Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Koolhydraatarm naar de kerst

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Vandaag wat hoger in de khd gekomen. Heb fjordjes gegeten overdag en 's avonds een volkoren bolletje met een veggie burger. En ik had ook fruit gehad, dus dat tikt al met al wel aan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 sep 2019 0:05    

Reageer met quote
Nou gewicht staat. Er moet dus voor de kerst 3 kilo af, minstens. Rollende ogen De eerste weken zijn de grootste uitdaging, ik ga namelijk morgen met vakantie. Nou kook ik wel zelf voor het grootste deel van de tijd, dat helpt. Maar het duveltje op mijn schouder fluistert me juist in vakanties vaak slecht advies in. Hebben jullie dat ook? Rollende ogen
Ik heb op de camping wel wifi, maar kom zeker niet elke dag. Het moet tenslotte wel vakantie blijven he? Lachen Bye (Nederlands=Dag)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 sep 2019 0:54    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Fijne vakantie, Missie! En je kunt het hoor, ook in de vakantie. Duidelijke afspraken met jezelf maken.

Ik zit altijd onder de 20 kh per dag, en omdat ik even helemaal op 0-2 gezeten hen nu op dit moment zo rond de 7. En de weegschaal is het daar niet mee eens. Nog maar even zo blijven en dan langzamerhand weer meer kh.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 13 sep 2019 9:46    
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Ik doe ook graag mee met dit sprintje. Even de teugels weer aantrekken, want ik krijg op het moment regelmatig teveel KH binnen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 sep 2019 11:31    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
welkom Aardblij, veel succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 15 sep 2019 19:03    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
in de vakantie doe je toch altijd net even anders en daar is het ook vakantie voor Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 15 sep 2019 21:16    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
Ik leef ook nog Lachen Lachen

Ik heb het erg druk, drukker, drukst. Op mijn werk word ik druk ingewerkt op mijn nieuwe functie en ondertussen werk ik ook nog in mijn oude functie.
Dan begin ik einde van de maand aan een nieuwe cursus dus nu al druk aan het voorbereiden en mijn opdrachten aan het maken.

Dan natuurlijk nog taxicentrale spelen, huishouden doen, honden etc. Ik ben blij als ik om 21:00 uur op bed lig en kan slapen Schaam Schaam . Volgende dag om 05.45 loopt de wekker weer af voor een nieuwe bruisende dag.

Vanochtend op de weegschaal gestaan: 89,5 Geschokt Geschokt, waar komt dat gewicht in 1x vandaan?????
Oké zaterdag ongezond gegeten (frietje als lunch, 's avonds uit eten geweest, mijn familie was overgekomen uit het buitenland, geen frisdrank/wijn etc, wel een uitgebreide broodje hamburger).
Veeeeeeeeeeeeeeeel gelopen het weekend. Naja het zal wel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 sep 2019 20:12    

Reageer met quote
Ik ben wel wat afgevallen intussen. (Was even thuis voor de tandarts Rollende ogen ) maar of dat zo blijft? We zullen zien. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 sep 2019 21:17    
Vrouw Weeggegevens   Silvana
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Ik doe graag mee! Ik ben alleen nog niet 100% overtuigd van alleen koolhydraat arm of beperkt.
Op dit moment doe ik calorieën maximaal 1200 per dag.
Alleen ben ik ook bekend met beperkt eten en dat bevalt me ook super, maar het probleem is dat ik op den duur last krijg van buikkrampen en dan steeds ziek word van in de ochtend ei of kwark. Even zien hoe ik dit ga aanpakken maar wil graag met jullie mee kijken Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 sep 2019 8:17    
Vrouw Weeggegevens   sarike
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Ook ik wil graag meedoen met dit sprintje.
Mijn naam is Sarike en ben moeder van 3 kids (6,4,2) daarnast werk ik 3 dagen. Ben nu bezig met if van de foodsisters en ga daarna over naar hun jaarprogramma. Omdat ik net ben begonnen moet ik hier nog wel het een en ander over te weten komen maar dat is niet erg.
Succes allemaal Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 sep 2019 10:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4