Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Koolhydraatarm de zomer in

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Die andijviestamppot heb ik gisteren ook gegeten, was lekker

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 13 mei 2018 18:52    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ik gebruik de koolhydratenapp van voedingswijzer. Gewoon gedownload en vrij goed, de meeste voedingsmiddelen staan er in en je kan ook per porties kijken, scheelt veel rekenwerk..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 mei 2018 20:59    
Vrouw Weeggegevens   Mapet
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Dr Frank ekpw

Reageer met quote
Eztur1971 schreef:
Groene smoothie:
75 gr bladspinazie
1 avocado
Scheut frambozenranja bv tisseire 0%

In de blender en evt aanlengen met water tot gewenste dikte

Bedankt eztur voor het recept. Heb nu raak frambozensiroop zero gebruikt. Daar moet ik nog iets anders op verzinnen, om dat ik geen fruit verdraag. Maar even kijken hoe het uitpakt.

Hoe lang zou je de smoothie kunnen bewaren? Ik had er in 1 keer 3 gemaakt. Voor vanavond 1 voor mijn man, en 1 voor mij, en de derde voor morgen vroeg als ontbijt.
Nu vond mijn man het dus echt niet lekker. Kan ik die bewaren tot morgen middag?

Heb er wat citroensap op gelegd, en met selofaan lucht dicht afgedekt, en in de koelkast gezet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 mei 2018 22:29    
Vrouw Weeggegevens   Emilie

Reageer met quote
Mapet
Beetje citroensap helpt goed tegen het bruin worden van de avocado zeggen ze....
Geen verse lucht der bij doet ook vaak goed!

Uhmmm sorry naam van de vraagster vergeten....
De vraag was: welke app we gebruiken
Ik gebruik : MyFitnessPal
Simpel in gebruik met weinig rekenen....
De mensen die mij al langer kennen weten dat ik en cijfertjes geen vriendjes zijn Rollende ogen
Der staan heel veel producten in!
En je kunt via de mailtjes en hun site ook nog een viel andere info vinden over afvallen , en gezonde voeding, recepten
Tja , de naar verraad de rest ook al .....
Ook veel soorten van sport. En hoe je hier rustig mee kung starten
Handige site, handige app, goeie informatie in de mailtjes!
Maar ze hebben geen leuk sprintje zoals wij hier hebben Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2018 0:19    

Reageer met quote
De vraag van de app kwma van mij. Bedankt voor je antwoord. Die app gebruikte ik altijd, maar volgens mij werkte hij laatst niet meer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2018 9:03    
Vrouw Weeggegevens   Mapet
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Dr Frank ekpw

Reageer met quote
Bedankt Emilie,
Ik heb er een beetje citroensap opgelegd, en toen een een plastic folie erop gelegd zodat er geen lucht meer bij kan. Vanmorgen zat er aan de onderkant een heel klein laagje uitgezakt vocht. Even roeren en ik kon het gebruiken voor mijn ontbijt.

Ik gebruik de app Food op mijn telefoon. Bevalt mij prima, kan ook heel makkelijk mijn eigen gerechten opslaan. Erg handig bijvoorbeeld met mijn eigen gebakken crackers.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2018 13:36    
Vrouw Weeggegevens   Nicky18
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mijn weegdag een dagje verschoven, gisteren een balansdag na dit overheerlijke weekend en nu dan toch een kleine min Lach
Ik kijk naast het aantal khd toch ook wel veel naar de calorieën. Anders lukt het bij mij niet om kilo's te verliezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 mei 2018 6:44    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Dat vind ik echt zo knap Nicky! Chappeau!

Ik mag van mezelf in het weekend even anders eten, dat lekkers nemen waar ik zin in heb bijvoorbeeld. Niet alles, maar wel iets. Afgelopen weekend wist ik niet precies wat ik wou, eigenlijk was niets lekker genoeg.
Met moederdag kreeg ik een reep van Tony’s Chocolonely, zeezout caramel (mijn absolute favoriet..). Ik mocht er onbeperkt van genieten vond ik. Maar na een paar stukjes gaf ik hem aan mijn man, om te bewaren voor als ik écht zin heb. Meestal bewaart hij mijn chocola en vraag ik hem een stukje als ik er zin in heb.

Het verbaast me dat ik niet meer dooreet tot de reep op is.
Het verbaast me dat ik in het weekend niet neem waar ik de hele week zin in heb. Dat niets eigenlijk lekker genoeg is.
Dat ik kies voor kwark met verse aardbeitjes als extra snack.
Of ander fruit.

Fruit mis ik minder erg dan ik dacht. Ik ben een echte fruiteter, in het kader van ‘snoep gezond, eet een appel’, dus dat was wel een van de dingen die mega anders is sinds ik kh arm eet.
Wel grappig dat ik dat dan kies om als extraatje fruit te pakken.
Of gerookte amandelen (mijn meest fantastische snack ontdekking)

Gisteravond (het was toch echt maandag, dus weer het gewone kh arme regime..) kreeg ik enorme trek. Ik wilde een wit bolletje met chocoladepasta.
Mijn vraag is, waar komt die trek vandaan, want in het weekend had ik dat bolletje gewoon kunnen pakken en hoefde het niet, nu mag het niet en ik wilde het.

Zou ik dan toch niet voldoende eten? Maar dat spreekt tegen dat je zonder kh kan. Bij de maaltijd had ik kip kerrie met mischien wel 400 gr groenten. echt een bord vol en echt heerlijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 mei 2018 7:25    

Reageer met quote
Eten jullie wel eens avocado? En wat zijn jullie ervaringen hiermee? Gisterochtend heb ik chocolademouse van een halve avocado gehad, en het viel me op dat ik 's middags weer zo moe was (wat ik sinds het kh arme eten veel minder ben) en ook dat ik erge trek had. Ik weet dit aan de avocado. Hebben jullie die ervaring ook?

Verder gaat het goed hoor, niet aan de trek toegegeven behalve wat toegestane dingen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 16 mei 2018 10:58    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ik eet avocado met vlagen maar heb nooit iets gemerkt

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 16 mei 2018 11:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27  Volgende
Pagina 25 van 27