Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Koolhydraatarm/suikervrij sprintje voor 20'ers en 30'ers

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   SanneElisabeth
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik ben hier eindelijk weer terug en 2019 wordt mijn jaar! Ik ga vaarwel zeggen tegen mijn overgewicht Erg blij
Ik ben op 2 januari begonnen door gewoon op te letten en sinds 7 januari ben ik bezig met de 4 weken suikervrij challenge van Leef puur natuur. Daarna ga ik suikervrij/koolhydraatarm verder.
Inmiddels 4 kg kwijt Erg blij op naar de rest!

Wie doet er mee? Ik zou het leuk vinden om een actief sprintje te hebben met niet al teveel mensen zodat we elkaar ook een beetje leren kennen en kunnen steunen Lach

Ik zal mezelf ook even voorstellen:
Ik ben Sanne, 29 jaar, mama van een zoontje van 1,5. Naast mijn eigen bedrijf studeer ik op het moment nog, ik wil namelijk heel graag juf worden. Ik hou van lekker eten en bij gezelligheid hoort eten, dat is dus een valkuil.

Nou ik ben benieuwd naar jullie verhaal en ik hoop dat we elkaar kunnen steunen en inspireren en motiveren Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2019 22:52    

Reageer met quote
Niemand die mee wil doen Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 jan 2019 8:28    
Vrouw Weeggegevens   m1980
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: COHEN

Reageer met quote
ik wel hoor!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 jan 2019 12:51    

Reageer met quote
Leuk m1980!

Ik zie dat we ongeveer op hetzelfde gewicht zitten.
Volg jij strikt Cohen? Hoe bevalt het?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 jan 2019 23:22    
Vrouw Weeggegevens   caro84
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
Mag ik met jullie mee doen?

Ik ben 34. Twee kindjes van 5 en 2. Heb een moeizaam medisch dossier en mijn eet lijfstijl probeer ik een beetje te matchen. Is lastig als je weinig koolhydraten en eiwitten mag maar ik probeer zoveel mogelijk koolhydraatarm te eten. Ik gebruik nu de producten van atkins omdat ik dat goed te eten vind met een goede afwisseling. Ik heb een valkuil om te weinig te gaan eten, dus daar hulp bij

Mama van twee prachtige meiden ♡
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2019 22:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
welkom Caro!

@Sanne ik heb in 2013 Cohen gedaan.
daar ben ik toen flink mee afgevallen. na 3 a 4 maanden stopte ik ermee want ik had bizar veel haaruitval. Zelfs mensen om me heen en de kapper viel het op en toen heb ik mn lange krullen af moeten knippen.
Misschien was het toeval, maar daar wil ik niet meer naar terug.
Ik heb nog wel eens Cohen periodes hoor, maar veel minder. Daarna heb ik nog een kindje gekregen en kwamen er zwangerschapskilos bij maar het meeste kwam ik altijd aan na de bevalling. Ik heb dan honger als een beer en de baby drinkt borstvoeding en ik eet op rare tijden uit verveling vanwege de voedingen en ik reageer sterk op weinig slaap. dan staat je lichaam in de stresserend waardoor je ook niet gauw afvalt.
ik ben in 2017 bij een personal coach geweest die er achter kwam dat ik daar dus sterk op reageerde.
ik ben in 2017 18.7 kilo afgevallen en in 2018 weer 11 kilo aangekomen.

ik doe nu geen Cohen, ik doe nu kha/khb
en het gaat best goed. deze week val ik wel minder goed af dan vorige week maar dat is logisch. dan vind ik t wel gelijk moeilijker om verleidingen te weerstaan.

bij Cohen telde ik ook wel eens de kcal, dan kwam ik gaan uit op 800 per dag. da's wel erg weinig en verklaart wellicht de haaruitval. Als ik nu mn kcal tel dan zit ik tussen de 1200 en 1600 en daar voel ik me prettiger bij.

(voor mensen die meelezen en willen zeggen dat het niet de bedoeling is dat je bij Cohen of kha je kcal telt.....dat weet ik)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 jan 2019 8:39    
Vrouw Weeggegevens   caro84
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
Nou dat haaruitval herken ik dus wel, want mijn voeding was ook niet meer dan 800 kcal. Ik heb altijd volle bos krullen gehad, kwam zelfs na 2x chemo weer bijna vol terug. Maar sinds ik dus zo zat te knoeien met mijn eten en echt lange tijd te weinig binnen kreeg..... is mijn haar gaan uitvallen. Ik eet dus nu nog steeds maaltijdvervangers, maar doe ook een fruitmoment en eet avondeten altijd met de kindjes mee, maar dan de koolhydraten minimaal uit aardappel/pasta/rijst

Mama van twee prachtige meiden ♡
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 jan 2019 8:57    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja, dat kan nooit de bedoeling zijn. kcal heb je toch gewoon nodig en langdurig te weinig, ook al is het zonder hongergevoel, gaat gewoon ten koste van iets.

morgen ga ik lekker uit eten. Dat hebben we van vrienden voor onze verjaardagen gehad. Daar verheug ik me wel op! Maar ik ben bang dat ik het maandag lastig zal hebben omdat ik dan weer moet afkicken. maar.......gewoon genieten en daarna weer verder (is mijn streven althans)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 jan 2019 12:24    

Reageer met quote
Zeker mag je meedoen caro84! Gezellig!

Ik heb een zoontje van 1,5 Lach

Ik herken het van toen ik Cambridge deed ooit, ook haaruitval en ook vaak duizelig enzo, maar toen zat ik ook rond de 600 kcal inderdaad.. dus het zal ws liggen aan het calorietekort dan als ik dit zo lees.

Ik doe nu een suikervrij challenge (4 weken challenge met een programma voor 4 weken) en merk echt verbetering, de schrijfster ervan is orthomoleculair voedingsdeskundige. Zij legt ook echt goed uit wat wel en niet gezond is en hoe je je deze leefstijl eigen kunt maken. Maar ze legt dus ook uit dat de meeste dieetproducten zoals bijv van atkins ofzo ook niet goed zijn, die werken dan wel als dieet maar de goede voedingsstoffen missen of er zit toch allerlei zooi in.

De stressstand bij weinig slaap/na de bevalling herken ik heel erg. Ik heb uiteindelijk dan ook de diagnose postnatale depressie gekregen, gelukkig voel ik me inmiddels echt veel beter en sterker.
Ik hoop echt heel erg dat me dat bij een tweede niet meer gaat gebeuren als het ooit zover is. Maar ik heb in die tijd dus ook medicatie gekregen en daar ben ik ook erg van aangekomen helaas.

Maar goed, we gaan ervoor he!
Ik ben al bijna 5 kg lichter dan dat ik op 2 januari was dus het begin is er Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 jan 2019 23:16    

Reageer met quote
Goedemorgen!

M1980 ik zie al goede resultaten, supermooi groen vakje! Ga zo door!

Hoe gaat het met jullie?

Ik heb gisteren gezondigd, ik had na twee weken volledig suikervrij en koolhydraatarm echt zo ontzettend veel zin in pizza Schaam Schaam
Maar goed gelukkig toch een goed groen vakje en nu weer oppakken en verder. Aangezien ik nog heel wat kilo’s te gaan heb moet ik denk ik ook niet zo streng voor mezelf zijn wat dat betreft en gewoon eens af en toe goed zondigen, als ik het dan erna maar weer oppak, toch?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 jan 2019 9:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2