Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Kilometervreters... wandelen of hardlopen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik moet mijn reeks opnieuw starten want ik ben er de afgelopen week een paar dagen tussenuit geweest met lopen. En ik kon me er niet toe zetten. Geen zin, slecht weer ook. Maar ik heb mezelf een schop onder de kont gegeven en de teller staat nu weer op 2 dagen. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 feb 2022 3:03    

Reageer met quote
En dat is dus 3 in de nieuwe reeks. Straks na het werk lekker even langs de camping (kijken of alles storm Corrie goed doorstaan heeft!) en dan ga ik daar -met honden en echtvriend- lekker een rondje door het bos. Lach Zin in!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 feb 2022 2:27    
Vrouw Weeggegevens   Klazina54
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond

Reageer met quote
Soesje echt wel veel km. leg je af , op het moment wandel ik weinig een uur per dag s’morgen en tussen de middag met de honden en dan de steps binnen of boodschappen doen. Het weer is niet zo geweldig en heb nog steeds last van de nekhernia maar veel minder het gaat de goede kant op. Ook wil ik weer een auto kopen zodat ik met de honden naar het bos kan gaan, kunnen ze los rond rennen het is een losloop gebied en deed dit eerder, dat mis ik toch wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 feb 2022 8:12    
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
Dat zou fijn zijn Klazina als je met de auto naar het bos kunt en de honden lekker los kunnen lopen/rennen.
Vandaag 2x 1,5 uur gewandeld in het bos waar ik 15 min al wandelend vandaan woon. Het was koud maar droog Erg blij vanmiddag begon het laatste kwartier beetje te regenen maar geen regenbroek/skibroek aan dus even stevig doorstappen naar huis.
Koud enz deert mij niet, regen eigenlijk ook niet als ik skibroek aan heb. Heb een goede regen wandeljas besteld vandaag online voor het voorjaar. Geef mijn geld dus goed uit aan kleding en wandelen favoriet. Ook een skibroek bij de Lidl gescoord vorige week. Vanavond om 20.30 uur hoop dat het dan droog is voor een wandeling, vind het heerlijk als het donker is even naar buiten te gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 feb 2022 20:36    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ben weer flink aan het bewegen, wil in juli graag weer de Nijmeegse doen. Vrijdag met ons ma 20 km gewandeld, veel tegenwind, regen en glibberige paadjes, moest echt hijgen. Viel me erg tegen hoe mijn conditie achteruit gehold is. Dus nu weer volle kracht vooruit.

Ik doe ook weer mee aan de Duivelse Double Digits, dan wandel je dit half jaar 1,11/2,22/3,33 en zo verder tot 9,99. 10,10 11,11 12,12 en zo verder tot/met 50,50 en 66,66 km. 51 afstanden tot/met 30 juni. Je moet ze op 1 dag afleggen. En je kunt maar 1 afstand afstrepen per dag. Je mag ook meer lopen, het is de bedoeling dat je een foto maakt van je sporthorloge

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 06 feb 2022 8:35    

Reageer met quote
Dag 4 een niet actief en heel kort, hondenweer! ommetje. Morgen nieuwe dag. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 feb 2022 3:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ook een soort van skibroek besteld, helaas in maart pas binnen.
Wat heerlijk zo dicht bij het bos te wonen soesje. Ik woon een half uurtje wandelen van het meinweggebied vandaag een groot gedeelte losloopgebied . Maar ook hier aan het uiteinde van de straat ook een klein losloopgebied vinden ze ook wel fijn.
Hopelijk vandaag beter weer dan gisteren Regen het heeft de hele dag geregend met stootwinden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 feb 2022 7:25    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
L1970, een sportieve moeder heb je, doe ik haar niet na
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 feb 2022 7:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Flying missy alweer dag 5 in de reeks,
Had de camping het goed doorstaan met de storm?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 feb 2022 7:40    

Reageer met quote
Klazina54 schreef:
Flying missy alweer dag 5 in de reeks,
Had de camping het goed doorstaan met de storm?
Er was 1 touw losgeraakt waar de hoes van de caravan mee vast zit. Maar omdat er onderdoor spanbanden zitten was alles toch nog op zijn plaats. Lach Even weer vastgemaakt en daarna lekker gewandeld. De honden genieten dan zo. Erg blij

En nu al weer dag 6. 2 keer een ommetje.

Leonie ja, dan moet je idd al wel gaan trainen en opbouwen he. Lach

Ik ga morgen weer ergens op pad met de honden, dan zit mijn werkweekje er weer op. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 feb 2022 3:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Pagina 14 van 18