Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Koolhydraatarm de zomer in

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik vind zelf de lijnzaad/amandelmeel crackers het lekkerste. Met een beetje parmezaanse kaas erdoor. Smullen met elke soort beleg. smullen En zo klaar ook.
Tegenwoordig eet ik ook weer een paar sneetjes khd arm brood per week. Omdat ik geen vlees eet wil ik zo aan mijn B vitaminen komen. Lach En van dat brood heb ik gelukkig niet teveel last (darmen) dus tot nu toe gaat dat goed.

Ben nu weer aan het werk, regelmaat werkt ook goed bij mij. Eens zien of ik deze week van rood (nu Schaam Schaam ) naar groen kan komen............ Want over 3 weken ga ik met vakantie naar Frankrijk en dan weet ik het wel weer, al die lekkere kaasjes en zo nu en dan een croissantje of wat stokbrood. Tsja........ Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2018 0:39    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ik kreeg een weekmenu gisteren van de foodsisters. Een tikje zomers met salades in de hoofdrol. Ik denk dat ik die eens ga proberen de komende week. Heeft Iemand zin om het samen te proberen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2018 7:09    
Vrouw Weeggegevens   Eztur1971
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
Ik kreeg een weekmenu gisteren van de foodsisters. Een tikje zomers met salades in de hoofdrol. Ik denk dat ik die eens ga proberen de komende week. Heeft Iemand zin om het samen te proberen?

Ik ben wel benieuwd naar het menu

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2018 13:43    
Vrouw Weeggegevens   Elody
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten met minder KH

Reageer met quote
ik ook

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2018 14:30    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Stuur me maar een pb met je mailadres, dan mail ik het aan jullie door. Het ebook staat op een gesloten link, dus die kan ik hier niet delen.
Het lukt me ook niet om het uit te printen dus ik ben het menu aan het omzetten naar Word.. De boodschappenlijst is al klaar en de eerste drie dagen ook. De rest volgt, maar ik wordt er zeker blij van. Echt leuke recepten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2018 18:37    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
Stuur me maar een pb met je mailadres, dan mail ik het aan jullie door. Het ebook staat op een gesloten link, dus die kan ik hier niet delen.
Het lukt me ook niet om het uit te printen dus ik ben het menu aan het omzetten naar Word.. De boodschappenlijst is al klaar en de eerste drie dagen ook. De rest volgt, maar ik wordt er zeker blij van. Echt leuke recepten

Ik stuur je een pb

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2018 22:12    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik kan denk ik niet mee doen, omdat ik geen vlees eet. Maar ik ben wel benieuwd naar de recepten. Misschien kun je hier elke dag een tip van de sluier oplichten? Erg blij
Ik was gelijk gebleven. Goed uitgangspunt voor volgende week weer groen toch? Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 apr 2018 0:48    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Mooi dat je ,ondanks her warme weer/vocht, toch niet aangekomen bent Missy. Ik wel denk ik/weet ik wel zeker, want we zijn nog met vakantie. Zie het vlg.week wel, kan nu niet op mijn weegschaal dus heb ik ook gelijkgebleven ingevuld.
Allemaal een heerlijk zonnig weekend gewenst.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 apr 2018 8:16    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Na vanmorgen meerdere keren op de weegschaal te hebben gestaan en zelfs op die van mijn dochter, heb ik er toch geloof in gekregen dat het klopt. Echt een knalgroene deze week

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 21 apr 2018 9:38    
Vrouw Weeggegevens   Elody
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Ik zet mijn weeg er niet bij, was van de week helemaal mis. Mijn antwoord op stress of verdriet is altijd eten en nooit de goeie dingen natuurlijk. Heb pas mijn man verloren en werd van de week met een paar dingen geconfronteerd waardoor het echt niet lukte. Ga dit weekend in de ruststand en dan vanaf maandag er weer tegenaan.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 apr 2018 11:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 9 van 38