Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Koolhydraat-arm de winter door

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik ben geschrokken van de weegschaal en heb gelijk de appelflappen en beignets in de kliko gemikt. De oliebollen (van Lidl idd Erna, die waren goed!) mochten voor echtvriend nog een dagje blijven staan, maar ik heb er van afgezien verder.

Nu weer terug naar de basis (maar wel met wat fruit voor tussendoor) van Dr. Frank, maar dan vleesloos. Lukt overigens prima zonder vlees, maar met vleesvervangers. Ik hoop per week een ons of 3 kwijt te kunnen raken, dan moet ik voor mijn vakantie in mei weer goed op gewicht zijn. Ik ga ervoor met steun van J. Beck ook, dat helpt ook goed.

Nieuw jaar, nieuwe kansen immers. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 jan 2019 2:08    
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Ik schrok ook erg van de weegschaal gisteren. Gelukkig was het vandaag al 4 ons minder.

Missy ik dacht dat vleesvervangers over het algemeen best veel KH bevatten? Welke gebruik jij?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 jan 2019 10:26    
Vrouw Weeggegevens   JanHintje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Low carb/ Banting

Reageer met quote
ja, J. Beck , daar las ik ook goeie dingen over in iemands dagboek.
Ik ben blij met mijn 4 ons eraf. Ik ben in december afgevallen, dat is ook eens leuk haha!
Heb na gisteravond 18:00 uur niks gegeten meer, tot straks om 12 uur. Ga eerst nog even wandelen met de hond.
Mijn eerste bewuste vasten.. Schijnt goeie dingen voor je te kunnen doen he. In combinatie met keto,
Vasten jullie ook wel eens?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 jan 2019 11:09    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
ja ik heb een poos 5:2 gedaan en at dan 500 kcal op een dag. Maar ik vond het wel heel zwaar op den duur. Het is wel heel gezond overigens. Lach En je leert ervan dat honger een voorbijgaand gevoel is. Lachen

Aardblij vleesvervangers bevatten vaak wel khd, maar dat neem ik dan maar op de koop toe. Lachen In mijn dagtotaal probeer ik rond de 50 tot 70 gr. khd te blijven. Ik eet ook regelmatig een stukje fruit, voor de vitamientjes en de vezels. Dat heb ik nodig als ik geen brood eet. Lach
Ik eet verschillende merken, wat ik lekker vind en ik wissel af.
Vandaag quorn gegeten. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 jan 2019 2:36    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
vasten is niks voor mij...ik eet gewoon 3x per dag en heb al aan moeten leren om smorgens te ontbijten Lachen
gister een redelijk goede dag gehad...nog wel afkickverschijnselen van al het lekkers maar dat is met een paar dagen wel weer over

einddoel 70 kilo 20 augistus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 03 jan 2019 8:57    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mm, ja ik dacht ook altijd dat het niks voor mij was, ik denk dat ik straks in de lente die 5:2 ook ga proberen. Nu houd ik het eerst bij de lichte variant zoals gisteren.
Heb gisteren twee lange wandelingen gemaakt. Waarvan één op de dijk. Was heerlijk!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 jan 2019 10:19    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hier zijn inmiddels alle restjes op gelukkig.
Ik heb nog niet op de weegschaal durven staan deze week... nog anderhalve dag de tijd... maar ik weet inmiddels al wel zeker dat het een rood vakje zal zijn...
Afijn... ik ga in ieder geval het nieuwe jaar een stuk minder dik in dan het vorige jaar.
En ook ik eet geen vlees en gebruik tot nu toe veel vleesvervangers, het kán dus prima. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 jan 2019 20:16    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Kobie, dat is toch fijn hè dat je dit jaar slanker in gaat dan vorig jaar en er nu alles aan gaat doen om dat ook volgend jaar zo te laten zijn.
Ik was vanochtend ineens 1,5 kilo zwaarder. Ben ongesteld, dus weet donders goed dat het erbij hoort, maar ik blijf het stom vinden Lachen
Gelukkig is mijn weegdag woensdag pas weer, dus dan moet het er weer af zijn.
emmer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 jan 2019 12:02    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
ja JanHintje, daar ben ik ook hartstikke blij mee.
En dit jaar ga ik het 'afmaken' , zeker weten.
Jij nog even geduld tot woensdag dus...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 jan 2019 20:02    
Vrouw Weeggegevens   SuzyQ34
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: dr.frank

Reageer met quote
Toch een rood vakje sinds ik begonnen ben.. nou ja geeft niet, zoveel is het niet. Nu naar weer door!

You're one step closer every day so don't give up today!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 05 jan 2019 9:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 7 van 19