Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Kilometers maken met de Kilometervreters!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 42, 43, 44  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
L1970 schreef:
Mamdarijn schreef:
Echt bemoedigend om te lezen dat na tegenslag ook weer te herstellen is. Leonie heeft inderdaad een indrukwekkend verhaal, ik vind het heel bijzonder dat ik dat van zo dichtbij met de kilometervreters mee mocht beleven.

Vandaag heb ik twee keer een wandeling gemaakt; één keer in het zonnetje en de ander in het donker. Vanmiddag was het ruim anderhalf uur, ik gok 8 km en vanavond ander tempo, bijna anderhalf uur, ik gok 6 km. Totaal dus 14 km

Mamdarijn, Jij bent ook degene geweest die me af en toe een berichtje schreef als ik in een moeilijke periode zat. Ik mijdde weegschalen dan enzo. Zo kon je me toch dikwijls alweer voortijdig uit de put trekken. Ik heb dat erg gewaardeerd.

Gaaf!
Dat is de kracht van weegclub, we trekken elkaar er doorheen en steunen elkaar! Blij dat ik dit voor je kon doen, ik ervaar die steun ook, ben er ook al vaak doorheen getrokken door weegdinnetjes..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 7:36    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Gisteren in rustig tempo met de wandelfit groep gewandeld. Ze willen graag verder, maar niet met de reguliere groep omdat dit te pittig loopt. Ik wist dat niet, het verraste me, want ik dacht dat de begeleiding nu klaarmwas. Maar ik sloot me wel bij hen aan, om lekker bij te kletsen want sommigen had ik al een tijdje niet gezien.

Ik schat in dat we 4,5 km gelopen hebben

Leonie, ik stuur de bestanden nog één keer toe via dropbox omdat dat als voordeel heeft dat je er makkelijker in samen kan werken, en de bestanden compleet blijven. Lukt dat niet dan zal ik we transfer gebruiken
Vanavond kruip ik achter de pc

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 7:43    
Vrouw Weeggegevens   Kaya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Weer een wandelingetje gemaakt.
Ik merk wel dat ik meer een ochtend/middagwandelaar ben dan een avondwandelaar. Leuk stukje gewandeld wel een fris windje in mijn snoet. Ik zit nu met rode konen op de bank haha

4km

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 12:24    
Vrouw Weeggegevens   Nijne

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Reageer met quote
Woensdag 9 jan.5.3 km gewandeld en
donderdag10 jan. 5.3 km
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 12:33    
Vrouw Weeggegevens   BosUil
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:

Leonie, ik stuur de bestanden nog één keer toe via dropbox omdat dat als voordeel heeft dat je er makkelijker in samen kan werken, en de bestanden compleet blijven. Lukt dat niet dan zal ik we transfer gebruiken. c

Je kunt ook bestanden delen via Google drive.
Ik zit bij verschillende groepen waarbij dat goed werkt.
Je hebt een Google-account nodig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 17:31    
Vrouw Weeggegevens   BosUil
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
.dubbel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 17:32    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
Lief van je Bosuil,momenteel veel wandelen.Moet zeggen als ik met dit gewicht hardloop,wel vaker gedaan,geen last van mijn knieen krijg,ik mag niet klagen op dat vlak.Het gaat best lekker deze week,qua eten,geen mega snoep/snack buien. Hele week gewerkt,dan loop ik alles bij elkaar meer als 10km op een dag,maar dat noteer ik nooit. Alleen echt het wandelen daarbuiten en dergelijke. Vandaag naar afhaalpunt gelopen,was niet ver 1.2km. Vanavond hamburger,krieltjes en sla op.Normaal de neiging om mayo bij krieltjes te nemen,nu niet gedaan,miste het niet.[/quote]

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 21:02    
Vrouw Weeggegevens   lientje1972

Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
10/1 3,9 km
11/1 5,0 km

En bijna 50 km gefietst, dat telt niet. Mijn fiets heeft weereen onderhoudsbeurtje gehad en hij fietst weer zo fijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 22:24    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Gisteren ook nog een lunchwandeling gemaakt van 2 km, was ik vergeten mee te nemen in mijn dagverslagje..

Vandaag niet gewandeld, het regende pijpestelen, dat is niet motiverend als je op kantoor zit..

Morgen start de opstartcursus voor hardlopen, en ik ga weer meedoen. Ik weet dat er een tweedelige inderbreking komt omdat ik twee keer geopereerd moet worden aan staar, 21 januari de eerste keer en een maand later waarschijnlijk de tweede keer..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 22:57    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Geke schreef:
Ik vul nog even aan over fitbit of stappenteller... Vorig jaar heb ik een aantal maanden een activity tracker gehad, een goedkope maar hij deed het prima. Alleen, het knopje van de armband sleet wat en ging steeds losser zitten. En zo ben ik hem toen tijdens een lange wandeling helaas verloren. Ik kwam er een kilometer later pas achter en kon niet meer terug om te zoeken...

Ik heb daar dagen last van gehad. We zijn hier erg bezig met bewuste aanschaffingen, consuminderen, verkleinen van de ecologische voetafdruk. Dan wil je toch niet zo'n stukje techniek domweg kwijtraken in de natuur? Ik schaam me er nog steeds voor. Daarom heb ik ook nog steeds geen vervanger. Want wat is er mis met afstanden schatten? Als je maar beweegt, toch? En als ik echt een tocht ga lopen of een onbekende afstand, dan zet ik de Strava app aan en die houdt het allemaal precies bij. Dus tot nu toe gaat het prima zonder zo'n ding.
En nu, met die afschuwelijke containerramp, voel ik de schaamte weer. Al die rotzooi die daar nu in zee ligt, wij hebben dat gedaan, wij willen al die spullen. Ik las daarover een artikel wat ik hier ook maar even deel, mocht het je interesseren. Zie hieronder in groen.

Misschien niet helemaal gerelateerd aan wandelen? Toch wel! Ik merk, nu ik steeds meer wandel, dat ik meer respect krijg voor de aarde en meer verdriet voel over wat we als mensen de aarde aandoen. Uitputting van grondstoffen, milieuvervuiling, veel teveel industrie, enzovoorts. We moeten beter op de aarde passen! Dit soort gedachten heb ik steeds meer. Wandelen is toch ook: verbonden zijn met de aarde. Maar misschien heeft het ook niks met wandelen te maken, misschien hebben jullie dit helemaal niet?

Hoe dan ook, ik probeer te consuminderen en daar hoort voor mij voorlopig even geen activity tracker of fitbit bij.

Tja, jij hebt waarschijnlijk een horloge en dan is een tracker misschien dubbel.. Maar mijn tracker was mijn horloge en die mis ik dubbel naast de stimulans om te bewegen. Ik heb een zittende baan dus als ik mijn streepje op rood heb staan kom ik even van mijn stoel. Mijn stappenteller is de afgelopen jaren erg belangrijk geweest, dus zeker het vervangen waard.

Ik snap wel dat dit bij jou anders is. Ik begrijp je beslissing helemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 23:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 42, 43, 44  Volgende
Pagina 18 van 44