Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

kokosolie, zeer gezond

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Pim
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cohen dieet

Reageer met quote
Hallo lieve mensen,

Ik heb een tijdje niet geweegclub-t Schaam Schaam , maar aangezien ik sinds dik een week weer zwaar aan het Cohennen ben (en 3 kg ben afgevallen Lachen ...) heb ik de draad van het lezen ook weer opgepakt.

Zo kwam ik ook de discussie tegen over "Cocosolie" en het verwijzende linkje naar hier tegen.

Ben zelf meestal niet zo'n "post-er", zeker niet als ik niet zoveel te melden heb, maar om de discussie betreffende cocosolie "zuiver" te houden wilde ik jullie dit toch niet onthouden.

Ik gebruik al dik twee jaar cocosolie als "vet" en heb me destijds er ook behoorlijk in verdiept. Zo liep ik tegen Mw M. Enig aan.
Mw Enig is een Amerikaanse Doktor in de Scheikunde (afgestudeerd aan de Universiteit van Maryland) en deze vrouw heeft haar leven gewijd aan onderzoek naar en bewustmaking van vetten en hun werking in het menselijke lichaam.
Mevrouw Enig heeft diepgaand onderzoek gedaan naar Cocosolie.
Als je écht geintresseerd bent is het zeker zinvol om

http://en.wikipedia.org/wiki/Mary_G._Enig

eens aan te klikken.

Onderaan vind je een lijst met verwijzingen naar rapporten en onderzoeken die (door haar of mede door haar) gedaan zijn naar diverse vetten en naar cocosolie.

Geloof me, als je die rapporten en hun uitkomst gelezen hebt, gebruik je nooit meer iets anders...(en kijk je heel anders tegen (dieet) margarine aan!).

Groetjes
Pim (net weer begonnen met Cohennen Erg blij ...)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 apr 2009 23:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2