Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Koolhydraatarm de zomer in

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Eztur1971
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Flying Missy schreef:

Eztur, in Parijs geweest, wat leuk! Ik ga regelmatig naar Frankrijk (over een weekje weer, echt zin in) maar ben nog nooit in Parijs geweest Schaam Schaam gek he? Lach
D

Dat is idd wel bijzonder

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 06 mei 2018 10:27    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Laat de kinderen computerspelletjes spelen in de auto !
Misschien pedagogisch niet altijd juist maar wel beter voor het humeur tijdehs het rijden.

Wat bedoel je met brood gebakken in een jampot??

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 mei 2018 10:31    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Flying Missy schreef:

Eztur, in Parijs geweest, wat leuk! Ik ga regelmatig naar Frankrijk (over een weekje weer, echt zin in) maar ben nog nooit in Parijs geweest Schaam Schaam gek he? Lach
D

Dat is idd wel bijzonder

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 06 mei 2018 10:36    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Eztur1971 schreef:
Flying Missy schreef:

D

Dat is idd wel bijzonder

Raar, heel veel tekst weg

Dat is idd wel bijzonder

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 06 mei 2018 10:39    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Op een of andere manier komt mijn tekst niet door bij een quote. Nu dan wel hoop ik

Wij ook maar 1 dag echt in Parijs hoor, wat een drukte en chaos pfieuw. We hebben gebruik gemaakt van een hop on hop off bus, mooie relaxte manier om toch zoveel mogelijk te zien.

Vanmorgen weer gewogen en ik zat te laag zaterdag met mijn gewicht. Nu 97,2 dus 3,4 erbij sinds vorige week zaterdag. Denk dat er ook wel wat vocht bij zit. Nu weer streng worden voor mezelf

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 06 mei 2018 10:40    
Vrouw Weeggegevens   Nicky18
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Moeilijk hé al die vakanties en leuke dingen. Ik heb een redelijke week gehad, maar het is echt waar wat ze over die laatste loodjes zeggen... Morgen weer een weegdag, ik hoop dat ik niet te veel vocht vasthoudt met het warme weer en een mooi groen vakje kan noteren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 mei 2018 15:08    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Nicky de laatste loodjes zijn inderdaad langdurig. Het gaat steeds langzamer he? Maar als je volhoudt, je bent er nu immers bijna. Ik heb eens naar je grafiek gekeken, wat een mooie dalende lijn, super! Erg blij

Ik was weer ietsjes omhoog, komt van de soep, kant en klare bouillon gebruikt, dus zouter. Dat plas ik wel weer uit, zal morgen wat selderijzaad tabletten nemen, die werken altijd goed. En genoeg drinken natuurlijk. Lachen
Misschien heeft het ook wel met de warmte te maken dat vocht vasthouden.

Lekker in de tuin bezig geweest voor ik ging slapen, kon ik nog even genieten van het mooie weer. Zo zonde om dan vroeg naar bed te gaan vind ik. Had er achteraf spijt van, want een lawaaiige buurman die met een machine stond te zagen in de middag. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 mei 2018 2:32    
Vrouw Weeggegevens   Nicky18

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ja het gaat helaas steeds langzamer en een keer zondigen wordt ook harder gestraft. Maar deze week weer een mooi resultaat, ik heb vertrouwen dat ik mijn streefgewicht haal voordat de zomer begint. Lach Nu met dat mooie weer is bewegen nog makkelijker vind ik, wel wat meer verleidingen ook idd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 mei 2018 13:42    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Hier gaat het goed. Vandaag is mijn man jarig, wat we gisteren gevierd hebben. Ik had voor mijzelf kh arme monchoutaart gemaakt en voor de rest kon ik van sommige dingen meeëten. Nu nog het overgebleven lekkers uit kast en koelkast zien te weerstaan....

Gisteren een mooi groen vakje van 1,5 kilo, dus we gaan weer op naar het volgende weegmoment.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 07 mei 2018 15:06    
Vrouw Weeggegevens   Mapet
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Dr Frank ekpw

Reageer met quote
Dauphine, ik bak brood in een jampot, na het bakken draai ik direct de deksel op de jampot. Deze zet ik in een bak met water en dan minimaal een half uur terug in de oven en dan zijn de broodje gewekt.
Je moet wel jampotten hebben die een wijde hals hebben, anders kan het brood er niet uit.

Ik zal morgen een foto posten, weet niet hoe ik dat op de telefoon moet doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 mei 2018 23:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 25, 26, 27  Volgende
Pagina 19 van 27