Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Kleding

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Claudia-666
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik koop veel kleding bij de C&A (leuk en niet te duur)
New Yorker vind ik ook een leuke winkel, maar ik pas daar XL als truitje niet eens!
Primark is ook een geweldige winkel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 feb 2012 15:49    
Vrouw Weeggegevens   Dyanna
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Paleo eigen stijl

Reageer met quote
Ik heb het geluk heel erg handig met de naaimachine te zijn. Maak voor een paar euro een leuk tuniekje. Dit is samen met een legging wel favo kledingstuk, met een A-lijn kun je aardig wat verbergen.
Spijkerbroeken kopen vind ik een crime, heb op zich niet van die hele dikke benen, maar voor mijn taille wel mt 50/52 nodig, die zitten dan vaak veel te los om mijn benen heen. Tel daarbij op dat ik maar zo'n 1,62m ben en je kunt je miss wel voorstellen dat ik daar niet zo blij van wordt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 feb 2012 16:13    
Vrouw Weeggegevens   Ganeel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Winkelen vind ik heerlijk!
Dit heb ik altijd ook gevonden. Ik beleef persoonlijk het kopen van kleding niet als een nare ervaring. Juist leuk om te doen. Als mijn kleding te strak werd, had ik altijd weer een reden om mijn kast uit te ruimen en nieuwe kleding te kopen. Ik koop bijna alleen maar afgeprijsde dingen. Miss Etam en Vögele zijn favouriet. Soms ook bij de M&S en C&A, maar over het algemeen vind ik de kwaliteit daar wat minder. C&A krimpt en verkleurt snel en M&S heeft qua broeken en jasjes voor mij niet de goede pasvorm. Ik koop ook wel bij boetiekjes. In Belgie vind ik de Cassis erg leuke kleding hebben. Helaas hebben ze niet alles ook bij Paprika (= grotere pasvorm), dus ik heb er eigenlijk nog nooit iets gekocht.
Op mijn werk draag ik uitsluitend pakken (broek en colbert). De meeste komen van Miss Etam en Vögele en een enkele van Promiss (via Miss Etam outlet) en ééntje van Gerry Weber. Het pak van Gerry Weber kostte een fortuin, maar staat geweldig. Het was een beloning voor mezelf.
Sinds de zomer van vorig jaar ben ik helemaal into de tricotjurkjes met een overslag effect. Ik heb er minstens 5. Daarnaast draag ik veel tuniekjes op een wijde broek of op een legging (afhankelijk van de lengte van het tuniekje). En op een dagje thuis of in het bos gewoon een makkelijke broek met blouse of truitje.
Winkelen is ontzettend goed voor de lijn. Je loopt winkel in, winkel uit met vaak ook nog een gewicht aan tassen aan je armen. Je kleedt je tig keer aan en uit (enig idee hoeveel energie je daarmee verbrandt?). Kleding staat je óf leuk, óf niet. Als het leuk staat is dat een boost om door te gaan met lijnen om te zorgen dat het leuk blijft staan of een complimentje voor wat je al bereikt hebt. Als het niet leuk staat, is dat een boost om door te gaan met lijnen om zo een volgende keer wel iets leuks te vinden (maar meestal is het model, gewoon niet jouw model en moet je iets anders pakken). Als je tijdens het passen je pashokje uitkomt en wat voor de spiegel draait, kom je altijd in een leuk gesprek met andere klanten die ook passen. Als zij bevestigen dat iets niet of wel staat is dat leuk (en gezellig)
Overigens hebben niet alleen volle vrouwen nare ervaringen met kleding kopen. Ik ken een vrouw via het volksdansen en zij heeft een slank postuur. Alles in verhouding, niets op aan te merken. Zij vindt het echter vreselijk om te moeten winkelen voor kleding en koopt alles via postorderbedrijven. Nou, dat is nou weer niks voor mij. Je moet alles in 2 maten en verschillende kleuren kopen voor je het kunt passen en dan is het altijd de vraag, of je dat geld nog wel weer terug krijgt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 feb 2012 16:36    
Vrouw Weeggegevens   Dorus
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: leefstijlclub

Reageer met quote
Quote:
Miss Etam kwam ik ook af en toe, maar die zijn zo duur

@ Pangea
In 's Hertogenbosch zit er een miss etam outlet. Daar ga ik regelmatig heen en is de kleding stuk goedkoper. Denk dat ze ook nog wel elders in het land een outlet hebben maar dat moet je dan even opzoeken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 feb 2012 0:42    
Vrouw Weeggegevens   Poek
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben maar een arme student Uitlachen, dus ik koop niet veel. Als ik wat koop moet het goedkoop, goed passend en hip zijn. Ik ben ook wel goed in het combineren van mijn eigen kleding en ondertussen heb ik dan ook een aardige verzameling (2 kasten) met kleding.. Toch trek ik de helft niet aan. Dat vind ik toch altijd zo raar, dan ruim ik mijn kast op en denk ik nou dat is nog wel leuk om aan te trekken en vervolgens trek ik het nooit aan.
Op het moment shop ik ook heeeel weinig, omdat ik mijzelf het gewoon niet waard vind. Dit heb ik altijd als ik weer rond de grens van mijn gewicht zit. Als ik wat kilo's kwijt ben dan wordt dit minder en als ik echt op mijn streefgewicht ben dan denk ik dat ik alle winkels leeg koop (en als ik een baan heb;)).
De winkels waar ik voor ga zijn: H&M, America Today (wel aan de dure kant), Henny's Rits, C&A, Only/Vero Moda enz, Burshka.

@Ganeel, wat knap dat je nog zo positief kan blijven als je kleding te strak wordt en gewoon voor nieuwe gaat. Ik ben dan net een stuk chagrijn. Lachen

@ Pangea er zit ook een miss Etam outlet in Den haag!

@ justme de Primark is inderdaad ook leuk, alleen ik heb er nooit wat gekocht, omdat ik het zo'n massale winkel vind. Ik vraag me af, hoe is de kleding daar na enkele wasbeurten?

Groetjes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 feb 2012 8:21    
Vrouw Weeggegevens   iniemin
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
ik vind de kwaliteit wel goed van primark, ik vind het zo masaal dat ik er niet het geduld voor heb om daar te gaan winkelen.

eerst is het een strijd om kleding te vinden wat ik leuk vind(ben redelijk kieskeurig) en dan de tijd nemen voor die rij nou dan ben ik er wel klaar mee.

ik kocht vaak kleding op de markt, c&a, bristol en truitjes ook nog wel eens bij zeeman of wibra.

ook ik koop low budget spijkerbroeken van boven de 20 of 30 euro laat ik hangen, truitjes boven de 15 euro laat ik hangen en schoenen boven de 30 euro laat ik staan.

groetjes wendy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 feb 2012 15:33    
Vrouw Weeggegevens   Ganeel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dorus schreef:
Quote:
Miss Etam kwam ik ook af en toe, maar die zijn zo duur

@ Pangea
In 's Hertogenbosch zit er een miss etam outlet. Daar ga ik regelmatig heen en is de kleding stuk goedkoper. Denk dat ze ook nog wel elders in het land een outlet hebben maar dat moet je dan even opzoeken.

Ik reis veel in het land en de Miss E Outlet is één van mijn favouriete winkels. Ook altijd een beetje spannend: de éne keer hebben ze veel leuke dingen voor hele leuke prijsjes en de andere keer hebben ze niets dat je aanstaat.
De miss E outlets waar ik wel eens kom:
* 's -Hertogenbosch: helftheuvelpassage;
* Maassluis;
* Hoogvliet;
* Schiedam: in de passage;
* Oldenzaal: in de vijfhoek;
* Ijmuiden;
* Schagen;
* Breda: Hoge Vught (deze winkel heet Miss Outlet. De kleuren zijn geel met zwart en ze zeggen niets met Miss Etam Outlet te maken te hebben. Ze verkopen wel voornamelijk Miss Etam en Promise kleding en de indeling van de winkel is (behalve de kleuren) gelijk)
* Emmeloord
* Den Haag

Vroeger kon je op de site van Miss Etam de adressen van de outlets downloaden, maar ik zie dat dat niet meer kan. ik heb voor de geinteresseerden nog wel een verouderd lijstje uit 2009. Stuur me maar een PM als je hierin geinteresseerd bent.

Op deze site staat overigens dat die in Hoogvliet nu ook bij Miss Outlet hoort: http://www.miss-outlet.nl/

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 feb 2012 12:38    
Vrouw Weeggegevens   chojin
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Voor de mensen die niet de uren hebben om te kunnen shoppen, bij de wehkamp hebben ze weer een mega opruiming met kortingen tot wel 70 %.
Zelf een leuk jurkje gevonden die normaal 70 euro was en nu maar 12,50 koste, zo laat nu de zomer maar komen:)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 feb 2012 9:41    
Vrouw Weeggegevens   saykaboom
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Hier op deventer colmschate zit ook nog een miss etam outlet...
Voor mij ideaal ik loop er regelmatig even naar binnen om te kijken of ze wat nieuws hebben Lach Haal bijna al mijn kleding daar, maar woon dan ook wel super dicht bij....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 feb 2012 13:22    
Vrouw Weeggegevens   Loisjaahh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
wendy geul schreef:

ook ik koop low budget spijkerbroeken van boven de 20 of 30 euro laat ik hangen, truitjes boven de 15 euro laat ik hangen en schoenen boven de 30 euro laat ik staan.

WOOOOWW! dat vind ik echt knap!
Ik heb vorige week weer eens schoenen gekocht voor 70 pond (z'n 85?) Voor schoenen en broeken heb ik best wel een wat groter bedrag over.

Ik kocht vroeger eigenlijk mijn kleding in winkels waar ik nu nog steeds mijn kleding haal, het staat nu alleen veel mooier en past ook bijna allemaal. Tis nu zover gekomen dat ik moet gaan kiezen Lachen

Ben afgelopen week een aantal dagen naar londen geweest in de hoop dat ik daar veel kleding kon scoren.... en dat is gelukt haha.
Ik was zo trots van de week, ik heb een broek gekocht in maat 38!! Echt heel blij mee! Erg blij

Ik moet wel toegeven dat ik een wat dure smaak heb, als ik een dag ga winkelen geef ik 9 van de 10x meer dan 150? uit (SLECHT!) Schaam Schaam
Winkels waar ik graag kom zijn: H&M, Vero moda, Only, Primark, New yorker, Lady sting, New look en Bershka.
Voor basic dingen en ondergoed ben ik dan weer wel iemand die gerust binnenloopt bij de zeeman en bristol, dan heb ik weer wat geld over voor iets dat duurder is maar wat ik wel heel graag wil Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 feb 2012 22:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3