Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Koolhydraat arm de herfst in en uit

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Ik hoop echt dat ik binnenkort (vrijdag) ook weer op 'groen' sta. Het is écht zo: een beetje smokkelen met teveel snelle koolhydraten en hup: het zit er weer aan. Voordat het er weer af is, ben ik zo weer een paar weken 'bezig'.

Vandaag heb ik in ieder geval een broccoli-schotel gepland met weinig kh erin. Morgen een dagje naar de sauna met mijn vriendin. Dat wordt in ieder geval heerlijk bubbelen, badderen, zwemmen, stomen en uitrusten, én natuurlijk wat goeds eten.

Gisteravond het programma gezien dat over het Pioppi dieet ging, in de serie van Dokters van Morgen. Erg interessant, en schijnbaar 'gemakkelijk'. Maar ja, dat roepen alle dieet-deskundigen! Benieuwd wat jullie er van vinden of vonden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2018 14:47    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ook gekeken en ik heb wel wat geleerd over diabetes 2
ik eet ala cohen dat is bijna hetzelfde alleen met minder vetten
ik neem wel af en toe vette vis ed

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2018 15:09    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik heb het eens opgezocht en vond niet dat er veel nieuws bij was. Dr. Frank riep dat echt 20 jaar geleden al toch? Lach

Ik heb vandaag een dagje gevast. Ga zo eten, ben daar nu wel aan toe moet ik jullie zeggen. Rollende ogen Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2018 17:05    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Ook gekeken en wat vielen die mensen veel af in 3 weken.........Ik heb zo mijn vraagtekens of dat er af blijft.
Maar goed, ik vond het een verhelderend programma wat de uitleg over 3 verschillende oorzaken en dus ook 3 behandelmethodes wat diab 2 betreft. , Fijn dat die test nu ook in ned.( Leiden) uitgevoerd gaat worden. Hoop dat het snel ook in andere zhs' n mogelijk wordt.
Wat het dieet betreft: ongeveer dr frank e/o atkins. Weinig nieuws dus wat voedsel betreft.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2018 18:54    

Reageer met quote
Ik ga weer wat meer khd arm nu de vakantie voorbij is. Dat gaat vast helpen om volgende week een beetje gewicht kwijt te raken. Nu was ik 1 ons omhoog, de moeite niet toch? Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 okt 2018 0:26    
Moderator

Reageer met quote
vanaf zondag supernetjes ala cohen gegeten...in 2 dagen 700 gr er af en daarna weer 400 gr erbij in 2 dagen...ikke niet begjijpen Rollende ogen Verward
gewoon doorgaan dus maar....

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 05 okt 2018 8:01    

Reageer met quote
Maar gemiddeld toch 300 eraf. Erg blij

Het is vaak ook zouter eten of anderszins vocht vasthouden hoor. Lach Maar de weegschaal ziet het verschil niet helaas. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 okt 2018 0:05    
Vrouw Weeggegevens   Eztur1971
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Flink rood. Te vaak uit de bocht gevlogen. Moet maar snel weer wat vriendelijker voor mezelf zijn en mijn eetrust weer terugvinden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 06 okt 2018 9:01    
Moderator

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Maar gemiddeld toch 300 eraf. Erg blij

Het is vaak ook zouter eten of anderszins vocht vasthouden hoor. Lach Maar de weegschaal ziet het verschil niet helaas. Lach

te weinig vet denk ik dus ik ga m'n salades voortaan maar aanmaken met mayonaise...is nog lekker ook Lachen
gisteravond 2 kroketten en friet gegeten en mayo en vanmorgen ging ik weer *normaal* naar het toillet
ik heb daar nooit last van maar de laatste dagen wel en *daar heb ik het niet op* Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 06 okt 2018 9:14    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Gelijk gebleven. Kost me dezer dagen een beetje moeite om lekkere en gezonde dingen te bedenken die we kunnen eten. Nja, maar eens een handig boek met simpele gerechten uit de kast trekken.
Fijn weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 okt 2018 9:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 5 van 9