Auteur |
Bericht |
kaatje52 Ik blijf hier bij de weegclub

Geregistreerd op: 21-10-2009 Berichten: 32 Dieet: Atkins Woonplaats: brabant
|
|
Karin, bedankt voor je reactie,
Het duurt geen jaren maar 1 jaar voordat mijn darmen weer gewend zijn aan bepaald voedsel, zo is het mij verteld. het is de bedoeling dat ik alles weer met mate probeer te eten.
Ik laat zeker de tarwe nu achterwegen kijken hoe dat gaat.
groeten Gerrie |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 22 feb 2012 0:23 |
|
 |
|
 |
Simoontje Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 16-6-2009 Berichten: 5728 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Overijssel
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 22 feb 2012 8:52 |
|
 |
Sehasara Weegclubfan voor het leven

|
|
Het verschil is ook dat ik al wel heel veel ben aangekomen |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 22 feb 2012 9:08 |
|
 |

Geregistreerd op: 16-6-2009 Berichten: 5728 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Overijssel
|
|
Klopt.
Je bent natuurlijk wel aangekomen.
Maar komt dit alleen maar van "normaal" eten???_________________
Net toen de rups verzuchtte, dat z'n leven voorbij was, werd hij plots wakker als 'n schitterende vlinder |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 22 feb 2012 12:52 |
|
 |
|
 |

|
|
ja en stoppen met roken. Je lijf denkt bij elke koolhydraat...Jeeh opslaan want dat krijgen we niet zo vaak. Dus tja... |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 22 feb 2012 19:52 |
|
 |

|
|
Allemaal lastig he?
Gek is dat...
Ben benieuwd wat ik vrijdag weeg......
Bij mij is het nu elke dag op en af...
Apart is dat...  _________________
Net toen de rups verzuchtte, dat z'n leven voorbij was, werd hij plots wakker als 'n schitterende vlinder |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 23 feb 2012 10:38 |
|
 |
fud0 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 10-2-2012 Berichten: 357 Dieet: gezond eten en sporten Woonplaats: n brabant
|
|
door roken schijnt je stofwisseling sneller ook te gaan?
doordat de sappen in je maag komen ed.
dat stopt natuurlijk als je stopt met roken,
plus de neiging om een 'vervanger' te nemen,
veel mensen gaan dan meer eten, dus het is dan dubbel moeilijk als je nog eens wilt afvallen,
als je je doel maar haalt sehasara, al is het ..langzaam, je bent al zo goed op weg vind ik, petje af! _________________ Rufelo en Rufela leefden nog lang en gelukkig.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 23 feb 2012 12:05 |
|
 |
|
 |

|
|
Ik ben gestopt met roken en toen was ik al aangekomen door weer normaal eten. En ik ben niet echt gaan vervangen. Ik ben gestopt met de training van allen carr, een dag training. En ben vanaf dag een een niet roker. Tuurlijk veranderd je stogwisseling. Tis echt het muts dieet cohen day mij lijf verstoord heeft. En ja nu weer op mijn retour van waar ik kwam, terug naar rond de 70 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 23 feb 2012 12:21 |
|
 |
fud0 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 10-2-2012 Berichten: 357 Dieet: gezond eten en sporten Woonplaats: n brabant
|
|
ja ik las idd dat je al eerder gestopt was sehasara,
het was meer een algemene opmerking,
en ik dacht,
misschien werkt het nog even door...die evt. versnelde stofwisseling, ook als je al een poos gestopt bent,
en je zoekt misschien toch meer naar een alternatief
en dat is voor veel mensen eten, al is het evt. maar tijdelijk,
helemaal prima natuurlijk,
eerst roken, dan het eten zei iemand eens en het werkte toen ook zo voor hem, hij stopte met roken, ging een poos veel meer eten, ter compensatie, daar stopte hij weer mee na een half jaar,
na een jaar was hij van het roken af en van alles wat hij er had bij gegeten, iedereen zijn manier, ik vond wel petje af.
ja het cohen dieet werkt je uiteindelijk tegen?echt naar!!!!
ik heb het hier meer gelezen,
.. maar nu goed op weg!
succes sehasara!hold on! _________________ Rufelo en Rufela leefden nog lang en gelukkig.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 23 feb 2012 13:31 |
|
 |

|
|
sorry je bedoeld het vast erg goed maar ik snap niet zo goed wat je nu wilt zeggen. Ik weet van mijzelf dat ik niet extra ben gaan compenseren omdat ik een super blije gestopte roker ben vanaf dag 1. Dus wat voor de meesten mensen geld en hoe het voor de meesten mensen werkt...daar heb ik niets aan. Ik weet hoe het werkt voor mij en waar het bij mij mis is gegaan. En ik weet ook hoe het er nu weer goed gaat komen. Maar dat heb je in mijn allereerste stukje van dit boekje wel kunnen lezen.
Nooit meer op dieet, dus ik heb ook niets vol te houden... |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 23 feb 2012 16:33 |
|
 |
|
|