Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Kilometervreters sprinten naar de zomer!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   L1970
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik had alles ingevoerd, was bezig met er een pdf van te maken toen ik blijkbaar boven mijn laptop in slaap gevallen ben. Ik heb het niet meegekregen, manlief zei het. Dus als ik straks die laptop weer open doe, deel ik de link.

Groetjes Leonie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 22 jul 2019 7:26    

Reageer met quote
Omdat iedereen er hier al zolang op wacht, heb ik hier een zo compleet mogelijk overzicht tot/met nu.

https://drive.google.com/open?id=1vscSFEwUSuGVzgTF2RZ1EjOxqwisdt39

Het pdfje laat zien wat de stand voor iedereen is, zodra ik het gevoel heb dat iedereen zijn km's heeft doorgegeven,dan maak ik de echte overzichten, maand, jaar, alles.

We hebben met elkaar al 2311 km afgelegd in 270 wandelingen, dat is nu al meer dan de vorige periode. Dus succes iedereen, trek gewoon de stoute (of lieve) schoenen aan. Liefst elke dag een ommetje, een half uur wandelen levert al veel gezondheidsvoordeel op.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 22 jul 2019 10:46    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
Vind het vandaag een lekker temperatuurtje,als mijn man dalijk naar de repetitie avond gaat,ga ik een rondje hardlopen..zal niet van harte gaan,met flink wat wandel momentjes maar dat geeft niet,ik moet gewoon weer ergens beginnen.Heb sinds 27 juni vorig jaar niet meer hardgelopen. Dus oefff,maar ik ga er voor!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 jul 2019 18:10    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
L1970 schreef:
Omdat iedereen er hier al zolang op wacht, heb ik hier een zo compleet mogelijk overzicht tot/met nu.

https://drive.google.com/open?id=1vscSFEwUSuGVzgTF2RZ1EjOxqwisdt39

Het pdfje laat zien wat de stand voor iedereen is, zodra ik het gevoel heb dat iedereen zijn km's heeft doorgegeven,dan maak ik de echte overzichten, maand, jaar, alles.

We hebben met elkaar al 2311 km afgelegd in 270 wandelingen, dat is nu al meer dan de vorige periode. Dus succes iedereen, trek gewoon de stoute (of lieve) schoenen aan. Liefst elke dag een ommetje, een half uur wandelen levert al veel gezondheidsvoordeel op.

Helemaal fijn weer, Leonie, bedankt voor het overzicht!
En allemaal blijven wandelen/rennen dus! Het is toch prachtig dat we al zoveel kilometers hebben afgelegd.

Ik ga een nieuw sprintje starten, en meld het hier wel weer als het er is.

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 jul 2019 20:10    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Meteen maar even aangemaakt. Het gaat volgende week in, dus iedereen kan de kilometers tot en met zaterdag nog hier noteren, en vanaf zondag in het nieuwe sprintje.
Of heb je, vanwege de overzichten, liever dat het vanaf zaterdag gaat, Leonie? Of maakt dat niet uit?

In elk geval welkom bij de vervolgsprint:
https://www.weegclub.nl/forum/van-hartje-zomer-naar-de-nazomer-met-de-kilometervreters-t56286.html

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 jul 2019 20:16    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
Yes yes yes,ik ben erg blij en tevreden!!!
Net hardgelopen,rustig aangedaan.Maar sta versteld van mijzelf... ik liep 2.6km zonder tussendoor te wandelen.Kijk ik ging tempo slak,maar dat geeft niet.Denk dat ik vrijdag of zaterdag weer loop,dan is het weer iets koeler!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 jul 2019 21:03    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat goed Milly!

Vanavond weer m’n rondje van 3,2 km. gewandeld.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 jul 2019 22:58    

Reageer met quote
milly24 schreef:
Yes yes yes,ik ben erg blij en tevreden!!!
Net hardgelopen,rustig aangedaan.Maar sta versteld van mijzelf... ik liep 2.6km zonder tussendoor te wandelen.Kijk ik ging tempo slak,maar dat geeft niet.Denk dat ik vrijdag of zaterdag weer loop,dan is het weer iets koeler!!

Goedzo, het begin is er!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 23 jul 2019 7:23    
Vrouw Weeggegevens   onig58
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik wil best weer mee doen, maar het overzicht valt me enorm tegen. Mijn overzicht is helemaal leeg, terwijl ik mijn kilometers allemaal doorgegeven heb.

Dus ik denk er nog even over na, voor mij ontbreekt zo het doel van dit sprintje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 jul 2019 19:34    

Reageer met quote
onig58 schreef:
Ik wil best weer mee doen, maar het overzicht valt me enorm tegen. Mijn overzicht is helemaal leeg, terwijl ik mijn kilometers allemaal doorgegeven heb.

Dus ik denk er nog even over na, voor mij ontbreekt zo het doel van dit sprintje.

Dat kan niet, ik heb bijna elke dag bij jou km's ingevuld. Je bent één van de kilometer kanjers. Ik ga ernaar kijken, wat er aan de hand is. Dat moet op mijn laptop. Morgen dus.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 24 jul 2019 22:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20  Volgende
Pagina 18 van 20