Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Koolhydraat-arm de zomer door.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hier ook even een paar dagen in een internetdipje.
Wij gaan over een anderhalve maand verhuizen, en ben druk met het regelen van van alles. Dan schiet de weegclub er wel eens bij in
Heb ook een week waarin ik minder op heb gelet op wat ik eet
Maar weer even de touwtjes wat strakker aantrekken dus.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 sep 2018 15:53    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
ja, dan heb je het zeker druk Kobie. Van alles te regelen en voor bereiden. En straks inpakken en opruimen. Heel gedoe altijd. Lach

Ik was nog lekker in het bos met de honden zondagochtend. Wel wat lichte regen, maar genoten. Voordeel was dat het heel rustig was. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 sep 2018 23:07    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Zo, ik zie dat ik vergeten ben afgelopen week mijn gewicht in te vullen. Dat is de eerste keer !!!
Wat ook als we niet thuis zijn en ik geen weegschaal heb, dan vul ik een 0 in. Nu wel thuis maar helemaal vergeten !!!!!
Zeker van de consternatie.
Volgende week dan maar.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 sep 2018 7:52    

Reageer met quote
Dat is nou wel het laatste waar je je druk over moet maken hoor. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 sep 2018 8:22    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
@Dauphine, zo is dat! Eerst rustig bijkomen van de afgelopen tijd.

En Kobie: sterkte met die laatste weken voor jullie verhuizing.
Gaan jullie ver weg?
Wij wonen hier nu ruim twee jaar. Kregen gisteren bezoek van onze oude overburen uit onze vorige woonplaats. Mijn man heeft appeltaart gebakken met de appels uit de tuin van zoon. Had bij het maken de tweede keer 'suiker strooien' vergeten. Niet erg. Was lekker zurig! Lach
Succes met ruimen en zo. Pff. Ik weet wel dat verhuizen 'bedstro' kost! Zet 'm op!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 sep 2018 9:32    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wij gaan inderdaad een heel eind verhuizen. (vind ik zelf dan)
We wonen nu in het westen van Friesland en gaan naar het oosten van de provincie Groningen.
Komen van oorsprong allebei uit de Randstad, dus weer iets heel nieuws voor ons.
Gaan naar een heel klein dorpje daar en hebben er echt reuzeveel zin in. En dat ruimen vind ik eigenlijk best prettig weer eens. Lachen
Leuk dat jullie bezoek kregen van de vorige buurtjes, gezellig dan weer eens Dymphie Lachen
Het zal wel weer even wennen zijn bij die nieuwe hondenschool Missy. had je het bij de oude niet meer naar je zin?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 sep 2018 13:40    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Oh, ik zie dat mijn gewicht er nu wel staat. Welke tovenaar( es) mag ik daar voor bedanken? Ik denk dat Ellen dat gedaan heeft. Dank !!

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 sep 2018 14:09    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Kobie, wij kwamen ook uit het westen en zijn ontzettend blij dat we uit de Randstad weg zijn. Ik snap de mensen goed die dol zijn op de reuring van de drukte in de stad, maar ik ben heel bij dat we het ook hier weer getroffen hebben met de stilte 's nachts. Is me veel waard!

Dat is inderdaad wel even een stuk verder wonen. Ik hoop dat jullie het er weer goed zullen hebben!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 sep 2018 14:10    

Reageer met quote
Kobie, mijn huidige jachthondenschool stopt met de z.g. recreanten groepen. En mijn Lina is al zo oud dat ik haar geen wedstrijden of lange 3 uurs trainingen wil laten doen. Vandaar. Lach

Ik houdt ook van het platteland, maar mijn man wil er liever niet wonen. Dat is een echt stadsmens. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 sep 2018 17:12    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dymphie schreef:
Kobie, wij kwamen ook uit het westen en zijn ontzettend blij dat we uit de Randstad weg zijn. Ik snap de mensen goed die dol zijn op de reuring van de drukte in de stad, maar ik ben heel bij dat we het ook hier weer getroffen hebben met de stilte 's nachts. Is me veel waard!

Dat is inderdaad wel even een stuk verder wonen. Ik hoop dat jullie het er weer goed zullen hebben!

Wat leuk... en ja, we hopen dat het inderdaad heel fijn wonen daar zal zijn...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 sep 2018 14:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Pagina 23 van 27