Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen mannen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Kees stelt zich voor

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   Kees
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en veel wandelen

Reageer met quote
Hoi, ik ben Kees, woon in Groningen en ben 45 jaar.

Sinds zo lang ik mij kan herinneren heb ik al problemen met mijn gewicht. Dieten en periodes van aankomen wisselen elkaar constant af. 20 jaar geleden woog ik nog zo'n 130 kilo, maar ik heb ooit ook netjes 80 kilo gewogen. Maar dat duurde niet lang. De laatste 10 jaar pendel ik zo tussen de 110 en 100 kilo.

Nu zit ik weer boven de 110 en met dit warme weer ben ik super gemotiveerd om weer eens flink af te vallen. Ervaring leert dat met gewoon gezond eten en veel wandelen, een paar kilo eraf wel gaat lukken. Maar daarna wordt het moeilijker. Ik hoop dat via deze weegclub het dit keer niet bij een paar kilo zal blijven. Eindelijk weer eens een normaal gewicht is bijna te mooi om waar te zijn!

Deze weegclub vind ik een bijzonder goed idee. Afvallen is doorgaans maar een eenzame bedoening en hoewel iedereen wel kan zien dat ik te zwaar ben is mijn gewicht doorgaans een zorgvuldig bewaard geheim. Ik verwacht dat met het regelmatig vermelden van mijn gewicht op deze website en het lezen van ervaringen op het forum, net dat beetje extra motivatie geeft om nu toch echt tot het einde door te zetten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 jul 2008 10:46    
Vrouw Weeggegevens   Boeddha
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dieet van Diabetescentrum

Reageer met quote
Hoi Kees,

welkom bij ons weegclubje

Succes.

Groeten Sien

Diabetes type 2

Motto: Vrij zijn van te veel wensen brengt RUST
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 jul 2008 10:50    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 29 jul 2008 11:17    
Vrouw Weeggegevens   Chrisv
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Welkom Kees en heel veel succes Uitroep

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 jul 2008 12:05    
Vrouw Weeggegevens   Alberta
Weegclubfan voor het leven

Dieet: 40 punten dieet

Reageer met quote
Van harte welkom bij onze weegclub!

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt. De weegclub zorgt er voor dat je dit niet in je eentje hoeft te doen. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kan je elke week op een vaste door je zelf gekozen dag je gewicht insturen. Dat is zeg maar de stok achter de deur om jezelf in gareel te houden. Dit gewicht, je startgewicht en je gewichtsafname, is zichtbaar voor de andere deelnemers doordat bij je forum berichten een blauw knopje komt te staan dat verwijst naar je weeg gegevens.

Wat vind je verder bij ons:

* Recepten: De deelnemers van de weegclub hebben al heel veel recepten verzameld. We hebben recepten voor allerlei verschillende dieeten.

* Tips: Op de weegclub kan je ook heel veel tips vinden. Zoek je iets specifieks ga dan naar de zoek pagina.

* Dagboeken: Veel deelnemers houden goed bij wat ze eten en overleggen daarover met andere deelnemers.

* Ticker: Klik het tabblad "deelnemers" aan en dan vouwt zich een menu uit waar "ticker" bij staat, klik die aan en zoek iets leuks uit wat jou aanspreekt.

Vervolgens kopieer je de link van de ticker onder je muisknop en ga je naar "forum Menu" waar je je profiel vindt. Klik "wijzig profiel" en plak daar de link van de ticker in het stukje "onderschrift", vervolgens zal bij alle nieuwe berichten je ticker erbij staan.

* Acties: We organiseren ook regelmatig een actie. Waarbij we gezamenlijk een afval sprintje organiseren om er even extra fanatiek tegenaan te gaan om bijvoorbeeld voor de vakantie toch nog even die extra kilo's kwijt te raken.

En last but not least, we hebben natuurlijk ook een babbelboxs. Daar kan je lekker kletsen over van alles, ook als het bijvoorbeeld even tegenzit met het afvallen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 jul 2008 13:12    
Man Weeggegevens   Hedwig1952
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hoi Kees,

welkom en veel succes bij het afslanken

groetjes
hedwig

IK HOOR ER BIJ
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: di 29 jul 2008 13:46    
Vrouw   Moems
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi Kees,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 jul 2008 15:12    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Goed dat je zulke goede plannen met jezelf hebt en dat doorzetten is een kwestie van vallen en opstaan.
Als je valt, laat het ons weten en we vangen je op.
Succes en de groetjes van Coby

De derde zaterdag van september is er een meeting in Utrecht .
Het zou leuk zijn om wat forum vrienden te ontmoeten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 jul 2008 15:31    
Man Weeggegevens   Kees
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en veel wandelen

Reageer met quote
Beste mensen,
Bedankt voor een warm welkom!
Heel leuk om zo een dieet te beginnen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 jul 2008 0:06    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote

Hallo Kees,
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
80 kilo is geen wonder, het is ook voor jou haalbaar. En inderdaad blijven mensen hier komen ook al zijn ze op gewicht.
Om anderen te helpen en om zelf op gewicht te blijven en vooral omdat het gezellig is en herkenbaar.
Veel plezier met het verliezen van deze kilo;s voor de allerlaatste keer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 aug 2008 0:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2