Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Koolhydraatarm de zomer in

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ben je dan uit de ban gesprongen Missy? Bij jouw gewicht is geel of een beetje rood eigenlijk heel normaal, al zie ik dat je als sprintstreef nog 3,8 kilo eraf wenst. Is dat echt realistisch? Wat moet je daarvoor doen om dat te halen en wat levert je dat op?

Ik wou echt dat ik in jouw gewichtsklasse/BMI zat, maar hoop dat het dan ook voldoende voor me zou zijn..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 8:08    
Vrouw Weeggegevens   Elody
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten met minder KH

Reageer met quote
suk6 Flying Missy

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 14:30    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Volgen jullie het menu van foodsisters? En werkt dat? Daar moet je zeker voor betalen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 22:17    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
We hebben een gratis weekmenu, een salade menu gekregen. Dat volgen we. Als je meer wilt dan die week dan moet je inderdaad betalen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 22:39    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Het is heerlijk, maar als je een antiverhaal erover wil lezen moet je even in mijn dagboekje duiken.. Na het lezen van mijn verhaal van vandaag laat je het wel uit je hoofd een betaald wekenplan van ze te volgen Lachen

Of je moet in de juppendoelgroep vallen, dan ga je vast om Uitlachen

Maar echt weer superlekker gegeten vandaag.. ik heb er zelfs een foto van gemaakt..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 23:00    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Ik nad het salademenu ook gedownload, maar je mag van allerlei wat ik normaal niet eet, dus ik weet niet of ik daarmee af gaan vallen, en inderdaad gaat mijn portemonnee al hard schreven bjj het zien van de boodschappenlijs, dat wordt zoeken voordat je dst allemaal hebt. Maar misschien kan ik de topsalaris eruit halen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 23:22    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ik ga zo even in je boekje lezen Mamdarijn
ik ga zeker niet betalen voor een dieet/weekmenu
weightwatchers wel gedaan maar dat is me nu ook echt te duur
als je eet ideetjes wilt hebben moet je gewoon even googlen er staan er meer dan genoeg op het web evenals recepten

ik ben niet zo van voorgeschreven menu'n merk ik...maar het kan handig zijn als je zelf niks kunt bedenken
ik heb wel grrag wat recepten om weer nieuwe inspiratie op te doen,je verzandt anders makkelijk in een sleur

vanmiddag eet ik een haring...ik maak er dan maar een salade mee...gemengde sla(ah) bietje,ui en een haring...klein beetje olie en azijn

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 27 apr 2018 10:15    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Mamdarijn, ik moet gewoon mijn eetplan handhaven. Ik hoef niet perse naar 60 dat is maar een getal he. Maar wel terug naar 62 of iets daaronder. Dan heb ik een minder dikke buik, dat haalt makkelijker adem en mijn kleding zit dan niet zo strak. Lach BMI is overigens ook maar een getal. Ik heb hele dunne armen/benen en een dikke buik. Raar model heb ik. Jammer genoeg. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 apr 2018 23:35    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Blij blij oh wat ben ik blij.
Ik zag het de hele week al aankomen maar nu is het echt een feit : 95.9 vanochtend gaf de weegschaal aan !!!! Applaus Applaus
Eigenlijk ben ik dus 2.7 kg deze week kwijt, waarbij ongetwijfeld een hele scheut vocht. Maar goed, weg is weg ! Na Italie verleden week stond de weegschaal nl op 98.6 !!! Schrok me rot, vandaar mijn extra strenge week !
Op mijn lijstje ben ik in werkelijkheid 9 ons kwijt ! en dat vind ik ook fantastisch.
Blij dat de Italië kilo's weer weg zijn en nog wat extra, en dat alles zonder beweging. Maar de pijn zal ook wel meegeholpen hebben denk ik.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 apr 2018 10:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben in elk geval super blij met mn saladeweek en ga verder met deze Foodsisters. De 1,4 kilo die ik vorige week was aangekomen eraf + 0.9 kilo extra!!
Vandaag doe ik om mezelf te tracteren een dagje uit het boek met o.a zalm en vervang de spinazie dan door asperges. Heb er nu al zin in.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 apr 2018 10:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 25, 26, 27  Volgende
Pagina 15 van 27