Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Koolhydraatarmsprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   D01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Niet aangekomen. Ik heb basisboek gek op koolhydraten en 1 kookboek gekocht. Was wel beetje klaar met beck

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 jan 2020 19:35    
Vrouw Weeggegevens   BM
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
wat eten jullie graag in de ochtend en middag?

Mijn weegdag = Zondag Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 jan 2020 19:37    
Vrouw Weeggegevens   BM
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Verjaardagen zijn lastig inderdaad. Een klein stukje gebak is nog niet het ergste. Ik ben meer van; meegeven aan de visite, of anders maar in de kliko. Liever in de bak dan in mij immers. Lach

Ik was gelukkig weer eens groen en dus weer op de goede weg. Nu maar weer zien vol te houden. Ben nog niet tevreden. Lachen

BM het ziet er redelijk stabiel uit bij mij, maar over de tijd toch langzaam weer wat omhoog gekropen, dus moet evengoed mijn best blijven doen hoor. Uitlachen

Volgende keer verjaardag gaat denk ik hier gewoon verantwoord worden haha. Weggooien vind ik ook weer zonde. Uitlachen haha
En je kan het he zet hem op

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 jan 2020 19:39    
Vrouw Weeggegevens   BM
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
D01 schreef:
Niet aangekomen. Ik heb basisboek gek op koolhydraten en 1 kookboek gekocht. Was wel beetje klaar met beck

Dat is iig mooi! Staan er nog een beetje leuke dingen in?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 jan 2020 19:40    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik ben met Beck nooit klaar. Ik lees nog vaak de motivaties van hun site. Drukt me elke keer toch weer met de neus op de feiten. Lachen En het helpt echt. Staat overigens los van de manier waarop ik eet, khd arm en vegetarisch. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 jan 2020 0:55    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Ik ben met Beck nooit klaar. Ik lees nog vaak de motivaties van hun site. Drukt me elke keer toch weer met de neus op de feiten. Lachen En het helpt echt. Staat overigens los van de manier waarop ik eet, khd arm en vegetarisch. Lach

Is ook iets anders idd. er kan gewoon een dieet bij. maar na 7 keerlezen in twee jaar wil ik wel even wat anders

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 jan 2020 10:33    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Helaas rood. Kan ook bijna niet anders met de vele verjaardagen en extra dingen deze maand. Maar we gaan gewoon door en dan zal het heus wel zakken.
Zo eerst maar eens een flinke wandeling gaan maken in de bossen vd Utrechtse heuvelrug. Altijd leuk. En vandaag hopelijk geen file.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 jan 2020 11:55    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
Dauphine schreef:
Helaas rood. Kan ook bijna niet anders met de vele verjaardagen en extra dingen deze maand. Maar we gaan gewoon door en dan zal het heus wel zakken.
Zo eerst maar eens een flinke wandeling gaan maken in de bossen vd Utrechtse heuvelrug. Altijd leuk. En vandaag hopelijk geen file.

zo mooi daar. ik ga er vaak lopen
wat ook mooi is is de kalmthooutse heide maar das misschien wat ver

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 jan 2020 18:31    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Klopt. Zijn wij ook wel eens naar toe gegaan. Alleen de andere kant op bij ons vandaan.
Ik denk dat het voor ons even ver rijden is. We zijn vanmiddag op "Heidesteijn" wezen lopen. Prachtig gebied ( ligt tussen Driebergen en Zeist).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 jan 2020 19:49    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Van in het bos lopen wordt ik altijd zo lekker rustig in mijn hoofd. Lach

Ik ga vandaag even naar de camping. Nieuwjaars = snert bijeenkomst. Even onze neus laten zien als nieuwelingen. Lachen En dan vannacht weer werken. Dus ik eet makkelijk; tomaten groentesoep. Met khd arm brood om te 'dopen' Gisteren beroerd en niet khd arm gegeten. Dus maar een dagje kalm aan. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 jan 2020 11:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 7 van 9