Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Kilometervreters... wandelen of hardlopen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
@ lientje Geke is niet meer actief denk in deze sprint (stopt eind deze mnd met weegclub) Wens je veel sterkte en hoop dat het met je voet snel beter gaat.
Wat leuk L1970 dat je meedoet met de sprint. Wandelen helpt echt voor je lichaam en dus ook voor de verbranding.

Heerlijk gewandeld vanochtend in het bos wat een weertje, was wel te laat voor de ommetjes vroege vogelwandeling maar mag de pret niet drukken. Zo meteen voor de lunchwandeling met echtvriend nog een uurtje en dan vanavond nog een 45 min/1 uur ommetje. Dan is mijn dag weer goed besteed Erg blij Hoor nu bij de veteraan in de ommetjes app, dus net gepromoveerd maar sta meteen in de degradatiezone Lachen Rollende ogen komt als je de voor 9 uur wandeling niet doet met deze veteranen Verrast

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jan 2022 13:29    
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Eén of twee keer per week kom ik nog even kijken op de weegclub, tot eind januari, dan stop ik.

Het zou ook leuk zijn als er dan iemand is die dit sprintje wil voortzetten! Want het is toch wel erg leuk om zo al die verhalen bij elkaar te zien. En ik geloof beslist dat het kan helpen om van die bank af te komen en de wandelschoenen aan te trekken.

Lientje, wat sneu voor je! Sterkte en beterschap.
Ik ga je verwijderen uit deze sprint.

En L1970, ofwel Leonie, wat goed van je dat je hier weer komt! Ik had je al een tijd gemist. Een goed voornemen om dagelijks een lunchwandeling te doen. Omdat je in het verleden heel erg veel gewandeld heb (ik was erg onder de indruk altijd van jouw kilometers) twijfel ik er niet aan, dat je er weer van gaat genieten. Veel succes ermee!

Vorige week liep ik 23 km met een wandelmaatje, het was een prachtige tocht hier in de omgeving. En het was sinds september dat ik weer eens meer dan 15 km maakte. Het ging erg goed, al merkte ik de volgende dag wel wat stramheid bij het overeind komen. Ach ja, het lijf moet er toch weer even aan wennen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jan 2022 18:35    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Waarom ga je stoppen Geke..? Heb even in je eigen boekje gelezen meer tijd voor andere dingen? We zullen je missen. Ik heb in juni mijn 10 jarige jubileum hier Lach

Welcome back Leonie!

Ben best wel een beetje trots op mezelf, afgelopen weken zit ik op 70.000 stappen pw Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jan 2022 18:43    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Leonie, wat leuk dat je ook weer komt meewandelen! Erg blij Ik loop niet heel veel kilometers, maar wel elke dag een ommetje. Dat bevalt me goed. Lach

Gisteren waren we met de honden naar het bos. Windstil, voorzichtig zonnetje en geen mens die ons in de weg liep. Prachtig ijshaar gezien end e honden (en wij) hebben weer genoten! Erg blij
Ik ben gepromoveerd naar All Star. Al zegt dat niks want die levels zijn reuze willekeurig volgens mij. Lachen

Geke ik denk wel dat iemand het sprintje zal voortzetten hoor. Is toch ook gezellig om elkaars verhalen te delen en al lopende weg misschien nog wat af te vallen of stabiel te blijven? Lach Jammer dat je ons gaat verlaten trouwens. Sip
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jan 2022 3:01    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
ja die pieken en dalen hè, het is me best jaren gelukt om op gewicht te blijven, maar dan waren de dipjes wat minder diep en wat minder lang. Nu toch echt weer op regime....en dan wil ik hier graag weer onder ons zijn.

Ik heb het gisteren echt geprobeerd om een lunchommetje te maken maar ik was te moe, met lunchtijd al Huil huil Vandaag begeleid ik ons pa bij zijn staaroperatie, dan verbruik ik wat meer. Ik heb wel heel de dag honger. Story of my life. Maarja, ik zie al wel onsjes verdwijnen. Ik wil tenslotte in juli (en duimen dat het doorgaat) weer in wandelrokje maat 38 de Nijmeegse 4daagse wandelen. In september wandelde ik de Vrouwenmars nog van Westerbork naar Groningen, 47 km gewandeld, dat was zwaar. Ook de laatste echt lange tocht. Dat komt wel weer. Ik moet geduld hebben en mijn hongergevoel wegdenken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 11 jan 2022 7:47    
Vrouw Weeggegevens   Grace7
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi allen,
Elke dag een ommetje lopen is een vaste gewoonte geworden Lach
Helaas gemiddelde van 10.000 stappen niet gehaald vorige week.
Maar ik ben wel blij met de ommetjes, en alle beetjes helpen.

Geke jammer dat je weg gaat. Ik vond jou echt een inspiratiebron!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jan 2022 10:54    

Reageer met quote
Leonie, voor dat hongergevoel moet je misschien extra drinken. En voel je je echt flauw dan is een kopje bouillon misschien een idee?

Ik was al vroeg aan de wandel, om 8.00 uur al. Echtvriend moest naar de tandarts worden gebracht, dus daar gelopen door de buurt, windstil, heel mistig, kleine wereld was het En de geluiden zijn dan ook heel anders he?

Tussen de middag ook nog gelopen op weg naar de hondentraining. Nog steeds mistig maar toch meer wind en dus kouder. Nu ben ik er wel weer klaar mee voor vandaag. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jan 2022 17:15    
Vrouw Weeggegevens   yaco
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambrige

Reageer met quote
Geke schreef:
Eén of twee keer per week kom ik nog even kijken op de weegclub, tot eind januari, dan stop ik.

Het zou ook leuk zijn als er dan iemand is die dit sprintje wil voortzetten! Want het is toch wel erg leuk om zo al die verhalen bij elkaar te zien. En ik geloof beslist dat het kan helpen om van die bank af te komen en de wandelschoenen aan te trekken.

Lientje, wat sneu voor je! Sterkte en beterschap.
Ik ga je verwijderen uit deze sprint.

En L1970, ofwel Leonie, wat goed van je dat je hier weer komt! Ik had je al een tijd gemist. Een goed voornemen om dagelijks een lunchwandeling te doen. Omdat je in het verleden heel erg veel gewandeld heb (ik was erg onder de indruk altijd van jouw kilometers) twijfel ik er niet aan, dat je er weer van gaat genieten. Veel succes ermee!

Vorige week liep ik 23 km met een wandelmaatje, het was een prachtige tocht hier in de omgeving. En het was sinds september dat ik weer eens meer dan 15 km maakte. Het ging erg goed, al merkte ik de volgende dag wel wat stramheid bij het overeind komen. Ach ja, het lijf moet er toch weer even aan wennen.

Ben ook nu niet super actief. Maar loop nog wel.
ja ik lees ook niet elke dag. Maar lees wel alles.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jan 2022 10:34    
Vrouw Weeggegevens   Klazina54
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond

Reageer met quote
Vandaag mijn vroege ommetje gedaan in de mist en ook nog koud mijn lunchommetje ook gedaan nog steeds mistig hier bah geen lol aan de steps zijn niet noemenswaardig op dit moment hoop morgen dat ik meer stappen maak.

Jammer dat je stopt Geke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 jan 2022 14:49    

Reageer met quote
Ik was vandaag naar het strand, in Hargen a/z. Langs de zee lopen, aan mijn vader denkend. Het was zijn sterfdag vandaag. En hij was van oorsprong een zeeman toen ik een klein meisje was. Geen betere plek om aan hem te denken dan daar. En de honden vonden het ook fijn. Anderhalf uur gelopen. Was bijna windstil en dus niet koud. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 jan 2022 21:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Pagina 10 van 11