Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Koolhydraat-arm de winter door

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Stofje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ik doe ook graag terug mee Lachen

Ik heb deze week nog ergens gelezen dat je de dag voor de bloedname best geen intensieve inspanningen doet zoals sporten, dit zou blijkbaar een vals hoger beeld kunnen geven.

Nu een ander vraagje,is er nog iemand met te hoge waarden vit b12,
Ik zat veel hoger dan de normale bovewaarde hiervan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 dec 2018 8:28    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Leuk dat je komt meedoen Stofje!

Volgens mij kan verhoogd B12 geen kwaad hoor. Lach

Ik heb altijd volstrekt normale waardes zelf. Ondanks dat ik geen vlees eet en weinig brood. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 dec 2018 19:34    
Vrouw Weeggegevens   Erna2013
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Ik doe ook weer mee. Bedankt Missy. En hoop nu in het nieuwe seizoen op 80 te komen en dames. Ik wens jullie allemaal prettige Kerstdagen en een goed 2019.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 dec 2018 23:17    

Reageer met quote
Je bent er vroeg bij Erna! Lachen Leuk dat je toch weer meedoet.

Ik houdt heel veel vocht vast (hele dikke enkels) en mijn selderijzaad tabletten helpen nog niet erg. Daarom ga ik deze week geen gewicht doorgeven. Want de weegschaal ziet het verschil tussen vocht en vet immers niet. Sip
Als het niet anders kan ga ik maandag een vastendag doen met alleen maar veel drinken. Ik moet toch wat he. Zo komt het ook niet goed. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 dec 2018 1:52    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
waar komt dat dan van Missy?
oorzaken opzoeken lijkt me beter dan zo'n strenge dag inlassen...veel drinken is zowiezo wel goed

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 16 dec 2018 10:11    
Vrouw Weeggegevens   JanHintje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Low carb/ Banting

Reageer met quote
Ik eet nu juist heel veel vet en groenten, iets meer dan normaal eiwitten en zo goed als geen koolhydraten. Banting is een lowcarb high fat dieet. Maar dan wel ook juist de harde vetten, roomboter, kokosolie, spekvet en olijfolie door de sla. Dit dieet druist tegen alles in wat ik heb geleerd. Ik laat zelf mijn bloed niet testen, maar vele van mijn vriendinnen die dit dieet op aanraden van de diabetesverpleegkundige doen, krijgen mooiere bloedwaardes van dit dieet. Ook het cholesterol is in orde.
Ik voel me er in elk geval prima bij. Probeer afwisselend, vlees, vis, gevogelte, kazen enzo te eten en ook noten, zaden en pitten. Mijn bloeddruk is prima en ik val lekker af.
Op youtube staan ook interviews met de schrijver van het boek wat ik heb. Ik vind het wel betrouwbaar klinken. Bewerkt voedsel lijkt me sowieso niet goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 dec 2018 10:41    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hier een beetje aan het rommelen geweest toch weer de laatste tijd.
Beetje veel aan het rommelen.
En tot mijn eigen verbazing veel koek en zo gegeten.
Ik merk dat ik binnen no time verslaafd aan koeken en zo raakte.
Dus de laatste twee dagen niets meer met suiker tot mij genomen, de trek verdwijnt al weer gelukkig.
Maar schrok eigenlijk best van mezelf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 dec 2018 19:42    
Vrouw Weeggegevens   anina72
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder Kh

Reageer met quote
Ook weer begonnen met kh arm dieet. Niet te streng , eet wel fruit en aardappel / rijst met mate. Geen tarweproducten. Nu serieus volhouden. Ook wat meer bewegen. Ben begonnen met touwtje springen. Dit bevalt goed. Vind het leuk om te doen. Doe interval van halve minuut snel springen en halve minuut rust, 10 min per dag. Hoop eindelijk weer onder de 70 kilo te komen volgend jaar en dat te blijven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 dec 2018 19:50    

Reageer met quote
JanHintje, dat lijkt dan heel erg op good old Dr. Frank zoals je nu eet. Lach Werkt voor mij ook goed. Ik neem wel wat khd omdat ik geen vlees meer eet en in vleesvervangers zitten wel khd. Ook in peulvruchten. En om aan de b vitamines te komen eet ik ook khd arm brood (maar lang niet elke dag hoor) en volkoren pasta en zilvervlies rijst. De laatste 2 met mate en niet vaker dan 2 keer in de week. Dat gaat op zich goed.

Dini ik houdt altijd vocht vast als ik khd eet. Dus dingen met suiker of wit meel. En ik heb niet heel verstandig gegeten een poosje. Nu gaat het wel weer goed, ik ben weer wat meer in evenwicht gelukkig. Maar het vocht ben ik niet zo 1 2 3 drie weer kwijt helaas. En misschien heeft het ook met leeftijd te maken? Of toch met die hartkloppingen? Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 dec 2018 2:55    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
vocht vasthouden en hartkloppingen zijn niet oké...ik zou daar toch maar naar laten kijken(of is dat al gedaan)

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 17 dec 2018 9:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 3 van 11