Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Kitty's gewichtig afscheid boekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Gewoonkit
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Ontbijt;

1 br 1 point
1 kfflpl light jam 1 point
1 appel

thee/water
T;
1 plakje ontbijtkoek zonder suiker 1 point
1 koffie zwart
veel water

Lunch;

Cesear salade met 20 gr krieltjes en 40 gr gegrild kipfilet 2 points
2 br 2 points
20 gr 20+ smeerkaas 0.5points

T; 1 plak ontbijtkoek zonder suiker 1 point

totaal van 8.5 points

Diner;
uien, tomaten, spercieboontjes* +/- 150 gram p.p
100 gr aardappel gekookt 1 point
130 gram kipfilet gegrild 4 points
1 kfflpl olijfolie 1 point

* de ui in ringen snijden en fruiten in de olijfolie, daarna de in grove stukken gesneden tomaten ( voor twee pers 3 flinke tomaten) erbij doen, even laten pruttelen, dan de spercieboontjes erbij wat water zodat alles net onder staat ( beter iets te weinig als teveel water) zout/peper/nootmuskaat naar smaak toevoegen.Laat zachtjes koken tot de boontjes gaar zijn, de laatste 5 minuutjes de deksel van de pan halen zodat overtollig water kan verdampen...hhmmmm smikkelen maar.
Je kunt de aardappeltjes erbij geven maar er ook doorheen doen op het laatst.( erg lekker en je voelt je goed gevuld Lach )

250 ml magere yoghurt 2 points
met 1 banaan in stukjes

bij de koffie 1 plakje ontbijtkoek 1 point

Tja, weer niet mijn totaal gehaald 18.5 points....misschien neem ik wat extra yoghurt Lach

eet smakelijk

groetjes Kitty

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 jun 2010 19:14    

Reageer met quote
Door migraine aanval vandaag alleen water gedronken en niks gegeten Sip

Morgen weer een goede dag hoop ik Lach

fijn weekend allemaal

gr Kitty

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 jun 2010 8:33    

Reageer met quote
Deze week was een lastige week, ik kon niet wandelen zoals ik gewend was ivm met een blessure, en ik weet dat ik moeilijk afval dus ik heb die beweging echt wel nodig. Ben deze week 300 gram afgevallen en dat was voor mij al een opluchting, ik zag het al gebeuren dat ik was aangekomen.

Met de blessure gaat het nog niet zoals we willen maar er komt wat schot in, de komende week zal dus ook niet zijn wat ik hoopte , maar ik zet door Lach

Iedereen veel succes

groetjes Kit

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 jun 2010 10:33    

Reageer met quote
Ondanks het niet kunnen lopen zoals ik wil ( lijkt meer op strompelen ;-) ) deze week 500 gram afgevallen, dit komt mede door erg streng zijn voor mezelf, niets extra's nemen, de weekpunten volledig links laten liggen en datgene wat ik heb gegeten zo puur mogelijk te houden, dus veel rauwkost, fruit, enorme hoeveelheden water, ik denk dat 90% van wat ik heb gegeten deze week hieronder valt, deoverige 10% zal volkoren brood, aardappels, zilvervlies rijst, vis en een enkel stukje vlees zijn geweest.

De blessure is nog niet weg, dus ook mijn dagelijkse wandeling nog n iet terug Sip

Iedereen weer veel succes

Groetjes Kit

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 jun 2010 9:01    
Vrouw Weeggegevens   rijke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi Kitty, ik heb een beetje door jouw eetboekje gebladerd. Ik moet zeggen dat het lezen bij anderen ook motiverend werkt, zeker als de menuutjes er zo goed uitzien.
Wij zijn allebei ongeveer met hetzelfde gewicht gestart, alleen heb jij wel een heel ander streefgewicht. Knap hoor als je dat gaat halen. Je gaat lekker zie ik.
Ik lees dat je Weight Watchers doet. Is het niet lastig om punten te tellen? En groenten, zijn dat geen punten?
Zelf hou ik niet van dieten. Ik ben "helaas" al vaker de strijd tegen de kilo's aangegaan, maar altijd volgens mijn eigen dieet, zoals ik dat noem en dat is "geen dieet". Alleen gezond eten, alleen op feestjes etc. met mate snoepen en meer bewegen. Op die manier lukt het me om af te vallen en ik hoop dat het dit keer ook gaat lukken. A.s. vrijdag is mijn eerste weegdag. Tot nu toe lukt het me aardig om me aan mijn "dieet" te houden. Net als jij geniet ik van het eten, met lekker veel groenten en heb ik geen hongergevoel.
Heel veel succes verder en beterschap met je blessure, groetjes, Marijke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 jun 2010 11:29    

Reageer met quote
rijke schreef:
Hoi Kitty, ik heb een beetje door jouw eetboekje gebladerd. Ik moet zeggen dat het lezen bij anderen ook motiverend werkt, zeker als de menuutjes er zo goed uitzien.
Wij zijn allebei ongeveer met hetzelfde gewicht gestart, alleen heb jij wel een heel ander streefgewicht. Knap hoor als je dat gaat halen. Je gaat lekker zie ik.
Ik lees dat je Weight Watchers doet. Is het niet lastig om punten te tellen? En groenten, zijn dat geen punten?
Zelf hou ik niet van dieten. Ik ben "helaas" al vaker de strijd tegen de kilo's aangegaan, maar altijd volgens mijn eigen dieet, zoals ik dat noem en dat is "geen dieet". Alleen gezond eten, alleen op feestjes etc. met mate snoepen en meer bewegen. Op die manier lukt het me om af te vallen en ik hoop dat het dit keer ook gaat lukken. A.s. vrijdag is mijn eerste weegdag. Tot nu toe lukt het me aardig om me aan mijn "dieet" te houden. Net als jij geniet ik van het eten, met lekker veel groenten en heb ik geen hongergevoel.
Heel veel succes verder en beterschap met je blessure, groetjes, Marijke

Ik dacht eerst ook dat het punten tellen me de das om zou doen, maar ik bepaal nu de dag ervoor wat ik de volgende dag ga eten en plan dus alles op voorhand, plannen werkt voor mij erg goed.

Groente daar hoef je geen punten voor te tellen evenals fruit, dus je kunt je maaltijd zo maken dat de hoeveelheid door de groente wordt gevormd. Ik heb steeds nog moeite om aan mijn 22 punten te komen elke dag, en de extra 49 punten per week heb ik nog niet gebruikt.
Ik drink veel water ( crystal clear o.a.) ben mijn koffie inname drastisch gaan minderen ( van oneindig veel koffie naar maximaal 5 kopjes op een dag koffie drink ik zwart zonder suiker), elke dag wel rauwkost en verder waar ik zin in heb en dat pas ik dan in een menu Lach

Ik ben erg benieuwd naar je resultaat a.s vrijdag, kom zeker kijken bij je Lach

Jij ook veel succes
groetjes Kitty

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 jun 2010 15:00    
Vrouw Weeggegevens   rijke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Bedankt voor je reactie Kitty.
ja, ik ben erg benieuwd naar mijn eerste weegmoment. Ik heb me vandaag ook aangemeld bij zomersprintje. Voor mij ook nieuw, maar het lijkt me leuk om in een vast groepje te zitten, dan leer je elkaar iets beter kennen en als ik dan met mijn neus op de feiten wordt gedrukt qua afvalschema, zal dat zeker werken.
Ik zie je weer, groetjes, Marijke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 jun 2010 15:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3