Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Koolhydraat arm de herfst in en uit

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Vlindertje, elke week een paar ons en dan kom je er ook toch? Het gaat nu eenmaal steeds langzamer naarmate je minder weegt

ja klopt Missy, maar ik moet toch nog zeker 10 kille en dan gaat het wel erg lang duren met 2 onsjes in de week... Maar ik ga gewoon vrolijk verder hoor, ik ben al lang bljj dat ik naar beneden ga en het zo goed kan volhouden. Alleen zou ik mjjn prestaties dan wel wat beter beloond willen zien....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 08 okt 2018 7:57    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
@Vrolijkvlindertje: kijk vooral eens naar al die groene vakjes die je dit jaar al in je grafiek hebt staan! Knap en dikke pluim!
Langzaam afvallen werkt op den duur echt goed hoor. Je hoeft echt niet vlug: dan ligt de jojo op de loer als je 'er' bent. Terwijl je, als je je goede eet- en lijfstijl hebt gevonden, daar ook tussen je oren steeds meer profijt van zult hebben. De hang naar zoet, zout en vet tegelijk wordt door het matig omgaan met je voedselinname, gedurende de tijd echt minder. En op een gegeven moment 'voel' je je ook lichter. Als je echt te hoog naar je zin blijft hangen, is het misschien slim om je calorie-inname te noteren, zodat je ziet wat er precies naar binnen gaat. Soms houden we onszelf voor de gek met gedachten: ach, ik weeg het maar niet af, het is wel ongeveer 150 gram (of zo), maar soms klopt dat niet als je alles een tijdje goed bij houdt in bv. de Eetmeter van het Voedingscentrum!
Ook krijgt je lichaam met langzaam afvallen niet van die harde klappen en kan het ook langzaam wennen aan zijn nieuwe, slankere vorm.
Veel succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 okt 2018 10:41    

Reageer met quote
Dank je wel Dymphie. Ik eet echt best wel streng koolhydraatarm (max. 20 kh per dag) als het goed is hoef ik dan geen calorieen te tellen. Maar ik houd het in de gaten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 08 okt 2018 10:54    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
oef , ik vind 20 khdr echt heel weinig hoor. Dat is zo ongeveer de strenge fase van dr Frank en die duurt 10 weken.
Hoe lang doe je dit al? Je moet hier echt goed op afvallen, men zegt 1 kg per week, ik heb het ook gedaan, ben een slechte afvaller ( diabetes) en ik viel 500 gr p.w. af.
Succes.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 okt 2018 13:56    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Vlindertje, van Dr. Frank mochten we dat max. 3 maanden doen en dan na 6 maanden evt. nog 1 keer. Daarna moesten we de khd gaan opbouwen naar 50 gram en nog later mocht dat zelfs nog iets meer worden.
Ik weet niet of je daar ongestraft maar mee door kunt gaan hoor...……….. ohhh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 okt 2018 19:41    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik heb het eens nageteld en ik eet toch wat meer khd nu. Dus daar moet ik eens rustig over nadenken weer. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 okt 2018 22:59    
Vrouw Weeggegevens   SuzyQ34
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: dr.frank

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Weer een groen vakje joepie. Als het zo doorgaat hoop ik aan het einde van het jaar onder de 60 kilo te zitten. Gaat niet snel maar liever langzaam dan helemaal niet.

Geniet van het mooie weer vandaag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 14 okt 2018 7:58    
Vrouw Weeggegevens   Erna2013
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
SuzyQ34 je ziet het bij mij , net als bij jou met onsjes. Maar ben er tevreden mee. Het ging ff de verkeerde kant uit, zat niet lekker in me velletje, maar gaat wel weer.We gaan er weer tegen aan he, En inderdaad een fijne Zondag geniet er allemaal nog ff van.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 okt 2018 11:39    

Reageer met quote
Dauphine en Missy, dat vind ik dus ook, dat het wel langzaam gaat, afgaande over hoe ik mjjn best doe. Ik heb geen goede ervaringen met opbouwen van koolhydraten, maar ik ga het nog eens weer uitzoeken, alhoewel de meningen daar natuurlijk weer over verschillen.

Deze week netjes een pond eraf, hopen dat dat morgen er niet weer bij is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 14 okt 2018 12:19    
Vrouw Weeggegevens   SuzyQ34
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: dr.frank

Reageer met quote
Erna2013 schreef:
SuzyQ34 je ziet het bij mij , net als bij jou met onsjes. Maar ben er tevreden mee. Het ging ff de verkeerde kant uit, zat niet lekker in me velletje, maar gaat wel weer.We gaan er weer tegen aan he, En inderdaad een fijne Zondag geniet er allemaal nog ff van.

Als je niet goed in je vel zit ben je niet met je hoofd bij het afvallen.. wel fijn dat het weer wat beter met je gaat. Weer met volle kracht vooruit!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 14 okt 2018 13:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 7 van 8