Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Kori doet ook mee

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ingrid2509
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Helemaal vervelend dan .Hopenlijk komt het sel weer goed,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2009 19:15    
Vrouw Weeggegevens   Netje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Afgeleide van Dr. Cohen dieet

Reageer met quote
Hoi Kori! Wat klinkt dat lekker joh wat jij op tafel hebt geserveerd voor je eters smullen ! Hebben jullie een kookclubje oid?

Je bent in iedergeval stabiel qua gewicht (en eigenlijk ben je lichter als je het vocht niet meer rekent) al heb je je niet helemaal aan Cohen gehouden. Ik ben benieuwd of je gelijk hebt en dat je vocht vasthoudt vanwege suiker of koolhydraten. Het kan ook n totaal andere oorzaak hebben: de warmte, stress, (te) veel water drinken en zo zijn er nog talloze.
Ik zou me er niet te druk om maken zolang je s'avonds niet de wallen onder je voeten hebt hangen van het vocht of dat je onderbenen zo'n pijn doen en opgezwollen zijn dat je amper nog kunt lopen.
n Beetje vocht houdt iedereen (soms zonder aantoonbare redenen) wel eens vast.

Sterkte en veel succes meis!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 31 mei 2009 9:12    
Vrouw Weeggegevens   Kori
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Hoi dan,

Nou, gister weer een etentje buitenshuis gehad. Nu bij een collega thuis van mijn man. En kon ik dus niet kiezen wat ik ging eten. Ze hadden bobotie gemaakt. Dit is gehakt met paprika en pepers met daaroverheen aardappelpuree en erbij rijst. Hoera, dubbelop koolhydraten. Ik heb er dan ook maar een klein beetje van genomen. Veel sla gegeten en ananas als toetje. Vanmorgen stond de weegschaal gelijk aan gister. |

Phoe, gelukkig maar. Ik ben net weer zo mooi op weg naar beneden. Maar wat heb ik een trek in een broodje of een eierkoek. Toch vanmorgen yoghurt met 2 fjordjes en een beetje kaneel gegeten. Daarna nog 1 kiwi. Ik merk dat ik mezelf echt in de hand moet houden nu.

@Netje: Het is geen eetclubje hoor. Mijn man had een weddenschap verloren en daar stond een etentje tegenover, vandaar. En gister bij een andere collega eten was omdat ze een nieuw huis hebben. Vandaag eten we maar eens gewoon thuis.

Lunch: Salade met zalm
Diner: runderreepjes met champignons en roergebakken spinazie.
Groetjes Kori

Startgewicht 90.6
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 mei 2009 11:14    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Kori schreef:
Hoi dan,

Nou, gister weer een etentje buitenshuis gehad. Nu bij een collega thuis van mijn man. En kon ik dus niet kiezen wat ik ging eten. Ze hadden bobotie gemaakt. Dit is gehakt met paprika en pepers met daaroverheen aardappelpuree en erbij rijst. Hoera, dubbelop koolhydraten. Ik heb er dan ook maar een klein beetje van genomen. Veel sla gegeten en ananas als toetje.

@Netje: Het is geen eetclubje hoor. Mijn man had een weddenschap verloren en daar stond een etentje tegenover, vandaar. En gister bij een andere collega eten was omdat ze een nieuw huis hebben. Vandaag eten we maar eens gewoon thuis.

Hi Kori! Nou met al die lekker bereide etentjes smullen kunnen jullie makkelijk n eetclubje starten Erg blij! Misschien n leuk idee voor als je je streef bereikt hebt?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 31 mei 2009 16:14    
Vrouw Weeggegevens   Kori
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen,

Hier weer eens een update van mij.

Mijn gewicht is stabiel en heeeel langzaam gaat er wat af, komt er wat bij en gaat er weer iets af. Ik heb het nog steeds erg druk op het werk en een goed eetritme zit er dan ook nog niet in. Vanaf maandag blijft het wel druk maar wordt het minder hectisch. Dan ga ik ook maar eens weer het voorbeeldmenu van Vera een weekje volgen.

Vanmorgen stond de weegschaal op 75.6. Ik ga er nog steeds voor al blijven de verleidingen me aankijken en soms kies ik er dan ook bewust voor om het toch maar te nemen. En dan wordt ik direct afgestraft door de weegschaal. Misschien komt er een moment dat ik de verleidingen allemaal laat staan.

Groetjes Kori

Startgewicht 90.6
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 jun 2009 7:26    
Vrouw   omafia

Dieet: Dr Cohen

Reageer met quote
ja dat is juist het probleem, die verleidingen, maar als je af wilt vallen zal je die inderdaad moeten laten staan. Het valt niet altijd mee, maar als je het echt wilt dan gaat het ook lukken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 jun 2009 8:19    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Het zijn de kh die ervoor zorgen dat je langzamer afvalt, succes je bent goed bezig
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 05 jun 2009 8:25    
Vrouw Weeggegevens   Pim
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cohen dieet

Reageer met quote
Nou Kori, zolang de tendens maar naar beneden is, toch?
Succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 jun 2009 9:40    
Vrouw Weeggegevens   Audry230573
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Kori,

Lees dat je het af en toe zwaar hebt, maar goed verder gaat Top hoor. Applaus Ik deed in het verleden vaak hetzelfde als jij (met andere dieten) en had het dan eigenlijk altijd zwaarder dan dat ik het nu heb.
Denk dat als je het programma strak volgt je het misschien wel makkelijker krijgt. Als ik trek heb neem ik cola light of een fjord

Groet en veel suc6 audry

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 jun 2009 18:15    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Kori!

De lijn gaat in iedergeval naar beneden moet je maar denken. Die verleidingen blijven moeilijk, ik denk voor ons allemaal.. Schaam Schaam .

Jij komt er wel!

Prettige zondag en natuurlijk heel veel succes Erg blij !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 06 jun 2009 23:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 8 van 25