Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Koolhydraatarm de zomer in

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elody
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Flying Missy schreef:

Salade week, ik lust graag salades (sterker nog ik zit er nu 1 te eten), maar een hele week, Nee dat niet. Ik houdt namelijk ook erg van afwisseling. Erg blij En ik wil ook minstens 1200 kcal per dag eten, want crashen lijkt me ook geen goed idee. Lach

zoals Mamdarijn als schreef eet je veel meer dan alleen salade. En tis zeker geen crash dieet de calorieën zitten tussen de 1500 en 1600 steeds

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 mei 2018 13:31    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Elody, ik schreef nergens dat jullie een crash dieet volgen hoor. Lach Alleen dat ik daar zelf voor oppas. Omdat ik dan niet meer kan afvallen juist.
Ik ben mooi afgevallen de afgelopen week. Nu nog even volhouden. Nog een week tot mijn vakantie immers.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 mei 2018 17:05    

Reageer met quote
Iedereen een fijn weekend in de zon gewenst. Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 mei 2018 1:22    
Vrouw Weeggegevens   Eztur1971
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Niet kunnen wegen de hele week maar ben vrijwel zeker dat ik aangekomen ben. De teugels flink laten varen in Parijs

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 05 mei 2018 6:58    
Vrouw Weeggegevens   Erna2013
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
oh oh oh, waar moet dit naar toe met Erna. Ik wist het wel, alles wat god verboden heeft ging er in, ff een rot tijd achter de rug allemaal controle's van het ziekenhuis, nu nog ééntje over 3 weken voor me longfybrose en dan maar weer hopen op 3 maanden uitstel.Maandag naar de pedicure, de volgende Maandag nuchter bloed prikken de week er op naar de D.V.K. En dan wil ik niet meer hoor. Ik pak me zelf weer op en ga er tegen aan hoor meiden. Allemaal een mooi weekend (zal wel lukken met dit weertje) Veel liefs van Erna.

EN
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 mei 2018 11:08    
Vrouw Weeggegevens   Nicky18
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat vervelend Erna, ik snap dat het dan lastig is om ook nog met gezond eten en bewegen bezig te zijn. Goed dat je het weer oppakt! Komt vast goed!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 mei 2018 18:45    
Vrouw Weeggegevens   Erna2013
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Dank je wel Nikky18. We gaan er weer (voor de zoveelste x) tegen aan. De aanhouder wint, zeggen ze toch altijd. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 mei 2018 22:26    
Vrouw Weeggegevens   Mapet
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Dr Frank ekpw

Reageer met quote
Zo, weer helemaal bijgelegen.

Erna, altijd weer een spannende tijd de onderzoeken. Sterkte.

Wij zijn net weer thuis na een weekje Valkenburg.
Nu we weer thuis zijn hoop ik dat mijn buik zich weer snel goed gaat voelen. Al hoewel ik toch niet echt fout heb gegeten waren mijn maag en buik toch niet echt happy op vakantie.

Morgen maar starten met kwark, dan salade als lunch en groentesoep als avond eten. En dan maandag de saladeweek van de foodsisters oppakken.
Goed te horen dat jullie daar 1,4 kilo mee zijn afgevallen.
Ik las dat jullie verder gaan, pakken jullie dan weer dezelfde weer menu?

We zij op weg naar huis vanuit zuid Limburg met de kinderen naar de grote begraafplaats in Margraten geweest. Dat is echt indrukwekkend. Daar liggen 8301 Amerikaanse militairen begrafen. Deze week waren er bij ongeveer de helft van de graven foto’s geplaatst van de militairen. Ze zijn vanaf 2008 al bezig die foto’s te verzamelen. Echt heel mooi aangelegd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 mei 2018 23:08    

Reageer met quote
Als je al die kruizen ziet maakt dat veel indruk he? Het zijn er ook zoveel................ allemaal jonge mannen in de bloei van hun leven weggemaaid. Sip

Erna, houdt vol he? Want je doet het ook en vooral voor je gezondheid immers............. Als je nou eens wat vaker hier langs kwam waaien, dan konden we je moed inpraten misschien. Lach

Mapet, jammer dat je lijf niet blij was in de vakantie. Verward

Eztur, in Parijs geweest, wat leuk! Ik ga regelmatig naar Frankrijk (over een weekje weer, echt zin in) maar ben nog nooit in Parijs geweest Schaam Schaam gek he? Lach

De weegschaal is blij met mij en ik ben blij dat ik weer back on track ben nu. Voel me beter. Geen snaaizin tussendoor. Ik ben blij dat ik toch weer terug ben gegaan naar khd arm brood. Bevalt me goed. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 mei 2018 0:52    
Vrouw Weeggegevens   Mapet
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Dr Frank ekpw

Reageer met quote
Net op de weegschaal gestaan. Die was best. Vriendelijk voor mij. Wel 1,5 kilo erbij, maar had veel meer. Verwacht met de bolle buik die ik nu heb.

Al die kruizen op de begraafplaats, een witte zee van kruizen. En zo mooi aangelegd, waar je ook staat, je ziet er altijd paden doorheen lopen, als je dan naar links kijk is het al niet te bevatten hoeveel soldaten er liggen. En als je dan rechts kijken liggen er daar nog eens net zo veel. Ik krijg daar gewoon kippenvel van en tranen in mijn ogen.

Frankrijk, ja, dat wordt nog een grote uitdaging. Ik vind stokbrood en Franse kaas zo lekker. Maar heb deze vakantie ook ontdekt dat het eigen gebakken in een jampot gebakken echt super goed mee te nemen is.
We gaan in de zomer vakantie 2 weken.
Voor het eerst een autorit van langer dan 2,5 uur. Met altijd ruziënde kinderen achter in. Dat wordt ook nog een uitdaging.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 mei 2018 8:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 18 van 38