Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Koolhydraatarm de zomer in

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Heb ook geen last wat betreft de avocado. Maar je schrijft CHOCOLADE mousse ??? Komt waarschijnlijk niet door de avocado maar door de chocolade.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 mei 2018 12:40    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Heb je telkens als je avocado eet een gevoel van vermoeidheid of was dit eenmalig?
Ik herken het ook niet, maar weet wel dat iedereen anders reageert, dus wie weet heeft het in jouw geval verband met elkaar.

Maar het kan ook van de warmte zijn, of een andere reden hebben..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 mei 2018 20:35    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Vandaag ging het weer veel beter. Kan ook inderdaad door de warmte komen, maar die trek dan, heb ik nooit last van. De chocolade alleen cacao met ik dacht 0 % kh, in ieder geval heel weinig, daar wijt ik het dus niet aan. Vorige keren dat ik kh arm at, at ik elke dag een stukje 85% chocolade en had ik nooit ergens last van. avocado at ik nu voor de tweede keer, vorige week was me ook niets opgevallen. Ik heb nog een halve avocado liggen, dat ga ik nog wel eens proberen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 16 mei 2018 22:59    
Vrouw Weeggegevens   Emilie

Reageer met quote
Ik ben allergisch voor latex
De kans bestaat daar mee, dat ik oa dan óók allergisch kan reageren op banaan avocado ( en nog een aantal dingen, maar die weet ik effe niet meer uit m'n hoofd)
Allergie kan zich op vele manieren uiten.....
Sommige kunnen last hebben van:
Opgeblazen buik
Vocht vasthouden
Jeuk
Benauwdheid
Hoofdpijn
Verstopte neus
Loop neus
Energie dip
Huiduitslag
En in ernstige gevallen, een door opgezette slijmvliezen en spieren , dicht gesnoerde luchtpijp......
Voedsel allergie Kun je voor vanalles en nog wat hebben....
Tarwe gluten peulvruchten wortels nachtschade soorten dierlijke eiwitten schaal en schelpdieren cacao fruitsoorten soorten groenten noten enzz enzzz
De grote kunst is te ontdekken welke dingen je last van krijgt als je ze gebruikt!!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 mei 2018 23:01    
Vrouw Weeggegevens   Emilie

Reageer met quote
Ow, en vaak krijg je pas na de tweede keer iets gebruiken de allergische reactie.....
Daarna kom je der nooit meer vanaf ......

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 mei 2018 23:04    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Reageer met quote
Oh help, zover had ik nog niet gedacht. Het was dus de tweede keer dst ik avocado nam, en ik ben allergisch voor van alles en nog wat, dus het zou zo maar kunnen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 16 mei 2018 23:07    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Nou ja, dan kun je het inderdaad uittesten, en als je er weer op reageert weet je dat avocado uit je menu geschrapt kan worden..

Mijn dochter reageerde vroeger op koemelk, maar daar is ze later overheen gegroeid. Dan heet het volgens mij intollerant ipv een allergie. Maar het effect lijkt hetzelfde dus we houden er altijd wel rekening mee..
Zure melkproducten geven haar minder problemen, maar bij gewone melkproducten reageert ze af en toe (met eceem of niezen/neusverkoudheid) vaak helpt het dan gelijk door dat uit het menu te schrappen.

Het valt ons altijd op dat het met golven gaat. De maanden vlak voor mei (vooral februari tot april) bouwt zich vaak eceem op en mei is meestal de heftigste maand, met de meeste reacties op voeding. Oktober volgt daarna met november als heftigste maand. We denken dat het najaar te maken heeft met verwarming, en het voorjaar met hooikoorts achtige klachten, waardoor haar zwakke plek, voedingsintollerantie op lijkt te leven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 mei 2018 7:13    
Vrouw Weeggegevens   Asta 1951
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Dr.Frank

Reageer met quote
Lastig, die voedselallergieën. Ik kan niet tegen tarwe en Rogge gluten. En niet tegen geraffineerde suiker en koemelk. Ik zoet dus met stevia. Vooral de suiker is lastig want bijna overal zit suiker in.

Wij zijn zondag met de camper op vakantie gegaan maar nu even twee dagen thuis. Probleempje met de camper. Alle elektra viel uit. Is gelukkig nu gemaakt. Lachen Dus morgen gaan we voor de herkansing. Gelukkig hebben we al een heerlijke week in Limburg gehad. Morgen gaan we twee dagen naar de bieschbos. Daarna naar Frankrijk. Dus ik zeg weer Mallepietje Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 mei 2018 17:21    
Vrouw Weeggegevens   Eztur1971
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Een kleine groene. netto vergeleken met vorige week zaterdag maar 300gr. Had meer verwacht/gehoopt; netjes aan mijn eetplan gehouden en de avondvierdaagse gelopen. Maar goed, groen is groen, op naar een nieuwe week

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 19 mei 2018 10:47    
Vrouw Weeggegevens   Jomar
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
De onsjes sluipen er weer aan,al is het niet drastisch... maar echt tijd nu om de controle terug te nemen. Ik eet wel 90% KH arm, maar duidelijk te veel....Schaam Schaam
Doel terug op 62 op 1 juli Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 mei 2018 11:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 25, 26, 27  Volgende
Pagina 26 van 27