Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Jullie stem is hard nodig

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   saaar
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: ww propoints

Reageer met quote
Geen idee of dit mag, maar ik probeer het toch!

Ik ga ieder jaar in mijn zomervakantie een week als vrijwilliger mee op een Wielewaal vakantie. Zij verzorgen vakanties en kinderthema weken voor kinderen en jongeren met een beperking, dit kan lichamelijk, verstandelijk of beide zijn. Ik geniet enorm van zo'n weekje. Bijna de hele stichting draait op vrijwilligers en zorgt voor een 1 op1 zorg bij bijna alle vakanties en dat maakt het wel uniek.

De stichting Wielewaal wil graag de publiciteitsprijs van de NRC Charity Awards winnen en dat kan niet zonder jullie stemmen, dus doe iets goeds voor de medemens en stem op de Wielewaal via de link!

**** link verwijderd

Dank jullie wel!
Ilse

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jul 2012 21:55    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hoi Ilse,
Op de weegclub is het zonder toestemming van de beheerder of moderator niet toegestaan om stemmen/punten te verzamelen voor spaaracties, donaties, facebook pagina's etc. Ik heb daarom de link verwijderd.
Een verzoek voor plaatsing kun je indienen door een berichtje te sturen naar de beheerder. Bij plaatsing zal dan worden aangegeven dat dit met toestemming van de beheerder of moderator is gebeurd.
Ik neem aan dat het goede doel wel zal worden gesteund, dus vraag het even aan Ellen. Lachen

Namens het weegclubteam,
Karin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2012 9:31    
Vrouw Weeggegevens   saaar
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: ww propoints

Reageer met quote
Kaatje, ga ik doen!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2012 14:45    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Verzoek ontvangen ik zet hier het antwoord ook nog even neer

Ik heb de link in je profiel gezet nu staat het onder al je berichten in www. je mag ze daar wel op wijzen zo blijft het een beetje eerlijk voor anderen die ook graag een stemlink willen plaatsen

We willen een lijn trekken wat betreft verzoeken want hoe goed jij je doel vind (is het ook) een ander vind schoenen of een babyfoto env ook belangrijk .

Ik hoop dat je hier begrip voor hebt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2012 15:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1