeld,geef me wel de kracht zo ,als ik zo de berichtjes lees.
Thanks iedereen,moet alleen nog ff kijken of hoe en zo t werkt met de berichtjes plaaten ha ha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 19 jan 2011 17:32    

Reageer met quote
Een pond per week is heel mooi hoor! Op dit moment zou ik er voor tekenen Lachen .

Ik kan me voorstellen dat het heel erg moeilijk is als je de hele dag met je neus op allerlei snacks staat, en in de geur, om niks te nemen. Petje af dat het lukt! Het makkelijkst is toch alle dingen die je niet meer wilt eten en drinken gewoon helemaal uit je leven te bannen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 jan 2011 17:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3