Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Koolhydraat-arm de zomer door.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Missy, is vind het terrible warm. Ben er even uitgegaan, en zit ee in de kamer, schuim(de) maar even over het forum. Bleggg. Ik hoor mijn man kuchen... Ga maar weer proberen om nog even verder te slapen... ohhh ohhh ohhh
Nacht! Ik hoop dat jullie allemaal wél slapen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 jul 2018 4:28    
Vrouw Weeggegevens   Erna2013
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Arme Dymphie, ik heb heerlijk geslapen hoor ja warm maar viel mee. Heb met open raam geslapen en vanmorgen om 7 uur gekanteld want de vuilnis werd al om 6uur50 opgehaald wat een herrie. Om 8:45 naar beneden gegaan me serie (Utopia) gekeken. Boven staat alles tegen elkaar open. En beneden alleen het keukenraam helemaal open. Het is 26 graden binnen en buiten is het al 32 gr:. Gisteren he was het omstreeks 18:00 buiten in de zon 44 gr:is niet leuk meer.Hoop dat dit vlug voorbij is. Ik heb gezegd doe niks haal geen boodschappen we eten maar een boterham. Morgen weer boodschappen halen, Lidl en Dirk bij Lidl is de spinazie in de reclame en bij Dirk de halve liters Amstel, mannetje ook weer blij.hahahaha
Fijne dag allemaal[/b]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 jul 2018 12:30    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Nou ik houdt veel vocht vast. Door teveel brood eten (geen zin om echt te koken nu) vermoed ik. Dus nu weer een paar dagen broodloos. Ik eet dan een paar Fjordjes. Dat is roggemeel en heb ik minder last van blijkbaar. Lach

Vandaag viel de warmte mee, maar nu de zon weer is gaan schijnen moet alles gauw weer dicht. Want dan loopt het flink op gelijk.

Ik heb redelijk geslapen. Sta wel vroeg op, ga ik met de honden naar het bos. Op het heetst van de dag kunnen die nu niet goed naar buiten, veel te warm immers. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 jul 2018 14:41    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Pffff, wat is het warm.
Gisteren kon ik nog de hele middag lekker buiten zitten in de schaduw omdat er wat wind stond... nu is het echt niet meer te doen.. Ik slaap redelijk maar merk wel dat ik niet echt uitgerust wakker word. (moet er trouwens wel minimaal twee keer per nacht uit voor kamer 100, maar dat is al jaren zo.) Hoop dat Dymphie inmiddels ook weer wat beter slaapt?

Maar goed, maar niet klagen, wij wonen in een land waar we de hele dag door lekker koel water uit de kraan kunnen drinken, en dat kan men lang niet overal waar het heet is..
Vervelend dat je zoveel vocht vast houdt nu Missy, hoop dat je dat snel weer kwijt gaat raken als je minder brood eet....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 jul 2018 13:12    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Reageer met quote
Ik ben net 6 dagen weggeweest, en tot mijn verrassing was ik 1.3 kilo afgevallen. Het eten ging ook supergoed hoor, maar goed dat gaat het thuis ook en dan haal ik met moeite een pond per week en soms zelfs dat niet.

Ik vul altijd zondag mijn gewicht in, maar dat kon dus niet, dus heb ik vandaag mjjn geschatte gewicht van zondag ingevuld, maar in werkelijkheid was het vandaag dus nog 8 ons lager.

Over 2 weken gaan we weer 2 weken weg en daar houd ik toch wel mijn hart voor vast, maar misschien kunnen we daar ook een goede draai aangeven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 26 jul 2018 20:04    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Vrolijk vlindertje, je weet blijkbaar wel hoe het moet, dus dan komt het met die twee weken ook wel goed toch?

Ik moet nog een paar ons kwijt dan ben ik weer 'gelijk' aan vorige week en kan ik verder om echt af te vallen weer. Ik heb nog hele dikke enkels dus als ik dat vocht eens kwijt zie te raken.......... de weegschaal ziet geen verschil immers; vocht of vet. Verward Lachen

Elke dag maak ik maaltijd salades. Heb al een Griekse gemaakt, een vissalade (met wat volkoren macaroni en visvrije vis Lachen ) en vandaag bieten salade met komkommer/zuur en avocado, wat aardappelblokjes erdoor. Zure dressing, lekker fris. smullen Nu nog 1 voor morgen bedenken. Rollende ogen Want dan is het ook weer een hele warme dag............ maar gelukkig wordt het vanaf zaterdag beter. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 jul 2018 0:58    
Vrouw Weeggegevens   Elody
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten met minder KH

Reageer met quote
ja hier ook een maaltijd salade tonijnpasta voor de jongens voor mij met courgette

Ook gewoon genieten hoor vrolijk vlindertje

Hier ging het van de week super met mn gewicht ben er echt heel blij mee. Wat beter op koolhydraatarm letten en minder tussendoortjes Heeft prima gewerkt en ik heb niet het gevoel dat ik iets te kort gekomen ben Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 jul 2018 9:10    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Reageer met quote
En juist zaterdag vier ik mijn verjaardag met een barbeque (wat wij nooit doen)

Het probleem van die 2weken is dat wij met een groep een rondreis gaan maken en ik dus eigenlijk geen controle heb op wat we te eten krijgen. Als het buffetten zijn, gaat het goed, maar dat betwijfel ik, en dat is het probleem. Afgelopen 6 dagen ging dat heel goed omdat het buffetten waren en we ‘s middags zelf konden bepalen wat en waar we gingen eten, maar dat zat de rondreis anders zijn. Maar we gaan ons best doen, en dan komt het wek goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 27 jul 2018 9:14    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Oei, Vlinder, dan hoop ik voor jou dat het bij jou droog blijft.
Wat mij betreft mag het hier in Friesland heeeel hard gaan regenen...
En wie weet hoe één en ander toch aan te passen is tijdens de rondreis...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 jul 2018 14:49    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Hoi allemaal, ja wat een hitte. Ik hoopte dat het vandaag wat minder warm zou zijn dan gisteren, maar not.
Ik eet niet veel - ik moet er trouwens echt wel moeite voor doen om iets voedzaams te eten, want ik voel me snel vol -. Ik drink des te meer, maar ik houd me erg rustig.

Missy, jullie gingen toch kamperen?
Fijne en gezellige dagen gewenst! Ik hoop dat jullie het goed hebben met elkaar!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 jul 2018 15:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 8 van 17