Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Koolhydraat-arm de zomer door.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elody
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten met minder KH

Reageer met quote
ik een klein minnetje gelukkig ben er blij mee eindelijk onder de 85

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 jul 2018 12:47    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Dat is mooi Elody. Het hoeft ook niet snel toch? Beetje bij beetje kom je er ook. Lach

Vandaag voor mij een moeilijke dag. Manlief jarig en we gaan uit eten. Dat is een valkuil. Zouter, vetter en onmogelijk kcal te tellen. Dus doe ik vooraf een balansdag en erna nog 1. Zou het zonde vinden mijn winst van de laatste weken weer op het spel te zetten. Verward Lachen

Dauphine, kom op joh, je kunt het, dus weer die draad oppakken?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 jul 2018 0:20    
Vrouw Weeggegevens   Asta 1951
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Dr.Frank

Reageer met quote
Missy, het vervelen valt mee tot nu toe. Veel aanloop. Ook van de kleinkinderen die vlakbij wonen. Zes en negen jaar. Kan ik spelletjes met ze doen. Oma heeft alle tijd immers. Lachen Dochter komt vaak langs voor een kop koffie. Ik begin alleen ongeduldig te worden. Wil m'n man helpen met dingen doen. Was ophangen enz. Maar dat gaat niet. Alleen opvouwen. Met koken kan ik de groenten snijden.en aanwijzingen geven. Maar dan houdt het op. Ik moet daar niet bij stil staan. Het duurt nog vijf weken. Volgende week weer lekker veel aanloop. Broer en schoonzus komen langs. M'n vriendin haalt me op om een middag bij haar te zijn. Gaan we varen met de sloep. Lachen donderdag komt een andere vriendin langs. Dus, het vervelen valt mee . Dan hebben we ook nog de tour de France . Volg ik altijd.
Alleen donderdag gaat jongste dochter met het gezin op vakantie voor drie en een halve week. Die ga ik missen. Geen kleinkinderen meer om met oma te spelen. Maar ik gun het ze hoor! Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 jul 2018 10:01    
Vrouw Weeggegevens   Asta 1951
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Dr.Frank

Reageer met quote
Oh ja, ik heb een rolstoel met hoepels. In huis kan. Ik me dus goed redden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 jul 2018 10:02    
Vrouw Weeggegevens   Eztur1971
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Best lang hoor asta, nog 5 weken niet kunnen doen wat je wilt. Sterkte

Missy; hoe ziet voor jou een balansdag eruit?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 15 jul 2018 11:30    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Asta, sterkte!

Hier gaat het goed, deze week 7 ons eraf. Vrijdag gaan wij voor 6 dagen naar Thüringen, Duitsland. Hotel met halfpension, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 15 jul 2018 18:15    

Reageer met quote
Eztur op een balansdag probeer ik het bij 1000 kcal te laten voor een dagje en extra veel te drinken. Lach

Lekker Asta een dagje varen, zeker nu het zulk mooi weer is, dus ik hoop voor jou dat het dan nog heel lekker is. Lach

Lekker vooruitzicht Vrolijk Vlindertje. Lach Genieten. Thüringen is een mooie streek.

Ik had een leuk etentje en mijn man vond de verrassing ook leuk. Maar het eten was erg hartig dus drink ik maar veel om door te spoelen. Lachen Veel thee, heel veel thee. En dan nog water.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 jul 2018 1:38    

Reageer met quote
Plus meer dan een kilo. Oei daar is werk aan de winkel dus. ohhh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jul 2018 0:31    

Reageer met quote
En vandaag weer 3 ons eraf, nog 7 te gaan om gelijk te scoren. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jul 2018 20:31    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Top Missy!
Je hebt jezelf al weer kap herpakt!

Ik vind het lastig momenteel: 'vakantie'-week, met mijn man in de buurt die 'alles' eet... Gisteren en eergisteren samen een eind gefietst en nergens ingetrapt om onderweg teveel extra te eten... Maar vandaag: begonnen met een pecan broodje van Lidl (vakantieontbijt); tussen de middag een volkoren croissant en vanavond weer eentje. Tussendoor te weinig groente, wel fruit. Vanavond nog een stukje gefietst en een klein ijsje gegeten. Was wel super lekker, maar ik denk dat het toch aardig wat suiker bevatte. Nja, morgen een nieuwe dag, dus nieuwe mogelijkheden. Ik houd me klaarblijkelijk niet goed genoeg aan mijn eetplan en dus was het goed dat ik vandaag nog eens een paar hoofdstukken uit 'Judith Beck' heb gelezen. Verder vind ik het wel goed van haar dat ze adviseert om de lat van je doel niet al te hoog te leggen, want 'dat houdt geen (ook slank) mens altijd vol'.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jul 2018 20:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 5 van 17