Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Koolhydraat beperkt

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Gisteren is de Zumba weer begonnen en vandaag de volleybaltraining dus ik vind dat ik vrijdag wel een groen vakje verdiend heb. Nu maar hopen dat mijn weegschaal dat ook vindt.

D01, grappig, ik koop ook regelmatig het Tastybrood (5 sneetjes) omdat ik af en toe zin heb in een boterham. Het zelfgebakken Atkinsbrood vind ik nog lekkerder. En ik heb onlangs Adams brood via de dieetshop besteld, dat je zelf nog moet bakken. De smaak was ff wennen maar op zich ook wel lekker met roomboter en een dikke plak kaas. Lach

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 mei 2020 22:25    
Vrouw Weeggegevens   D01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ga eens kijken naar het adams brood. dank

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 mei 2020 14:10    
Vrouw Weeggegevens   Nienke60
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Tot m'n verbazing toch afgevallen. Jarig geweest; twee dagen gebak op. Verder vaak keurige GOKdag, maar kon 't paar keer niet laten toch nog even in de dropjespot te duiken 's avonds Schaam Schaam

GOKken is geWELlen ipv geNIETen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2020 10:20    
Vrouw Weeggegevens   Nienke60
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Lizanx schreef:
Gisteren is de Zumba weer begonnen en vandaag de volleybaltraining dus ik vind dat ik vrijdag wel een groen vakje verdiend heb. Nu maar hopen dat mijn weegschaal dat ook vindt.

D01, grappig, ik koop ook regelmatig het Tastybrood (5 sneetjes) omdat ik af en toe zin heb in een boterham. Het zelfgebakken Atkinsbrood vind ik nog lekkerder. En ik heb onlangs Adams brood via de dieetshop besteld, dat je zelf nog moet bakken. De smaak was ff wennen maar op zich ook wel lekker met roomboter en een dikke plak kaas. Lach

Hoe doen jullie dat met volleybal? Met handschoenen?
Ik zie/hoor dat voetballers de bal steeds schoonmaken en volgens mij niet meer inwerpen. Dat word met (potje) volleybal toch lastig....

GOKken is geWELlen ipv geNIETen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2020 10:24    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Nienke60 schreef:
Tot m'n verbazing toch afgevallen. Jarig geweest; twee dagen gebak op. Verder vaak keurige GOKdag, maar kon 't paar keer niet laten toch nog even in de dropjespot te duiken 's avonds Schaam Schaam

Lekker.nog gefeliciteerd

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2020 12:32    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Nienke60 schreef:
Lizanx schreef:

Hoe doen jullie dat met volleybal? Met handschoenen?
Ik zie/hoor dat voetballers de bal steeds schoonmaken en volgens mij niet meer inwerpen. Dat word met (potje) volleybal toch lastig....

Nienke, we hebben heerlijk buiten gevolleybald, zonder handschoenen. Met het warm lopen en in het veld hebben we geprobeerd zoveel mogelijk afstand te houden van elkaar maar dat viel niet altijd mee. De ballen en onze handen hebben we na de training ontsmet. Het was erg gezellige om elkaar na lange tijd weer te zien.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2020 17:40    
Vrouw Weeggegevens   Ulrike

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Heb aan het begin van de week een halve zak Doritos gegeten..... na maanden! Dit is het resultaat. Ik moet waanzinnig veel vocht vasthouden, anders heb ik hier geen uitleg voor. Ik weet dat het lang duurt om weer in een ketose te komen, maar ik verlangde zooooo maar iets met koolhydraten wat knapperig is.
Ben nu weer een aantal dagen met mjn ketodieet bezig en voel me prima. Hopen dat het water er snel weer verdwijnt.... ik drink veel, want dat helpt me dan vaak.

Ben mega blij met wat ik tot nu toe heb bereikt en ben ook super gemotiveerd om de volgende 5 kg te tackelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 18 mei 2020 6:54    
Vrouw Weeggegevens   Annie1980
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Kha

Reageer met quote
Hoi allemaal,
Ik zou me graag bij jullie aansluiten

Was al in anderhalf jaar tijd 26kg afgevallen met keto kha
Maar sinds februari alles losgelaten en..weer 8 kg erbij

Die moeten eraf,
Weer terug naar het oude, vertrouwde keto
Fitatu gedownload voor mijn macro's en terug naar gezond

Voor het lijstje, 2weken terug 79.9
Vorige week 78.4
Nu 78.0

Groetjes,
Anneke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 mei 2020 17:55    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ulrike schreef:
Heb aan het begin van de week een halve zak Doritos gegeten..... na maanden! Dit is het resultaat. Ik moet waanzinnig veel vocht vasthouden, anders heb ik hier geen uitleg voor. Ik weet dat het lang duurt om weer in een ketose te komen, maar ik verlangde zooooo maar iets met koolhydraten wat knapperig is.
Ben nu weer een aantal dagen met mjn ketodieet bezig en voel me prima. Hopen dat het water er snel weer verdwijnt.... ik drink veel, want dat helpt me dan vaak.

Ik doe ook keto. Ik stond vrijdag op de weegschaal en was weer bijgekomen. En dat viel me tegen. Daarom heb ik uit frustratie Chinees, chocola en ook chips gegeten afgelopen weekend. Ik ben sinds gisteren naar mijn macro’s aan het kijken: de verhouding tussen eiwit, kh en vet. Misschien at ik toch teveel of de verkeerde producten. Ben benieuwd aan het eind vd week. Succes Ulrike!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 mei 2020 21:21    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Het gaat goed met jou Anneke. Welkom en Succes!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 mei 2020 21:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 6 van 20