Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Kilometervreters... wandelen of hardlopen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Elke dag een ommetje, ook als het koud en naar is. Sip Wordt al weer een mooie reeks. Lach Morgen ochtend voor 9.00 uur weer. Want moet trainen met jongste hond, gaat het in 1 moeite door. Lachen En dan in de nacht weer werken. Dat maakt het altijd ingewikkeld. Rollende ogen Moet ik echt tijd zoeken om te lopen. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 jan 2022 1:49    
Vrouw Weeggegevens   yaco
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambrige

Reageer met quote
Was vanmorgen wel erg koud hoor. Kreeg zelfs natte sneeuw om de oren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 jan 2022 10:43    
Vrouw Weeggegevens   Klazina54
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond

Reageer met quote
Ook mijn dagelijksommetje voor 9 uur, hier redelijk weer. Soesje wat maak jij veel stappen dagelijks.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 jan 2022 12:35    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Tot nog toe kom ik aan mijn stappendoel, maar het is wel nat en koud vandaag.. succes allemaal en een fijn weekend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 jan 2022 10:29    

Reageer met quote
Ommetje zonder punten voor actief lopen. Tsja honden willen nou eenmaal echt overal snuffelen. Verward Morgen beter dan maar weer. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jan 2022 5:45    

Reageer met quote
Vandaag wel een 'aktief' ommetje gelukkig. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 jan 2022 2:52    
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
gut helemaal vergeten dat ik me hier had ingeschreven Lach
Afgelopen week 3x hardgelopen en op de dagen van niet hardlopen, half uurtje gewandeld. Zal wat trouwer hier schrijven.
Vandaag half uur gewandeld met dreumes op de driewieler, en vanavnod hardlopen (met zo'n opbouwprogramma).

kleintje1987 gebabbel weegdag zondag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 jan 2022 15:18    
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
Gisteren mooie klompenpad wandeling gemaakt rond Elburg, door land van de boeren over de velden, langs een mooi landhuis met een eigen begraafplaats zelfs.
Leuke verborgen paadjes en met een trapje over afrastering geklommen. Echt de moeite waard zo’n klompenpad. Ga ik vaker doen in het weekend en leuk in een andere omgeving wandelen. Vanmorgen met het vroege ommetje eens geen muziek geluisterd maar de vogels lekker horen fluiten en de specht lekker horen tikken. Drie ommetjes vandaag gelopen zoals ik elke dag doe, flink wat km gemaakt.
Ommetjes app hersenstichting heeft collecte week, je kunt doneren of een online collectebus aanmaken, krijg je ook punten en medailles voor trouwens. Ik zag bij iemand in mijn ranglijst namelijk een vreemde medaille en toen kreeg ik het pas in de gaten dat er deze week de collecte is van de hersenstichting.
Ik ben gepromoveerd naar meester Cool Verrast vraag mij af of dit het laatste hoogste level is. Zie er niks boven staan namelijk. Nou meesterlijk dan zeg ik maar Lachen Lachen Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 jan 2022 23:26    
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
Gisteren mooie klompenpad wandeling gemaakt rond Elburg, door land van de boeren over de velden, langs een mooi landhuis met een eigen begraafplaats zelfs.
Leuke verborgen paadjes en met een trapje over afrastering geklommen. Echt de moeite waard zo’n klompenpad. Ga ik vaker doen in het weekend en leuk in een andere omgeving wandelen. Vanmorgen met het vroege ommetje eens geen muziek geluisterd maar de vogels lekker horen fluiten en de specht lekker horen tikken. Drie ommetjes vandaag gelopen zoals ik elke dag doe, flink wat km gemaakt.
Ommetjes app hersenstichting heeft collecte week, je kunt doneren of een online collectebus aanmaken, krijg je ook punten en medailles voor trouwens. Ik zag bij iemand in mijn ranglijst namelijk een vreemde medaille en toen kreeg ik het pas in de gaten dat er deze week de collecte is van de hersenstichting.
Ik ben gepromoveerd naar meester Cool Verrast vraag mij af of dit het laatste hoogste level is. Zie er niks boven staan namelijk. Nou meesterlijk dan zeg ik maar Lachen Lachen Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 jan 2022 23:26    

Reageer met quote
Die medailles kijk ik nooit naar eerlijk gezegd. Soms komt er ineens 1 bij ergens voor. Lachen

Weer een dagje een Ommetje van -de gebruikelijke- 13 punten. Het wordt een beetje saai he. Uitlachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 jan 2022 3:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 12 van 18