Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Koolhydraat-arm de zomer door.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik heb je in je boekje al sterkte gewenst. Wat zonde van jullie mini vakantie. Sip Doe maar rustig aan hoor.

Ik ga pas volgende week woensdag weg. En dan 10 dagen (9 nachten). Tussendoor nog naar het ziekenhuis en trainingen, dus af en aan ben ik een paar keer even thuis.
We gaan naar een SVR camping bij De Glind in de buurt. Nog nooit geweest dus is weer een verrassing. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 sep 2018 12:58    
Vrouw Weeggegevens   Mininoes
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
De Glind, waar lag dat ook alweer ? Topografie was nooit mijn sterkste vak Rollende ogen
Fijne vakantie in elk geval !
Vorige week te laat met wegen, maar deze week gelukkig weer een groen vakje.
Het strenge koolhydraat-arme dieet heb ik een beetje verlaten. Ontzettend druk dus niet altijd tijd voor ingewikkelde dingen.
Ik probeer zoveel mogelijk hard te lopen en hou elke calorie nauwgezet (en zo eerlijk mogelijk Lachen ) bij in de app Myfitnesspal.
Dat werkt kennelijk ook. Doel is om langzaam maar gestaag (en blijvend dit keer !) af te vallen.
Mooi weekend allemaal !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 sep 2018 8:10    
Vrouw Weeggegevens   mn0nn
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Nou ik zal er ook weer eens wat opzetten hihi. Goed bezig allemaal zo te lezen!

Met mij gaat het goed. Het gaat langzaam maar ik blijf afvallen.

Af en toe heb ik het idee dat ik even vastzit en krijg ik de neiging om dan maar weer andere dingen te gaan eten want het heeft toch geen nut lijkt het. Maar ik weet dat ik bepaalde periodes van de maand meer vocht vasthoudt. Door iedere dag op de weegschaal te staan weet ik ook in welke periodes dit het geval is.

Zo woog ik 2 september 73,2 kg. Maar 4 september alweer 74,2 kg. Hier bleef ik op hangen, hoe streng ik ook at. Nu afgelopen weekend een lang weekend efteling gehad en daar aten we pizza, chips, snoep, dronk ik wijn en de rest van de week ook nog wel lekkere dingen.

Kijk ik gisteren op de weegschaal na dus een week nergens op letten en veeeeel te veel koolhydraten en ineens woog ik weer 73,3 en vandaag 72,7

Heel blij mee! Dit toont wel weer aan dat vocht heel veel doet. Daarnaast zie ik nu duidelijk dat ik dus niet direct aankom wanneer ik meer koolhydraten eet.

Ik eet ook alleen wat ik lekker vind dus het is super makkelijk. Regelmatig lunch ik met 2 croissantjes met kaas. Eet ik 's avonds groente met vlees. De andere dag heb ik zin in ben en jerries en dat kan dan ook prima! Gewoon zorgen dat ik rond de 50 gram koolhydraten per dag eet. Verder veel roomboter en kaas. Beetje de gezondere vetten binnen proberen te krijgen en ik voeg ook extra toe omdat je 80% vet, 15% eiwit en 5% koolhydraten moet eten. Dit haal ik niet, ik let eigenlijk alleen op de koolhydraten en zorg dat ik genoeg gezonde vetten en eiwitten binnenkrijg.

Ik beweeg nog steeds amper. Dat moet ik weer gaan oppakken. Wat meer gaan wandelen en wat krachttraining gaan doen. Met beweging gaat het natuurlijk sneller.

Mijn streef van dit sprintje ga ik niet halen, maar ik ben blij dat ik blijf afvallen en hopelijk ook blijvend. Gaat eindelijk eens goedkomen denk ik!

Hopelijk motiveert dit anderen ook nog een beetje.

Succes allemaal!!

Laatst aangepast door mn0nn op vr 14 sep 2018 9:54, in totaal 3 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 sep 2018 9:33    
Vrouw Weeggegevens   mn0nn

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 sep 2018 9:33    

Reageer met quote
Ik ben weer rood. Jammer dan. Blijf maar zo rond dit gewicht hangen.
Nu gaan we vanaf aankomende woensdag ook een weekje weg en ik heb een druk weekend voor de boeg ook, dus zal ik hier wat minder zijn en zeker volgende week niet kunnen doorgeven. Rollende ogen Dus blijft dat gewicht een tijdje staan. Verward

Wat lekker Mm0nn dat je toch weer naar beneden aan het gaan bent! Erg blij

Mininoes De Glind is een gehucht tussen Barneveld en Amersfoort. Lachen
Zolang je de snelle khd (suikers en wit meel producten) maar zoveel mogelijk laat staan werkt het wel hoor. Lach

Ik hoop hier maandag en dinsdag nog even te posten, maar in het weekend zal het niet lukken vermoed ik. Elke dag voor 6.00 uur op en de hele dag van huis. Dan ben ik in de avond gaar en heb dan even geen zin in Weegclub. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 sep 2018 10:36    

Reageer met quote
Zouden jullie nog een nieuw sprintje willen hierna? Dan kan ik dat vast aanmaken...……….. om aan te melden alvast. Laat maar weten. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 sep 2018 10:37    
Vrouw Weeggegevens   Eztur1971
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Oeps. Poosje niet geweest. Flink van het padje af ook. Vorige week al iets meer op het kha pad en Afgelopen maandag weer volledig herstart. Was ruim 4kg aangekomen, die zijn er weer bijna af gelukkig. Sluit me graag aan bij een volgende sprint. Voor mijn eigen overzicht vul ik voor nu mijn gewicht van afgelopen maandag in, dan komende maandag het gewicht na een week goed kha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 15 sep 2018 9:53    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Doe je best Eztur !!!
Ik ga dit sprintje ook niet halen , zelfs mijn begin gewicht haal ik niet. Balen hoor.Maar er komen nieuwe kansen, altijd weer.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 sep 2018 13:12    

Reageer met quote
Nogmaals; ga ik nog een nieuw sprintje openen of laten we het hierbij??

Ik ben er vanaf woensdag niet voor een hele week en als ik dan terugkom is dit sprintje afgelopen. Lach

Graag jullie reactie. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 sep 2018 16:32    
Vrouw Weeggegevens   Eztur1971
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Nogmaals; ga ik nog een nieuw sprintje openen of laten we het hierbij??

Ik ben er vanaf woensdag niet voor een hele week en als ik dan terugkom is dit sprintje afgelopen. Lach

Graag jullie reactie. Erg blij

Wat mij betreft graag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 15 sep 2018 17:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27  Volgende
Pagina 25 van 27