Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Justice " mede shakers gezocht"

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   MarissaMotivated
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Kruidvat Maaltijdshakes + gezond eten

Reageer met quote
Hey Justice

Ik shake ook, ik zit nu in mijn 2e week. Ik doe de Kruidvat maaltijdshakes. Ik vervang 2 maaltijden per dag en ofwel eet ik nog lunch ofwel avondeten. Ik weet niet of ik altijd 2 maaltijden ga blijven vervangen, of toch ga minderen naar 1 maaltijd vervangen, maar ik heb schrik dat het dan niet meer gaat werken, niet verder zal afvallen Sip

Maar ik ben nog geen 3 kilo af zoals jij hoor, ik zit ongeveer maar rond de 1 kilo en ik ben al aan week 2 bezig. Nouja wel nog maar woensdag van week 2, maar op zich dacht ik wel dat de eerste kilo er na een week af zou zijn. Ik wil 15 kilo's kwijt in totaal.

Nou toegegeven, de eerste week heb ik echt nog wel elke avond iets gesnoept of ja 's avonds teveel opgeschept. Dus eigen schuld dikke bult.

Deze week is beter begonnen, maar morgen delen ze ijsjes uit op het werk en vrijdag is er een BBQ. Ik hoop toch echt dat ik meer kilo's kwijtgeraak, want ik drink ook wel minstens 1,5 liter water per dag.

Ik ben ook wel gister en eergister gaan zwemmen, terwijl ik de week ervoor niks van beweging had gedaan. We zullen wel afwachten, geduld geduld.

Wat vind jij het moeilijkste tot nu toe? Ik heb nog niet echt een hongergevoel gehad, ik weet gewoon dat ik gesnoept heb uit verveling of gewoonte. En je zegt nog lang te gaan, maar jij hebt toch al 9 kilo eraf, had ik dat maar! Goed gedaan hoor!

Nou ik ga het zo laten haha, ik typ altijd teveel, zometeen neemt mijn bericht een heel blad in Lach

Groetjes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 jun 2016 20:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2