Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Koolhydraat-arm de winter door

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Erna2013
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
oh oh, daar ga je al weer. Je weet het LEVENSLANG hebben we. Succes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2019 12:58    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Zolang je in totaal maar omlaag gaat over langere tijd is het prima toch? Ik schiet ook snel omhoog en moet dan moeite doen om het er weer af te krijgen hoor.
We kunnen het als we maar hard genoeg willen. En gelukkig hoeven we met khd arm eten geen honger te lijden. Erg blij

Erna levenslang hebben we niet gelukkig (dan zaten we misschien ook nog op water en brood?) maar we moeten wel elke dag van de rest van ons leven verstandig blijven eten. Dat wel. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 jan 2019 0:49    

Reageer met quote
Tagliatelle gegeten, dat was lang geleden. Doe ik voorlopig maar niet meer. De hoeveelheid khd is enorm...……… Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 jan 2019 1:40    
Vrouw Weeggegevens   Stofje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
Missy, onlangs heb ik een programma op tv gezien over koolhydraten. Daarin legden ze uit dat als je pasta en aardappelen eerst laat afkoelen en nadien terug opwarmt er een gedeelte wordt omgezet in resistent zetmeel en dat daardoor er minder wordt opgenomen door het lichaam. Bij brood zou je hetzelfde krijgen als je het zou invriezen en daarna toosten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 jan 2019 7:57    
Vrouw Weeggegevens   SanneElisabeth
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Jullie zijn al bijna halverwege maar toch sluit ik nog graag aan als dat mag?

Ik ben sinds 7 januari bezig met een 4 weken suikervrij/kha challenge van Leef puur natuur.
Bevalt tot nu toe goed! Is wel echt even wennen allemaal.

Na deze 4 weken ga ik haar 3 weken programma nog volgen en dan ga ik proberen het zelf vol te houden om suikervrij en kha te eten ☺️

Ik zal me even kort voorstellen:
Ik ben Sanne, nog heel eventjes 29 jaar, woonachtig in zuid-Limburg. Ik heb een zoontje van 1,5 Lach

Heel veel succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 jan 2019 8:50    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
welkom Sanne
ik heb wel wat langs zien komen op FB over die challange maar ben allergisch voor betaalde programma's maar heel goed dat je dat doet hoor Erg blij

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 16 jan 2019 9:22    
Vrouw Weeggegevens   m1980
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: COHEN

Reageer met quote
welkom Sanne!! zet hem op!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 jan 2019 12:50    

Reageer met quote
Dankjulliewel!

@dipinipi ja dat begrijp ik. Echter is het voor mij nu een kickstart zeg maar, even goed een bepaalde leefstijl (suikervrij en kha) aanleren zodat ik het straks zelf kan Lach

Voor een boek van dr Frank of Sonja Bakker etc betaal je evenveel, zo niet meer dan wat ik nu betaald heb voor die challenge ☺️ En ik heb alles uitgeprint dus kan het ook later weer opnieuw volgen of er recepten uit kiezen ☺️

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 jan 2019 23:25    

Reageer met quote
Welkom SanneElisabeth. Je mag je best nog aansluiten, gezellig juist.

Sonja Bakker is niet khd arm en ook niet suikervrij hoor. Lachen

Ik eet al khd arm brood Stofje dus dat zit wel goed. Dat eet ik ook niet elke dag.

Ik moet gewoon volkoren versies eten, dat is al beter. En ik denk dat mijn porties ook nog wat kleiner kunnen. Ik ga mijn eten weer een poosje door de eetmeter doen dat helpt ook om in het gareel te blijven. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 jan 2019 0:50    

Reageer met quote
Flying Missy schreef:

Sonja Bakker is niet khd arm en ook niet suikervrij hoor. Lachen

Hihi dat weet ik dat dat niet kha is, maar het was maar om een vergelijking te maken, SB wordt wel door veel mensen gebruikt en zij kopen telkens een nieuw boek, nou die boeken zijn net zo duur, zo niet duurden dan het programma dat ik nu gekocht heb. Ik wil maar zeggen dat we allemaal ergens starten en dat je daar meestal wel iets voor moet betalen, dat is nu eenmaal zo.

Fijn dat ik nog mag aansluiten Lach

Ik ben maandag voor het eerst weer op de sportschool geweest, wilde eigenlijk vandaag weer gaan maar heb geen oppas voor mijn zoontje helaas.
In het weekend dus maar weer als manlief thuis is.

Hoe kijken jullie aan tegen het aantal maaltijden dat je zou moeten nuttigen?
De voedingsdeskundige die mijn programma heeft gemaakt zegt 3 a max. 4 eetmomenten op een dag is het beste (ivm hormoonbalans), op de sportschool zeggen ze minimaal 5-6 eetmomenten om je stofwisseling op gang te houden... Waar ligt de waarheid?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 jan 2019 13:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Pagina 10 van 11