Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Koolhydraat-arm de zomer door.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Vlinder, daar mag je inderdaad trots op zijn, de kers op de taart van de vakantie dus. mooi. .
Erna, lekker nog een paar weekjes vakantie tegoed.
En schommelen... pfff, heb ik de hele week gedaan...
hield mijn hart vast vanmorgen en zie.... toch weer naar beneden...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2018 8:22    
Vrouw Weeggegevens   Asta 1951
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Dr.Frank

Reageer met quote
Het gips is er sinds een paar dagen af. Oooh, wat voelt dat lekker!!! De wond is prachtig genezen. Nu heb ik wel een lekkere dikke voet natuurlijk en ik kan geen schoenen aan. Alleen een paar heren sandalen welke ik met klittenband kan verstellen . Niet mooi maar wel praktisch. Kleine stukjes lopen gaat aardig. Fietsen lukt ook. Voorzichtig . Nu moet ik goed oefenen met het afwikkelen van de voet. Alles is erg stijf uiteraard.

Wat zag ik een mooi badpak voorbij komen! Van Kobie geloof ik. Erg mooi!! Ik moet ook een nieuwe want ik wil ook snel gaan zwemmen. Dat kan pas als m'n laatste ongelukje genezen is. Huil huil Onze oudste kleinzoon (14) logeerde vorige week bij ons. Vrijdag ging hij weer naar huis en bij het afscheid wilde hij oma even met een knuffel bedanken voor de gezellige week. Hier bij schopte hij met z'n maat 44 tegen m'n grote (geopereerde) teen. AU!!! Bloeden!! Lag m'n nagel los!!! Eerst kleinzoon getroost !! Hij vond het zo erg. Maar het kind kan er ook niks aan doen. Het is ook zo'n groot onhandig puberlijf!! Lachen 's middags toch maar even
langs de huisarts en die heeft de teen mooi ingepakt. Maar dit is wel erg vervelend. Nagel valt er wel af over een poosje. Ik weet niet wanneer ik nu kan gaan zwemmen. Met het oog op m'n tere huid, vanwege het gips, zou het over ruim een week kunnen. We zullen zien!

Iedereen is hier goed aan het afvallen zag ik!! Applaus Applaus
Ik helaas niet! Ik ga deze week weer goed m'n best doen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2018 9:30    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Nou dat is inderdaad erg pech van die teen Asta en wat zal je kleinzoon geschrokken zijn.Echt zo'n onhandige leeftijd met een bijpassend onhandig puberlijf.
't Zal best n tijdje duren voor die nagel er af gaat, ik heb het ook gehad , 1 april 1917, en ik wil je niet bang maken hoor maar het heeft heel lang geduurd voor de nagel eruit gegroeid was, en de nieuwe tevoorschijn kwam. Pas nu is de grote teen nagel zover dat hij bijna geknipt kan worden. Anderhalf jaar dus, maar geen anderhalf jaar pijn hoor en zwemmen gaat ook met een kapotte nagel. Maar eerst wel even voorzichtig doen, stoten is een ramp.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2018 13:30    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Wat een pech Asta, en wat zal je kleinzoon dat erg gevonden hebben. Beterschap maar weer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2018 20:44    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Auwww. Dat is nou jammer Asta, net nu je gips er wel af is. Rollende ogen Hopelijk geneest het goed. Maar pijnlijk wel, zo'n losse nagel. Sip

Ik blijf omhoog schuiven. En ik heb toch niets geks gegeten. Strenge dag maar dan. Ik moet wat. En extra veel thee drinken vandaag. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2018 23:07    

Reageer met quote
En weer omlaag geduikeld. Geen peil op te trekken dus. Rollende ogen Lachen

Ik eet nu wat meer khd misschien dat het daar toch aan ligt? Ik kies wel de 'goede' soorten. Zoals vanavond, wraps gegeten, maar wel volkoren dan. Vulde onwijs trouwens. Zit er nu uren later nog propvol van. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2018 23:48    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat een pech Asta.
En ja, ik denk dat jij mijn nieuwe badpak bedoelt.
Ik hoop dat je heel snel zover bent dat je kunt gaan zwemmen...
Bij mij is overigens jaren geleden de nagel van mijn grote teen door de huisarts in zijn geheel verwijderd. Hij gaf aan dat het minsten een jaar zou duren voor er een geheel nieuwe nagel zou zitten... Awel, binnen een half jaar was ik weer helemaal compleet.
Het verschilt blijkbaar heel erg van persoon tot persoon.

Missy,kan het zijn dat je veel vocht vasthield even? Dan ga je ook behoorlijk schommelen omhoog...
Misschien zouter dan normaal gegeten even???

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 aug 2018 13:58    

Reageer met quote
Dat is het vast geweest Kobie. Ik ben nu zelfs een onsje lichter dan vorige week. Uitdaging om dat vast te houden en volgende week minstens gelijk te blijven. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 aug 2018 23:29    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dat gaat je vast lukken Missy... top.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 aug 2018 8:03    

Reageer met quote
Vandaag had ik een slechte dag. Niet veel gegeten, maar teveel khd. Wel van genoten, broodje baopao en een saucijzen broodje. Alletwee vegetarisch. heel lekker was het, maar niet khd arm natuurlijk. En toen 's avonds nog een stuk veggie pizza. Teveel al met al.
Vandaag dus maar een khd strenge dag........... Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 aug 2018 23:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 25, 26, 27  Volgende
Pagina 20 van 27