Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Karin's boekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sehasara
Weegclubfan voor het leven

Dieet: cambridge dieet,

Reageer met quote
Odette schreef:
Dat is best pittig!! Ik heb een poos gestreefd naar 90 gram eiwit (25%), maar daar had ik moeite mee. Ik zie dat jij 3x cappuccino neemt met veel melk, dat scheelt wel natuurlijk. Veel eiwit en weinig vet is diëtetisch gezien een beetje een nachtmerrie, de enige manier om het te doen is met veel magere zuivel. Het lijkt trouwens of je de runderreepjes vergeten bent in te vullen, ik zie ze iig niet bij het avondeten staan. Of kijk ik met mijn neus...

Ik bedoel ook niet dat je dat lijstje bij fooddiary niet moet bijhouden, maar dat het voor hier makkelijker is om dat gewone lijstje te zien.
Kijk maar wat je doet, het is jouw boekje...

de runderreepjes staan op de 2e pagina.
mijn voedingsdeskudige is bij mij op deze verhouding gegaan omdat ik van een koolhydraat beperkt dieet kom (Cohen) maar vaak eet ik dus al wel meer koolhydraten dan. Als ik me helemaal aan deze lijst hou kom ik er aardig aan zie: https://www.weegclub.nl/forum/dagmenu-1600kcal-puur-en-natuurlijk-en-gezond-eten-t36002.html

Mijn fooddiary hou ik zeker bij want dit komt van mijn app waar ik mijn eten invul en zie of ik aan mij calorieën kom. En ik dacht idd het is voor derden een stuk handiger om het uitgeschreven te zien staan. Dus nu doe ik beide.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 apr 2012 10:40    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Graag!! Lachen

Ook blij met Weegclub? Help met je donatie!! https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 27 apr 2012 10:45    
Vrouw Weeggegevens   Ahmose

Dieet: Dr Cohen

Reageer met quote
Mjummie jummie Lach

Wat moet het toch heerlijk zijn als je de goede stap hebt gemaakt! Het ziet er elke dag heerlijk uit en je valt er van af Lach Zo lijkt lijnen inderdaad leuk om te doen hihih

Kom je een heel fijn weekend wensen!

Mijn dagboek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 apr 2012 10:52    

Reageer met quote
Ahmose schreef:
Mjummie jummie Lach

Wat moet het toch heerlijk zijn als je de goede stap hebt gemaakt! Het ziet er elke dag heerlijk uit en je valt er van af Lach Zo lijkt lijnen inderdaad leuk om te doen hihih

Kom je een heel fijn weekend wensen!

Ik heb de stap gemaakt dat ik dus niet meer op dieet ben maar goed voor mijn lijf zorg. Met natuurlijke, eerlijke en biologische producten. Ik doe dus niet meer aan de lijn. Echt dat voelt zo bevrijdend!!

Het is gewoon leuk om goed voor jezelf te zorgen, een uitdaging ook! En afvallen hoort daarbij..ik ben te zwaar dus afvallen is goed voor MIJ zorgen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 apr 2012 11:05    
Vrouw Weeggegevens   Ahmose

Dieet: Dr Cohen

Reageer met quote
Die stap lijkt me geweldig!
maar ik begin al te spurteren als mensen zeggen dat je juist meer moet eten om af te vallen..

Het is wel een heel andere kijk op eten he Lach Ipv je mag nix of je bent beperkt zelf kiezen wat gezond is.
Vond je dat nu niet heel lastig? Ik kan me zo voorstellen dat je juist dan bang bent dat het "mis" gaat omdat we zolang volgens strenge nix mag regeltjes leven.

Mijn dagboek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 apr 2012 11:11    

Reageer met quote
het heeft voor mij een jaar geduurd om van na-cohen hier te komen.
En ik had zoveel over voeding gelezen dat ik te veel wist. Ik heb uiteindelijk een voedingsdeskundige ingeschakeld om mij te helpen. Door met haar te werken heb ik weer vertrouwen gekregen in voeding. Ik vond het eten van een banaan al eng, laat staan een boterham en wat dacht je van elke maaltijd koolhydraten. Dat was zo eng, na zolang op een Cohen dieet te hebben geleefd.

En ja je hebt echt meer eten nodig om af te vallen. Ik heb met Cohen mijn lijf ernstig schade aangedaan vind ik. Mijn spijsvertering heeft lang nodig gehad om weer normaal te worden. Maar vind je het gek: Cohen dieet is nog geen 1000 kcal per dag en je ontneemt je lijf zoveel voedingsstoffen die je echt wel nodig hebt voor je lijf.

Laatst aangepast door Sehasara op vr 27 apr 2012 11:44, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 apr 2012 11:33    

Reageer met quote
mis gaan, daar ben ik nu niet meer bang voor. Want ik mag alles maar ik wil niet te veel meer eten!!!

Afvallen zal langzamer gaan maar het lukt en ik ben gezond!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 apr 2012 11:34    

Reageer met quote
Ahmose: doe jij nog steeds cohen dan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 apr 2012 12:00    

Reageer met quote
O: 2 geroosterde boterhammen met 30 gram filet american en 1 cappuccino
L: 150 gram yoghurt met 10 gram havermout en 1 banaan, 1 cappuccino
T: 2 crackers met 40 gram gerookte kipfilet
D: 150 gram aardappels, 130 gram boontjes, gehaktballetjes, cappuccino
T: gehaktballetjes
T: 2 kiwi
T: cappuccino

http://www.fatsecret.com/export/11102272/B2EFD/15458/day/food/FoodDiary_120428_foods.pdf

Laatst aangepast door Sehasara op za 28 apr 2012 19:24, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 apr 2012 18:42    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Sehasara schreef:

T: 12 crackers

Vraag Geschokt Vraag Idee typefoutje Rollende ogen

Ook blij met Weegclub? Help met je donatie!! https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 28 apr 2012 18:59    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 25, 26, 27  Volgende
Pagina 12 van 27