Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Koolhydraatarm de zomer in

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Eztur1971
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Emilie schreef:
Missy fijne vakantie

Eztur dank je wel, die kende ik nog niet Erg blij

Ik denk dat het wel leuk en handig is , als we idd meer dingen delen die we zelf gevonden hebben Idee
Zo kunnen we elkaar helpen, steunen, om de kilo's kwijt te raken Erg blij

Ik zal zelf ook me best is gaan doen om info te verzamelen Lach
Samen zijn we sterker dan alleen......
Dat is de kracht van de weegclub Idee
Ik ga zo is spitten op m'n andere clubje waar ik ook rond banjer Erg blij

ja dat is inderdaad wel fijn. Het blijven natuurlijk diverse stromingen maar recepten zijn altijd lekker om te delen natuurlijk. Had gisteren ook weer een lekker en makkelijk recept:

500gr gehakt
7 stengels bleekselderij
1tl chilipoeder
1tl gemberpoeder
2 teentjes knoflook
3el soya saus
Beetje citroensap en beetje zoetstof

Gehakt rullen en dan kruiden erdoor. Dan de in ringetjes gesneden bleekselderij met de soyasaus erdoor. Op het laatst wat citroensap en evt klein beetje zoetstof.
Ik heb er nog wat geraspte oude kaas door gedaan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 10 mei 2018 9:35    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
vrolijkvlindertje schreef:
Ik heb gisteren de andijvieslada gemaakt, inderdaad erg lekker met die dressing.

Op www..koolhydraatarmrecept.nl kun je ook heeel veel recepten vinden. En oahnskitchen kennen jullie neem ik aan ook wel?

ja bijzonder hè? Ik dacht eerst huh ranja erdoor?? Heb gisteren ook wat dressing gemaakt als dip voor komkommer

Beide sites ken ik. Heb er ook boeken van. Nieuwste boek van oahn staat bovenaan mijn verlanglijstje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 10 mei 2018 9:37    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
De site is: www.koolhydraatarmrecept.nl

En ook nog www.lowcarbchef.nl

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 10 mei 2018 9:38    

Reageer met quote
Ik heb ook boeken van Oahn, maar ik gebruik ze nooit. Over het algemeen toch teveel koolhydraten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 10 mei 2018 9:41    

Reageer met quote
Nog een tip: Ik heb vorige weekvoor het eerst Adamsbrood gebakken 0,2 of 0,4 kh pe sneetje. Ze zitten in de vriezer, en af en toe neem ik twee sneetjes, meestal als er visite is en ik,niet wil afsteken met een salade. Ook makkelijk om mee te nemen. Ik heb het Adamsbrood bij de bodyenfitshop besteld.

Wat ik daar ook altijd bestel zijn smart shakes. Die kun je gebruiken als maaltijdshake maar ik klopt zo n schepje poeder ook wel eens op de snelste stand met 2dl water in de keukenmachine (mixer) en dan krijg je een heerlijk stijfgeklopt toetje of tussendoortje.

Verder lees ik net dat je bij Jumbo en AH RAF lijnzaadcrackers kunt kopen. Dat ga ik ook eens proberen.

Nou dst waren mijn tips voor nu.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 10 mei 2018 12:49    

Reageer met quote
Nog een tip: Ik heb vorige weekvoor het eerst Adamsbrood gebakken 0,2 of 0,4 kh pe sneetje. Ze zitten in de vriezer, en af en toe neem ik twee sneetjes, meestal als er visite is en ik,niet wil afsteken met een salade. Ook makkelijk om mee te nemen. Ik heb het Adamsbrood bij de bodyenfitshop besteld.

Wat ik daar ook altijd bestel zijn smart shakes. Die kun je gebruiken als maaltijdshake maar ik klopt zo n schepje poeder ook wel eens op de snelste stand met 2dl water in de keukenmachine (mixer) en dan krijg je een heerlijk stijfgeklopt toetje of tussendoortje.

Verder lees ik net dat je bij Jumbo en AH RAF lijnzaadcrackers kunt kopen. Dat ga ik ook eens proberen.

Nou dst waren mijn tips voor nu.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 10 mei 2018 12:50    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Heb ik ook wel eens gebakken. Vind het alleen nog best prijzig met verzendkosten erbij. De RAW crackers vind ik nog best hoog in kh; bv de lijnzaadcrackers tomaat/basilicum zijn 17,1 /100gr. Ze lijken me wel lekker

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 10 mei 2018 12:56    

Reageer met quote
Je bent al vrij gauw aan het bedrag waarboven je geen verzendkosten hoeft te betalen, dus ik betaal eigenlijk nooit verzendkosten.

De RAW crackers, dat zijn andere varianten, zaden en notencrackers, en die zouden 1,3 kh per cracker zijn. Ik zal morgen of zo eens kijken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 10 mei 2018 16:32    
Vrouw Weeggegevens   Mapet
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Dr Frank ekpw

Reageer met quote
Vrolijke vlinder, bedankt voor de links, ik kende ze nog niet.

Ik heb behoort dat de smart shake van B&F geen maaltijd vervanger is. Is maar 87 kcal. Dat is te weinig voor een maaltijd.
Maar dat idee van dat toetje is wel een goed idee.

Ik klop wel eens magere melk op met de staafmixer, dan zet ik met de Senseo koffie, dan heb ik een capucino.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 mei 2018 18:38    

Reageer met quote
Als ik die shake gebruik dan gebruik ik anderhalve beker, en daar kom ik toch wel de ochtend mee door.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 10 mei 2018 18:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 23 van 38