Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Kori doet ook mee

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Netje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Afgeleide van Dr. Cohen dieet

Reageer met quote
Hoi Kori, fijn om te lezen dat je je lekker voelt en zo giga afvalt terwijl je bourgondisch eet Erg blij. Dat goed in je vel zitten is heel belangrijk.

Succes met het koken voor jezelf (Cohen) en de mannen!

Liefs, Annette

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 29 jul 2009 14:48    
Vrouw Weeggegevens   Kori
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Donderdag 30 juli 75.9 kg
Jazeker, de 75 is weer in beeld. Met Cohen ben ik al eens 75.4 geweest maar daarna heb ik het helemaal laten sloffen. Dat gaat me nu dus niet weer gebeuren. Het is veel te veel kicken om die weegschaal naar beneden te zien gaan. Iedere derde dag neem ik nu iets extra en dat werkt voor mij goed. Zo blijft het kacheltje goed branden.
Ik had ook al eens gelezen dat je lichaam eigenlijk na 3 dagen in de spaarstand gaat, dus moet je jezelf foppen. Bij mij blijkt dat te werken. En het is ook nog leuk om dan bewust iets lekkers uit te zoeken.

O/ 2 volkoren boterhammen, 1 met kaas en 1 met pindakaas (oh, wat was dat lekker zeg)
L/ 2 fjord met kipfilet en komkommer
t/ druiven en aardbeien
D/ gemengde sla met ui, ei en kipfilet
Groetjes Kori

Startgewicht 90.6
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 jul 2009 12:25    
Vrouw Weeggegevens   Animootje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Cohen

Reageer met quote
Jeetje mineetje Kori....jij gaat als een speer!!! Erg blij Erg blij Erg blij
Je hebt helemaal door hoe het met jou lijf werkt qua afvallen.....dat doe je harstikke goed! Heel veel suc6...nog ff en je zit op je streef!

Groetjes, Animootje
Opnieuw een start met Cohen of......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 30 jul 2009 14:06    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik lust ook heel graag pindakaas Schaam Schaam .... Ik wil ook n spaarstandlijf.. Lachen .

Ik ben blij voor je hoor Kori, het is idd kicken om die weegschaal naar beneden te zien gaan Erg blij !

Ga lekker zo door!

Liefs, Annette

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 30 jul 2009 14:33    
Vrouw Weeggegevens   mel0975

Reageer met quote
Hoi Kori,

Je gaat lekker en tuurlijk ga je het nu wel volhouden.. We houden je in de gaten hoor!
Succes,

Groetjes Mel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 jul 2009 20:32    
Vrouw Weeggegevens   Chiva

Dieet: dr.Cohen

Reageer met quote
Hoi Kori,
Heerlijk dat de 75 weer in beeld komt. Maar het fijnste is wel dat jij je er zo lekker bij voelt!
Gewoon luisteren naar je lijf, je hebt het door.... jouw lijf wilt gewoon gefopt worden door..pindakaas smullen
Je gaat goed hoor!! Fijne zondag verder,Liefs, Chiva

http://www.weegclub.nl/forum/eetdagboek-van-chiva-t13498.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 aug 2009 16:27    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Soms roep je te hard dat je je goed voelt. Man, wat heb ik me K gevoelt de laatste dagen. Hoofdpijn, last van de maag, van de darmen en dan komt er vocht om de hoek kijken. Ik heb een ontstoken oog, kortom: even in de lappenmand. Dat er dan toch nog wat af was kon ik bijna niet geloven.
Vanmorgen was ik dan ook 1 kilo zwaarder. Nouja, gewoon doorgaan en dan komen we er wel.
Het is mooi weer en vandaag maar eens lekker zonnen, maar eerst nog even de badkamer poetsen en wat strijken. Morgen lekker een dagje naar zee met een vriendin.

Groetjes

Kori

Startgewicht 90.6
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 aug 2009 10:06    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Toch geen dingen meer nemen (zoals bv pindakaas) wat zwaar voor de maag kan zijn maar ook voor de darmen?
Maar goed, het kan natuurlijk ook 'gewoon' n soort van griepje zijn geweest wat je de afgelopen paar dagen in z'n greep had. Fijn dat je je nu in iedergeval weer beter voelt! Die ene kilo meer, met dit weer.. dat zou makkelijk vocht kunnen zijn: Dan ben je het zo weer kwijt! Ik duim voor je!

Leuk idee, een dagje naar de zee met je vriendin! Lekker genieten van het weer vandaag en morgen natuurlijk helemaal aan zee Cool , zaaaaaaaaaalig!

Succes deze dagen Kori!

Liefs, Annette

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 05 aug 2009 10:17    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Hier ben ik weer. Helaas is het weer nodig. Voor de zomervakantie was ik mooi afgevallen en zat ik steeds rond de 75 kilo. Heerlijk.
Nou is afgelopen september plotseling mijn zus overleden. En jullie snappen het al, de kilo's vliegen eraan. Dus tijd om er weer iets aan te gaan doen. Ik krijg mezelf erg moeilijk onder controle en daarom maar weer een afspraak gemaakt bij de diëtiste. Dinsdag 8 maart kan ik daar terecht.

Deze week ga ik een crashweek volgen. Even de eerste kilo's eraf. Ik pas nog maar in 1 spijkerbroek en ik voel me echt niet prettig in dit (te dikke lijf).

Mijn startgewicht vandaag is 83 kg.

Op 16 juli wil ik 70 kg wegen. Deze dag gaat mijn nichtje trouwen en dan wil ik een leuke zomerjurk kunnen dragen.

Ik zal hier plaatsen wat ik eet op een dag. Ik weet dat de eerste week niet verantwoord is maar toch ga ik dat doen. Ik heb geen last van verhoogde cholesterol.

ontbijt: 2 volkorenbeschuit met halvarine en rookvlees
(hier had ik ook eieren moeten eten maar eerst even naar de winkel)

Lunch

■2 eieren
■tomaten (zoveel als je wilt)
■thee zonder suiker / koffie zonder suiker of melk

Avond

■3 eieren
■gemengde salade
■snee knäckebröd

Groetjes Kori

Startgewicht 90.6
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2010 12:22    
Onbekend Weeggegevens   DOEN

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gecondoleerd!!

Waarom eerst een crashdieet en niet gelijk aan Cohen. Als je je goed aan Cohen houdt gaat het ook behoorlijk snel en het is een stukje gezonder. Na 1 dag komen die eieren toch je neus uit lijkt mij?

Maar in ieder geval veel succes met lijnen weer!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2010 13:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 12 van 25