Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Kaer

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaer
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: *Cambridge Diet*

Reageer met quote
Nou, ik zou vandaag kijken hoeveel ik weeg en dan alles doorgeven. Ik wil eigenlijk onder de 80 komen, dus eigenlijk moet ik 6,7 kg als streef nemen, maar dat is zo'n raar getal. Dus ik neem toch maar 6,5 kg dat klinkt iets prettiger dan 7 kg Lach

Het is erg veel, maar ik ben de laatste maand ruim 4 kg aangekomen :oops waarvan bijna 3 in de week vanaf Kerst! Ik denk dus dat de eerste kilo's er snel af zullen gaan, de laatste paar zullen wel knokken worden.....

Ik wens iedereen veel succes toe met het sprintje. En voor iedereen een gelukkig en gezond 2006 natuurlijk Vraag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jan 2006 8:09    
Vrouw Weeggegevens   Carla
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Cohen

Reageer met quote
karla heel veel succes en ja die feestdagen kiloos zullen er wel weer zo af zijn hoop ik, bij mij zitten er ook wat aan.

groetjes carla

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jan 2006 9:51    
Vrouw Weeggegevens   Libby

Dieet: Alles met mate

Reageer met quote
Veel succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jan 2006 10:42    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Kear
Heel veel succes
groetjes Helma

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 02 jan 2006 19:44    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou, ik heb me vandaag (en gisteren ook al) keurig gedragen. Ben ook weer super gemotiveerd moet ik zeggen.

Ik heb geen spannende menu's te posten omdat ik Cambridge doe. Dwz als ontbijt een shake, lunch een reep, en diner een soepje.
Verder sta ik mezelf een aantal cappuccino's toe per dag en eventueel een stukje kaas of een paar olijven voor als ik echt wat wil knabbelen.
En verder heel veel water natuurlijk en ook thee.

In de weekends zal ik het soepje vervangen door een atkins maaltijd (fase1/2 dus met weinig kh's).

Dit is principe mijn basis en het gros van mijn dagen zal zo moeten zijn in die 8 weken anders kom ik niet bij die 80 ben ik bang.

Maar er komen in die 8 weken nog wel lastige momenten aan, zoals mijn verjaardag en bijv. een weekendje met mijn eetgroep. Dat zijn de dagen dat ik van bovenstaande af zal gaan wijken en dan is de vraag of ik dat een beetje in de perken kan houden.

Maar vooralsnog gaat het goed en vind ik niet lastig; weer lekker makkelijk, gewoon overal Nee tegen zeggen Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jan 2006 22:25    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou, de eerste kilo is eraf Uitroep Erg blij De helft vocht en de helft vet volgens de weegschaal.

Lekker begin, al weet ik dat het zo niet doorgaat. Het kost me allemaal weinig moeite tot nu toe, ook niet echt honger.

Vandaag tot nu toe: 1 shake, 1 reep, 2 cappu's, thee en water.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 jan 2006 12:51    
Vrouw Weeggegevens   Carla

Dieet: Cohen

Reageer met quote
heerlijk een kilo eraf al,ik vind dat zo knap dat je dat kan met die shakes en soepjes, ik moet gewoon knagen geloof ik anders lukt het me niet en minder eten lukt ook niet dus dan maar opletten wat ik eet.

heel veel succes ermee en zeker met verjaardagen enzo is het altijd moelijk, sla je erdoor heen, of neem dan iets atkinsachtigs dan zal het niet veel kwaad kunnen,

groetjes carla

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 jan 2006 13:34    
Vrouw Weeggegevens   Jose
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambridge Dieet

Reageer met quote
Hoi Kaer,

Je bent goed bezig zie ik. Je netjes aan je shakes gehouden, met meteen een goed resultaat, geeft meteen weer moed om door te zetten vind je niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: di 03 jan 2006 14:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Carla schreef:
vind dat zo knap dat je dat kan met die shakes en soepjes, ik moet gewoon knagen geloof ik anders lukt het me niet en minder eten lukt ook niet dus dan maar opletten wat ik eet.

groetjes carla

Nou, dat vind ik dus heel knap, dat je dat kan Lach Ik kan met Atkins wel wat afvallen en ook op gewicht blijven lukt me wel aardig, maar echt veel kilo's afvallen, lukt me veel beter op deze manier. Ik hoef nergens over na te denken, geen keuzes te maken, ik heb geen honger, en ik zie de weegschaal omlaag gaan.

Inmiddels is er 1,6 af! Yes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 jan 2006 13:20    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Top Kaer bij mij 1.2 kg met low-carb dus wij gaan het halen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 04 jan 2006 13:21    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 1 van 11