Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Kletshoekje voor de jongeren onder ons

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Marit91
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik had laatst naar de bioscoop rauwe worteltjes en komkommerplakjes mee! Haha =) Werkte prima..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 nov 2010 12:44    
Vrouw Weeggegevens   mniekie1987
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb nu, na het avond eten, een kauwgom in mijn mond. Ik ben gewend, van kleins af aan, om na het eten altijd pudding te pakken, iets zoets dus. Ik heb vandaag soep op uit blik en daar zitten ook best wel calorieën in. Ik kies voortaan voor 2 gangen, geen drie meer. Maar het is wel wennen om geen pudding te maken, die smaak heb ik dan wel in mijn mond, daarom die kauwgom haha. Pas heb ik zelfs na het eten mijn tanden gepoetst voor de smaak hihi.

Groetjes Moniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 nov 2010 19:00    
Vrouw Weeggegevens   Leidy
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: New Energy (gezond eten)

Reageer met quote
Zin in iets zoets heb ik ook altijd!!

Meestal neem ik dan ook een kauwgumpje, of een suikervrij snoepje ofzo...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 nov 2010 13:51    
Vrouw Weeggegevens   Bellaatje
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten en meer bewegen.

Reageer met quote
Hallo allemaal!

Ik ben bijna een week hier niet online geweest..
Pff het was een moeilijk weekje, maar 0.1 kilo afgevallen.. Maar het is toch iets..
Ik heb me wel verbaasd dat ik op school al me toetsen had gehaald en nog door kon gaan met afvallen.. Het is me gelukt!
Nu ga ik thuis weer fijn even sporten, mn halters zijn binnen en mn buiktrainer.. heerlijk om zo lekker te sporten!

Gelukkig is het bij mij al zo dat ik na het eten niets meer hoef, meestal vond ik een glaasje melk ofzo lekker.. maar dat doe ik ook niet meer.. Ookal had ik van de week op mn werk na het eten wel een lekker ijsje gegeten.. Hmmmm zal dat de reden zijn dat ik maar 0.1 kilo ben afgevallen deze week?

Bellaatje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 nov 2010 14:28    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@ Bellaatje

Ik heb vaker gehoord dat mensen soms even stilstaan met hun gewicht, dus ik denk dat het wel gewoon eens kan gebeuren..

Gewoon door proberen te gaan en inderdaad lekker gaan sporten...

Je bent toch iets afgevallen en dat is altijd mooi meegenomen toch?
wel fijn dat je na het eten geen trek meer heb, daar heb ik helaas wel nog last van... Sip Maar het wordt gelukkig wel steeds minder.. Dus ik hoop dat mijn trek weggaat net als bij jou.

Soms moet je gewoon eventjes een beetje zondigen om er weer tegenaan te gaan...

Heel veel succes en volhouden he!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 nov 2010 10:02    
Vrouw Weeggegevens   Daan88
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hai

ik ben daniëlle, 22 jaar en ben een paar weekjes geleden lid geworden van de site. Toen ben ik met volle moed begonnen, maar al snel zat alles me een beetkje tegen en heb ik me helemaal laten gaan voor een week. Na die week was ik meteen weer soort van 'suikerverslaafd' dat is ook mijn grootste probleem. Ik hou erg van groente, fruit, water etc, maar ergens roept mijn lichaam steeds om suikervolle producten. Zelfs als ik echt geen hongerb heb.....

Vorig jaar heb ik een online coaching ding gedaan en dat hielp me wel, toen gebruikte ik bijna geen suikerproducten meer. ik snoepte haast nooit meer, at geen appelmoes meer, dronk nog minder frisdrank dan voorheen (en toen dronk ik het al weinig) en vond zelfs melkchocola vies...

NU wil ik dus weer goed aan de slag en afkicken van de suiker producten. Leuk dat er nu dan ook een topic is voor jongeren. Zocht toen ik me net had aangemeld namelijk ook al naar mensen vanm mijn leeftijd maar kon het niet echt vinden. Het lijkt me leuk om elkaar zo te steunen!!

Trouwens nog beetje info over mij:
* woon nog thuis,
* moeder roept al jaren dat ik moet afvallen, maar helpt niet echt altijd mee doordat ze me het soms juist heel moeilijk maakt met de dingen die ze in huis haalt.
* Pap zou het voor mij fijn vinden als ik afval, maar komt 9 van de 10 x thuis met zak snoep o.i.d. die hij me dan aanbied....
* heb afgelopen augustus pabo afgerond en studeer nu geschiedenis

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 nov 2010 15:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
heb nog even een vraagje.
Ik heb mijn sport abo opgezegd omdat ik gewoon nooit kwam... Fitness is niet echt mijn ding denk ik. Ik vind het gewoon te saai om van apparaat naar apparaat te gaan. NU wil ik wel weer gaan sporten maar weet niet echt wat. Ga vanaf januari wel 1x per week zwemmen, maar wil er nog iets bij gaan doen....
Iemand tips??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 nov 2010 15:34    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hey Danielle,

Ik was zelf ook suikerverslaafd... En nu vind ik het nog steeds weleens lekker, maar het kan nu bij 1 blijven...
Wat ik heb gedaan, is alle snoep en dergelijke vervangen door suikervrij... Dus als ik nu echt heel erg veel zin krijg in een snoepje, hoef ik me minder schuldig te voelen... Ook kijk ik nu telkens naar de Kcal op de zak, er zit zoveel verkeerde dingen in... En dat helpt ook wel meestal om er vanaf te blijven..

Wat betreft het sporten, dat heb ik ook.. Ik hou niet van de sportschool (Maar heb mezelf verplicht nu 3x in de week te gaan hardlopen in de sportschool vanwege de kou)
Wat ik erg leuk vind om te doen is Zumba, ik heb de dvd's gedownload en zet ze bijna iedere dag op in de slaapkamer.. Ff lekker dansen... Je wordt er in het begin wel een beetje moe van en ik snapte het ook niet allemaal, maar het is gewoon leuk om te doen.. En je voelt het echt heel goed.. NA de 1ste had ik al meteen meer conditie...

Waar hou je van? Wat vind je leuk om te doen? (wat sport betreft) Want als je iets doet wat je echt leuk vindt, dan doe je dat ook veel sneller en met veel meer plezier.. En dat laatste is natuurlijk ook belangrijk... Lach

Ik hoop dat je hier iets aan heb Lach

Groetjes en succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 nov 2010 9:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hey leidy,

Bedankt voor de tip. Ik wil het liefst zorgen dat ik totaal geen behoefte meer heb aan snoep o.i.d is me al eerder gelukt voor zo'n 2 maanden. Maar ik ga dit iig eerst proberen.
Ik wil alles nu eerst gaan resetten dat ik alleen de basisproducten neem zoals groente, fruit, brood, vleeswaren, vis, etc. En weer veel drinken... Dus daar beginnen we vandaag eerst maar mee.

Zag trouwens in je profiel dat je maar een paar dagen ouder bent dan ik, wat grappig!
Aan sproten vind ik zwemmen wel leuk dus dat ga ik 1x per week met vriendin doen. Daarnaast vind ik volleybal wel leuk, maar dan zit je zo gebonden aan vaste trainigsavond en wedstrijden etc en dat wil ik niet... Zumba is ook wel leuk heb het weleens op sportschoolgedaan, maar om me daar nou weer in te schrijven....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 nov 2010 11:37    
Man Weeggegevens   david27

Reageer met quote
respect voor jullie allemaal, mijn ervaring is, dat afvallen veel disipline vraagt en je jezelf veel onthoud en moet afzien.

succes en ga ervoor !

Ben vijf maanden geleden begonnen met intensief trainen en letten op wat ik eet en drink, met horten en stoten ben ik van 120 naar 93 kg gegaan, de laatste 8 kilo wil ik de komende twee maanden kwijt raaken, om vervolgens weer aan te komen (spieren) tot 90 kg en kijk ernaar uit dan maar twee keer per week naar de sportschool te moeten om het te onderhouden i.p.v. 2 keer per dag (en weer meer te kunnen eten).

Eet nu +/- 2500 cal. p/dag, terwijl ik er ongeveer 4000 nodig heb (honger), eet wel heel gezond en slik kalk, vit. D en multi vit.

Ik heb striemen op mijn buik, alsof ik bevallen ben van een tweeling en gebruik hiervoor sinds een week littekencreme (help nog niet), kan nu na jaren wel weer mijn buikspieren zien.

Wil me ook inschrijven, maar heb geen idee hoe dit moet.

David
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 nov 2010 15:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 7 van 9