Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Kilometervreters... wandelen of hardlopen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
Van harte gefeliciteerd Klazina met je verjaardag en wat heerlijk dat je een nieuwe auto hebt.

Ik kon in augustus maar een kwartier wandelen en was dan totaal uitgeput en alles deed dan zeer…. En nu een wandelvirus gekregen door de sprint en hubbies als FM en anderen.

Vandaag gelukkig voor de storm gewandeld naar en van het station en nog 10 km in het bos. Zal vanavond mijn ommetje missen want zo gewend even ‘s avonds lekker naar buiten en even de dag uitwaaien. Morgen nieuwe kansen
Yes! (nederlands=

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 feb 2022 20:12    
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
Klazina54 schreef:
Vandaag ben ik jarig, vroeger hingen de vlaggen nog uit want prinses Marijke daarna Christina was ook 18 februari jarig.

cheerleader van harte gefeliciteerd

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 feb 2022 20:20    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Klazina alsnog gefeliciteerd, ik hoop dat je een leuke dag had. Luxe weer een auto voor jezelf! Erg blij Zeker als het rotweer is zul je daar van genieten. Lachen

Ik was naar de camping zaterdag ochtend. Even kijken of er daar geen schade was en gelijk een rondje door het bos gedaan. Alles was ok gelukkig. Alleen een vliegden achter in de groenstrook bij onze plek hing helemaal scheef. Die wordt nu weggehaald. Lach

Soesje lopen is gewoon ook lekker. Om het hoofd leeg te krijgen en het lijf moe. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 feb 2022 2:37    
Vrouw Weeggegevens   Klazina54
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond

Reageer met quote
Kennedymarsen in 2022
Vrijdag 11 maart 2022: Kennedymars Waterpoortloop, Ooltgensplaat (Zuid-Holland)
Vrijdag 11 maart 2022: Kennedymars RWV Ridderkerk – Dordrecht – Ridderkerk (Zuid-Holland)
Vrijdag 18 maart 2022: Kennedymars de vier dorpentocht, Klarenbeek (Gelderland)
Zaterdag 16 april 2022: Kennedymars Sittard (Limburg)
Vrijdag 13 mei 2022: Kennedymars Etten-Leur (Noord-Brabant)
Zaterdag 21 mei 2022: Kennedymars 80 Land van Cuijk (Noord-Brabant)
Woensdag 25 mei 2022: Kennedymars Drentse Wandel 4-daagse Odoorn (Drenthe)
Vrijdag 27 mei 2022: De 80 van de Oude Hollandse Waterlinie Hoornaar (Zuid-Holland)
Vrijdag 17 juni 2022: Kennedymars Rijsbergen (Noord-Brabant)
Zaterdag 18 juni 2022: Kennedymars 80 van de Osse Maaskant (Noord-Brabant)
Zaterdag 2 juli 2022: Kennedymars Someren (Noord-Brabant)
Zaterdag 10 sept 2022: Kennedymars De 80 van de Langstraat, Waalwijk (Noord-Brabant)
Vrijdag 16 sept 2022: Kennedymars Haaksbergen (Overijssel)
Vrijdag 23 sept 2022: Kennedymars 80 van de Glasstad, Leerdam (Utrecht)
Zaterdag 24 sept 2022: Kennedymars Tocht om de Noord (Groningen)
Vrijdag 4 nov 2022: Kennedymars Nacht van Olat, Boxtel (Noord-Brabant)
Kennedymarsen waarvan nog geen datum bekend is.

Oeps en ik dacht dat de Kennedymars in Maastricht en Sittard gelopen werd Schaam Schaam

Met mijn fitbit heb ik de kennedymars virtueel gelopen in New York, maar lang niet binnen de tijd, nu het beter met me gaat wil ik het weer op gaan voeren maar eerst de 10.000 steps per dag , laat ik daar maar eerst mee gaan beginnen.

Dank jullie wel voor de felicitaties, vanwege de storm hebben 2 vriendinnen afgebeld, ik heb nog nooit zoveel verjaarskaarten gehad, mijn dochter met haar kinderen zijn nog geweest, ze heeft een klein autootje en moest een stuk langs het water rijden, een rukwind en kwam op de berm terecht, het was alleen schrikken, geen schade.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 feb 2022 8:15    

Reageer met quote
Wat een schrik voor je dochter Klazina. ohhh Die rukwinden zijn verraderlijk. Rollende ogen

Ik heb maar een piepklein rondje gedaan tussen de buien door. Verder vond ik het een prima slaapdag! Lachen Straks een nieuwe kans en dan hoop ik maar dat het echt even droog is. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 feb 2022 3:06    

Reageer met quote
Nou, droog was het helaas niet. Ik krijg een sik van het weer hoor. Tijd voor lente, zon en geen wind!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 feb 2022 2:02    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Nou, droog was het helaas niet. Ik krijg een sik van het weer hoor. Tijd voor lente, zon en geen wind!

Mijn idee....gisteren ommetje gelopen met ons pa naar de dokter. Guur en grauw met veel wind, brrrr.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 22 feb 2022 6:41    

Reageer met quote
Kort rondje. Ik krijg steeds rare punten van de app. Kan ook vaker wel dan niet delen op FB zodat ik die punten ook misloop. Krijg er eerlijk gezegd genoeg van. Van de app, niet van het wandelen hoor. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 feb 2022 2:40    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Kort rondje. Ik krijg steeds rare punten van de app. Kan ook vaker wel dan niet delen op FB zodat ik die punten ook misloop. Krijg er eerlijk gezegd genoeg van. Van de app, niet van het wandelen hoor. Lach

ja de techniek laat het soms behoorlijk afweten. Maar het wandelen zelf is het belangrijkste
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 23 feb 2022 12:29    

Reageer met quote
Dat is zo, zolang we maar in beweging blijven he. Vandaag gewandeld van en naar de training met de hond in het bos. Van de auto naar de trainingsplaats was nog een aardige tippel. Lachen Vanmiddag was het hondenweer. Brrr. Gisteren was het ineens heel lente-achtig. Was van korte duur. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 feb 2022 21:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Volgende
Pagina 16 van 18