Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Kilometers maken met de Kilometervreters!

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Al sinds 2013 zijn de Kilometervreters in actie! Er komen steeds nieuwe deelnemers bij en er haakt wel eens iemand af. Er is een soort vaste kerk, maar nieuwe deelnemers zijn van harte welkom! Hoe werkt het?

Het gaat hier niet om je kilo's, maar om je kilometers die je al wandelend of rennend aflegt.
Die vermeld je hier per dag in rood, je mag het wel opsparen en een aantal dagen achter elkaar noemen. En er af en toe iets bij vertellen over hoe het ging is ook fijn. Zo stimuleren en motiveren we elkaar.

Alle kilometers worden bijgehouden en in een overzicht gezet. Dit levert mooie resultaten op, soms verzinnen we een gezamenlijk doel en ieder krijgt ook afzonderlijk een persoonlijk overzicht te zien.

Lijkt het je leuk om mee te doen?
Sluit je bij ons aan en word ook een Kilometervreter!

Bij 22 deelnemers sluit de sprint, want meer deelnemers passen niet in het overzicht.

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 dec 2018 11:11    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Ik vind het een leuk sprintje maar heb geen flauw idee hoeveel kilometers ik loop (telt fietsen ook mee?)... Hoe houden jullie het bij?

Ik tel alleen de minuten. Ik kan misschien wel een beetje grofweg een gemiddelde berekenen op basis van het aantal minuten dat ik liep. (Ik weet dat ik ca 4 km per uur loop meestal). Is dat voldoende, of moet ik nauwkeurig weten hoeveel km ik precies aflegde?

~ The only thing that works is to turn within.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 dec 2018 16:16    

Reageer met quote
Fietsen telt niet mee, het gaat echt om de stappen die je maakt. Lopen of hardlopen dus.

Je mag het schatten, de afstand die je maakt. Maar er zijn er veel hier die een stappenteller hebben of een app die de afstand bij houdt. Maar net wat je zelf prettig vindt. Als je maar een afstand invult (en niet de hoeveelheid stappen).

Leuk, Nicky, om je hier te zien. Welkom!

Trouwens, dit wil ik ook nog even noemen: dit is al die jaren het sprintje geweest wat door Mamdarijn getrokken werd. Mamdarijn doet nog steeds mee, maar vanaf nu als deelnemer en niet meer als sprintbeheerder. Het werd voor haar tijd om andere keuzes te maken. Bedankt Mamdarijn voor al jouw inspanning en positieve inbreng die je altijd gaf!

Leonie en ik zullen proberen om het voort te zetten. Leonie houdt de kilometers bij en ik het sprintje zelf. We hopen het unieke en superleuke karakter van dit sprintje vast te kunnen houden.

i

Laatst aangepast door Geke op wo 19 dec 2018 22:21, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 dec 2018 10:53    

Reageer met quote
Geke schreef:
Fietsen telt niet mee, het gaat echt om de stappen die je maakt. Lopen of hardlopen dus.

Je mag het schatten, de afstand die je maakt. Maar er zijn er veel hier die een stappenteller hebben of een app die de afstand bij houdt. Maar net wat je zelf prettig vindt. Als je maar een afstand invult (en niet de hoeveelheid stappen).

Leuk, Nicky, om je hier te zien. Welkom!

Dank je wel Geke, okay, ik heb me aangemeld!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 dec 2018 15:51    

Reageer met quote
Leuk, Emma, dat je mee komt doen.
En ook Jan is weer van de partij.
En Nicky heeft zich aangemeld. Super!

Vanaf zondag (of is het toch zaterdag?) worden de kilometers geregistreerd, maar je mag alvast wat noteren hoor.

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 dec 2018 22:24    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Geke en ik trekken nu samen het karretje. Mamdarijn heeft het stokje overgedragen. Bewegen is hier het ultieme doel. Uiteraard mag je hier melden wat je nog meer doet dan wandelen of rennen. Zet je aantal km's in rood en zet de dag of datum erbij. Ik ga dat invullen in de excel lijstjes en deel dat om de paar weken, zodat je weet hoeveel je doet en hoeveel we samen hebben afgelegd. Wandelen is vetverbrandingsactiviteit nr 1.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 19 dec 2018 22:30    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gezellig, ik doe graag weer mee.
Leuk ook dat er nieuwe mensen aansluiten. Welkom!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 dec 2018 10:56    

Reageer met quote
Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 dec 2018 11:36    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik doe ook weer graag mee!! Afgelopen 14 dagen schitterde ik in dit sprintje van afwezigheid. Maar ik heb wel bijna dagelijks mijn rondje gelopen. Weer of geen weer, ik ga gewoon....

10 rondjes van 3,2 km. = 32 km.

Alvast een gezellig weekend allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 dec 2018 11:50    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe ook weer mee. Ben nu nog ziek en deze maand zal er niet veel meer gelopen worden maar ik wil het zeker weer oppakken! Fijn dat jullie het over willen nemen, bedankt dames!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 21 dec 2018 15:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 1 van 26