Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Koolhydraatarm de zomer in

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
D wat supergoed,wat een beloning!!!
Nee de pijn alleen zal het niet zijn maar je supergoede eetweek wel...ga zo door en denk eraan als er een gebakje langskomt Erg blij

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 28 apr 2018 10:21    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Mooi! Wat een prachtige resultaten hier!

Ik weet ook vrij zeker dat mijn rode vakje goed zal komen, want ik ben echt afgevallen de afgelopen week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 apr 2018 10:30    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Elody schreef:
Ik ben in elk geval super blij met mn saladeweek en ga verder met deze Foodsisters. De 1,4 kilo die ik vorige week was aangekomen eraf + 0.9 kilo extra!!
Vandaag doe ik om mezelf te tracteren een dagje uit het boek met o.a zalm en vervang de spinazie dan door asperges. Heb er nu al zin in.

Dan hebben we bijna hetzelfde resultaat deze week.
Ik probeer volgende week ook door te gaan. Beloning is groot , zoals Dini al zei.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 apr 2018 11:06    
Vrouw Weeggegevens   Eztur1971
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Een rode deze week. Maar het was vorige week ook wel heel erg groen. En het verbaasde me dat het maar 300 gram is want de weegschaal zat deze week voornamelijk boven de 95: vorige week zaterdag 93,5 en zondag was ik 95,8! Raar die schommelingen maar de lijn gaat uiteindelijk naar beneden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 28 apr 2018 11:23    
Vrouw Weeggegevens   Asta 1951
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Dr.Frank

Reageer met quote
Weer een mooi groen vakje. Het gaat met onsjes maar in ieder geval mooi naar beneden. Nu zien dat ik het volhoud. Maandag een midweek met onze kleindochter naar de Ardennen. Dan een week thuis en de camper inpakken. Daarna zijn we zes weken weg naar Frankrijk. Ik ga kijken of ik regelmatig m'n gewicht kan doorgeven. De weegschaal gaat mee. ! Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 apr 2018 11:35    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Asta 1951 schreef:
Weer een mooi groen vakje. Het gaat met onsjes maar in ieder geval mooi naar beneden. Nu zien dat ik het volhoud. Maandag een midweek met onze kleindochter naar de Ardennen. Dan een week thuis en de camper inpakken. Daarna zijn we zes weken weg naar Frankrijk. Ik ga kijken of ik regelmatig m'n gewicht kan doorgeven. De weegschaal gaat mee. ! Lachen

Veel plezier volgende week. Ik ga dinsdag t/m zaterdag naar Parijs, denk dat het kha er dan wat bij in gaat schieten. Ga natuurlijk niet als een gek tekeer maar ga ook niet te streng zijn

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 28 apr 2018 11:50    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
In Parijs hebben ze ook kh arm eten hoor.. Ga je in een hotel of appartement?

Als het inclusief ontbijt is wordt het wel lastiger natuurlijk, weerstand bieden aan croissantjes en vers stokbrood is te doen, maar wel lastig als je het heel lekker vindt..
Toch is het mij destijds prima gelukt om gewoon met yoghurt en fruit te starten, en toen at ik nog geen eens kh arm. Ook nu zou ik denk ik geen moeite hebben en kiezen voor bijvoorbeeld roerei of omelet.. En als lunch een lekkere salade.. daar zijn Fransen nu eenmaal echt goed in, de salades smullen
Of de soepjes..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 apr 2018 14:32    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gaan in een hotel. Twee dagen naar Disney. Ik zie wel hoe het loopt, ga mezelf niet plagen iig

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 28 apr 2018 14:51    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Gaaf! Veel plezier

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 apr 2018 15:07    
Vrouw Weeggegevens   Elody
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Leuk hoor geniet ervan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 apr 2018 15:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 25, 26, 27  Volgende
Pagina 16 van 27